StPr/25/1383
Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na czas określony
Wynagrodzenie:
od 5 300 PLN
Zakres obowiązków:
organizowanie współpracy zagranicznej Miasta z miastami partnerskimi, w szczególności: opracowywanie projektów dokumentów regulujących zasady współpracy zagranicznej; tłumaczenie bieżącej korespondencji w języku angielskim w zakresie współpracy zagranicznej na potrzeby Urzędu Miejskiego; współpraca z wydziałami i miejskimi jednostkami organizacyjnymi oraz organizacjami pozarządowymi w zakresie wspólnych przedsięwzięć w ramach zawartych porozumień i umów z miastami partnerskimi oraz zagranicznymi miastami; prowadzenie spraw związanych z dofinansowaniem wspólnych przedsięwzięć inicjowanych przez instytucje i organizacje w ramach zawartych przez Miasto porozumień i umów z zagranicznymi miastami partnerskimi, kompleksowa obsługa pobytu gości zagranicznych oraz wizyt przedstawicieli placówek dyplomatycznych, zgodnie z protokołem dyplomatycznym, zgodnie z protokołem dyplomatycznym, przyjmowanych przez Kierownictwo Urzędu, przygotowanie, organizowanie i rozliczanie podróży zagranicznych Kierownictwa Urzędu, pracowników Urzędu oraz Radnych Rady Miejskiej, prowadzenie spraw związanych z wdrażaniem Strategii Rozwoju Koszalina w zakresie mobilności miejskiej, w tym rozwoju transportu nisko i zeroemisyjnego, aktualizacja informacji na stronie internetowej Urzędu Miejskiego (www.koszalin.pl) w zakresie merytorycznym wykonywanych obowiązków
Miejsce pracy:
Adama Mickiewicza 26, 75-004 Koszalin, powiat: m. Koszalin, woj: zachodniopomorskie
Pracodawca:
Urząd Miejski w Koszalinie
Liczba godzin pracy w tygodniu:
40
Wymagania konieczne:
- wykształcenie: wyższe (w tym licencjat)
- Wymagania niezbędne: Pracownikiem zatrudnionym na tym stanowisku może być osoba, która: posiada obywatelstwo polskie, ma pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzysta z pełni praw publicznych, posiada stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na stanowisku urzędniczym, posiada wykształcenie wyższe, posiada 3 letni staż pracy w przypadku starszego specjalisty i inspektora, a w przypadku podinspektora staż pracy nie jest wymagany, czynna znajomość języka angielskiego w stopniu umożliwiającym współpracę z partnerami zagranicznymi Miasta, nie była skazana prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe, cieszy się nieposzlakowaną opinią. Wymagania dodatkowe: znajomość przepisów prawnych z zakresu: Rozporządzenia Ministra Pracy i Polityki Społecznej w sprawie należności przysługujących pracownikowi zatrudnionemu w państwowej lub samorządowej jednostce sfery budżetowej z tytułu podróży służbowej, instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych, Kodeksu postępowania administracyjnego, ustawy o ochronie danych osobowych, ustawy o dostępie do informacji publicznej, ustawy o samorządzie gminnym, ustawy o samorządzie powiatowym, ustawy o pracownikach samorządowych oraz Statutu Miasta Koszalina i Regulaminu Organizacyjnego Urzędu Miejskiego w Koszalinie, co najmniej rok doświadczenia zawodowego w administracji publicznej, doświadczenie we współpracy z podmiotami zagranicznymi lub podmiotami polskimi obsługującymi klientów zagranicznych, chęć do zdobywania wiedzy i rozwoju zawodowego związanego z kierunkami nowoczesnych polityk miejskich jak m.in. koncepcja inteligentnego miasta (smart city).
Inne wymagania:
Wymagania niezbędne: Pracownikiem zatrudnionym na tym stanowisku może być osoba, która: posiada obywatelstwo polskie, ma pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzysta z pełni praw publicznych, posiada stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na stanowisku urzędniczym, posiada wykształcenie wyższe, posiada 3 letni staż pracy w przypadku starszego specjalisty i inspektora, a w przypadku podinspektora staż pracy nie jest wymagany, czynna znajomość języka angielskiego w stopniu umożliwiającym współpracę z partnerami zagranicznymi Miasta, nie była skazana prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe, cieszy się nieposzlakowaną opinią. Wymagania dodatkowe: znajomość przepisów prawnych z zakresu: Rozporządzenia Ministra Pracy i Polityki Społecznej w sprawie należności przysługujących pracownikowi zatrudnionemu w państwowej lub samorządowej jednostce sfery budżetowej z tytułu podróży służbowej, instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych, Kodeksu postępowania administracyjnego, ustawy o ochronie danych osobowych, ustawy o dostępie do informacji publicznej, ustawy o samorządzie gminnym, ustawy o samorządzie powiatowym, ustawy o pracownikach samorządowych oraz Statutu Miasta Koszalina i Regulaminu Organizacyjnego Urzędu Miejskiego w Koszalinie, co najmniej rok doświadczenia zawodowego w administracji publicznej, doświadczenie we współpracy z podmiotami zagranicznymi lub podmiotami polskimi obsługującymi klientów zagranicznych, chęć do zdobywania wiedzy i rozwoju zawodowego związanego z kierunkami nowoczesnych polityk miejskich jak m.in. koncepcja inteligentnego miasta (smart city).
Sposób aplikowania:
bezpośrednio do pracodawcy
Wymagane dokumenty:
dodatkowe informacje: praca w godz. pn. 8:00 - 16:00, wt - pt. 7:15 -15:15, umowa na czas określony 6 miesięcy, szczegółowe informacje dotyczące naboru znajdują się na stronie BIP Urzędu Miejskiego w Koszalinie
Sposób przekazania dokumentów:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, poczta