StPr/25/1649
Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na czas określony
Wynagrodzenie:
od 5 300 PLN
Zakres obowiązków:
- prowadzenie ewidencji podatników: podatek od nieruchomości, podatku rolnego, podatku leśnego, podatku od środków transportowych,
- prowadzenie czynności sprawdzających w celu zweryfikowania poprawności i terminowości złożonych deklaracji podatkowych w zakresie wyżej wymienionych podatków,
- prowadzenie postępowań podatkowych wszczętych z urzędu lub na żądanie strony z zachowaniem zasad i terminów określonych w przepisach prawa materialnego
i proceduralnego w celu ustalenia wysokości zobowiązań podatkowych samodzielne opracowywanie projektów rozstrzygnięcia w indywidualnej sprawie (decyzji
podatkowych) oraz poprzedzających je pism procesowych,
- przeprowadzanie kontroli podatkowych u podatników w celu weryfikacji złożonych deklaracji podatkowych,
- obsługa interesantów w sprawach wynikających z zakresu czynności udzielanie informacji o zasadach opodatkowania w zakresie ustawy o podatkach i opłatach lokalnych, ustawy o podatku rolnym i ustawy o podatku leśnym,
- samodzielne podejmowanie wszystkich czynności przygotowawczych i organizacyjno-technicznych w ramach powierzonych obowiązków
Miejsce pracy:
Rynek Staromiejski 6-7, 75-007 Koszalin, powiat: m. Koszalin, woj: zachodniopomorskie
Pracodawca:
Urząd Miejski w Koszalinie
Liczba godzin pracy w tygodniu:
40
Wymagania konieczne:
- wykształcenie: wyższe (w tym licencjat)
- Wymagania niezbędne: Pracownikiem zatrudnionym na tym stanowisku może być osoba, która: - posiada obywatelstwo polskie, - ma pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzysta z pełni praw publicznych, - posiada stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na stanowisku urzędniczym, - posiada co najmniej 3 letni staż pracy w przypadku stanowiska starszego specjalisty i stanowiska inspektora, na stanowisku podinspektora staż pracy nie jest wymagany, - posiada wykształcenie wyższe, - nie była skazana prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe, - cieszy się nieposzlakowaną opinią. Wymagania dodatkowe (pożądane): - znajomość regulacji prawnych z zakresu: ustawy Ordynacja podatkowa, ustawy o podatkach i opłatach lokalnych, ustawy o podatku rolnym, ustawy o podatku leśnym, Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych, Kodeksu postępowania administracyjnego, ustawy o ochronie danych osobowych, ustawy o dostępie do informacji publicznej, ustawy o samorządzie gminnym, ustawy o samorządzie powiatowym, ustawy o pracownikach samorządowych, Statutu Miasta Koszalina i Regulaminu Organizacyjnego Urzędu Miejskiego w Koszalinie, - wykształcenie prawnicze, ekonomiczne lub studia podyplomowe z zakresu podatków lokalnych, - doświadczenie w pracy polegającej na ustalaniu wysokości zobowiązań podatkowych, - umiejętność interpretacji obowiązujących przepisów z zakresu ustaw podatkowych i postępowania podatkowego, - umiejętność sporządzania pism i decyzji administracyjnych, - umiejętność postępowania z interesantem, - zdolność analitycznego i kreatywnego myślenia oraz podejmowania decyzji, - odpowiedzialność, rzetelność i otwartość na nowe zadania, - umiejętność kulturalnej i zwięzłej komunikacji, łatwość nawiązywania kontaktów i pracy w zespole oraz odporność na stres
Inne wymagania:
Wymagania niezbędne: Pracownikiem zatrudnionym na tym stanowisku może być osoba, która: - posiada obywatelstwo polskie, - ma pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzysta z pełni praw publicznych, - posiada stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na stanowisku urzędniczym, - posiada co najmniej 3 letni staż pracy w przypadku stanowiska starszego specjalisty i stanowiska inspektora, na stanowisku podinspektora staż pracy nie jest wymagany, - posiada wykształcenie wyższe, - nie była skazana prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe, - cieszy się nieposzlakowaną opinią. Wymagania dodatkowe (pożądane): - znajomość regulacji prawnych z zakresu: ustawy Ordynacja podatkowa, ustawy o podatkach i opłatach lokalnych, ustawy o podatku rolnym, ustawy o podatku leśnym, Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych, Kodeksu postępowania administracyjnego, ustawy o ochronie danych osobowych, ustawy o dostępie do informacji publicznej, ustawy o samorządzie gminnym, ustawy o samorządzie powiatowym, ustawy o pracownikach samorządowych, Statutu Miasta Koszalina i Regulaminu Organizacyjnego Urzędu Miejskiego w Koszalinie, - wykształcenie prawnicze, ekonomiczne lub studia podyplomowe z zakresu podatków lokalnych, - doświadczenie w pracy polegającej na ustalaniu wysokości zobowiązań podatkowych, - umiejętność interpretacji obowiązujących przepisów z zakresu ustaw podatkowych i postępowania podatkowego, - umiejętność sporządzania pism i decyzji administracyjnych, - umiejętność postępowania z interesantem, - zdolność analitycznego i kreatywnego myślenia oraz podejmowania decyzji, - odpowiedzialność, rzetelność i otwartość na nowe zadania, - umiejętność kulturalnej i zwięzłej komunikacji, łatwość nawiązywania kontaktów i pracy w zespole oraz odporność na stres
Sposób aplikowania:
bezpośrednio do pracodawcy
Wymagane dokumenty:
dodatkowe informacje: praca w godz. pn. 8:00 - 16:00, wt - pt. 7:15 -15:15, umowa na czas określony 6 miesięcy, szczegółowe informacje dotyczące naboru znajdują się na stronie BIP Urzędu Miejskiego w Koszalinie
Sposób przekazania dokumentów:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, poczta, inny - szczegółowe informacje dotyczące naboru znajdują się na stronie BIP Urzędu Miejskiego w Koszalinie