PODINSPEKTOR W BIURZE ODWOŁAŃ

PODINSPEKTOR W BIURZE ODWOŁAŃ

Powiatowy Urząd Pracy w Białymstoku

Wymiar pracy
Pełny etat
Rodzaj umowy
Umowa o pracę na czas określony
Doświadczenie
Doświadczenie niewymagane
Wynagrodzenie
od 4 800 PLN
brutto
Stawka miesięczna
 Drukuj ofertę
  • Polski

Opis

Numer:
StPr/25/2086

Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na czas określony

Wynagrodzenie:
od 4 800 PLN

Zakres obowiązków:
Podinspektor będzie wykonywał następujące zadania:

Prowadzenie spraw z zakresu RPOWP 2007-2013, RPOWP 2014-2020 oraz Programu Fundusze Europejskie dla Podlaskiego 2021-2027 realizowane przez Referat Postępowań Administracyjnych:
- wydawanie decyzji o zwrocie środków przekazanych na projekty lub zadania,
o których mowa w przepisach ustawy o finansach publicznych oraz
o odpowiedzialności osób trzecich lub spadkobierców za zobowiązania objęte decyzjami
o zwrocie środków,
- udział w pracach nad przygotowaniem i aktualizacją dokumentów dotyczących zarządzania, wdrażania i kontroli RPOWP oraz Programu Fundusze Europejskie
dla Podlaskiego 2021-2027,
- sprawozdawczość z realizacji RPOWP oraz Programu Fundusze Europejskie
dla Podlaskiego 2021-2027 w zakresie zadań referatu,
- obsługa systemu informatycznego w zakresie obiegu dokumentacji,
- archiwizowanie dokumentacji referatu na zasadach określonych dla tego typu dokumentów.

Warunki pracy na danym stanowisku:
Praca administracyjno-biurowa z obsługą komputera wykonywana w siedzibie Urzędu Marszałkowskiego Województwa Podlaskiego w Białymstoku, ul. Poleska 89 (budynek dostosowany do potrzeb osób niepełnosprawnych).


Miejsce pracy:
Poleska 89, 15-874 Białystok, powiat: m. Białystok, woj: podlaskie

Pracodawca:
Urząd Marszałkowski Województwa Podlaskiego

Liczba godzin pracy w tygodniu:
40

Wymagania konieczne:
  • wykształcenie: wyższe (w tym licencjat)
  • Wymagania niezbędne: 1) posiadanie obywatelstwa polskiego; 2) posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych; 3) niekaralność za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe; 4) nieposzlakowana opinia; 5) wykształcenie wyższe magisterskie, kierunek: prawo, administracja; 6) staż pracy: ogółem minimum 1 rok; 7) umiejętności zawodowe: znajomość ustawy o finansach publicznych, Kodeksu postępowania administracyjnego, ustawy o postępowaniu egzekucyjnym w administracji, Ordynacji podatkowej, ustawy o postępowaniu w sprawach dotyczących pomocy publicznej, ustawy Prawo zamówień publicznych, ustawy o pracownikach samorządowych, ustawy o samorządzie województwa oraz rozporządzenia w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych; aktów prawa UE i prawa krajowego dotyczących specyfiki stanowiska, w tym w szczególności w zakresie związanym z finansowaniem perspektywy finansowej 2014-2020 i 2021-2027, a także znajomość obowiązujących wytycznych, w szczególności: Wytycznych w zakresie kwalifikowalności wydatków w ramach Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego, Europejskiego Funduszu Społecznego oraz Funduszu Spójności na lata 2014-2020, Wytycznych dotyczących kwalifikowalności wydatków na lata 2021-2027, Wytycznych dotyczących wyboru projektów na lata 2021-2027. II. Wymagania dodatkowe: 1) umiejętność planowania i organizowania pracy własnej; 2) zdolność analitycznego myślenia; 3) odpowiedzialność i rzetelność w wykonywaniu zadań; 4) komunikatywność; 5) wysoka kultura osobista; 6) dyspozycyjność; 7) odporność na stres.


Inne wymagania:
Wymagania niezbędne: 1) posiadanie obywatelstwa polskiego; 2) posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych; 3) niekaralność za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe; 4) nieposzlakowana opinia; 5) wykształcenie wyższe magisterskie, kierunek: prawo, administracja; 6) staż pracy: ogółem minimum 1 rok; 7) umiejętności zawodowe: znajomość ustawy o finansach publicznych, Kodeksu postępowania administracyjnego, ustawy o postępowaniu egzekucyjnym w administracji, Ordynacji podatkowej, ustawy o postępowaniu w sprawach dotyczących pomocy publicznej, ustawy Prawo zamówień publicznych, ustawy o pracownikach samorządowych, ustawy o samorządzie województwa oraz rozporządzenia w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych; aktów prawa UE i prawa krajowego dotyczących specyfiki stanowiska, w tym w szczególności w zakresie związanym z finansowaniem perspektywy finansowej 2014-2020 i 2021-2027, a także znajomość obowiązujących wytycznych, w szczególności: Wytycznych w zakresie kwalifikowalności wydatków w ramach Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego, Europejskiego Funduszu Społecznego oraz Funduszu Spójności na lata 2014-2020, Wytycznych dotyczących kwalifikowalności wydatków na lata 2021-2027, Wytycznych dotyczących wyboru projektów na lata 2021-2027. II. Wymagania dodatkowe: 1) umiejętność planowania i organizowania pracy własnej; 2) zdolność analitycznego myślenia; 3) odpowiedzialność i rzetelność w wykonywaniu zadań; 4) komunikatywność; 5) wysoka kultura osobista; 6) dyspozycyjność; 7) odporność na stres.

Sposób aplikowania:
bezpośrednio do pracodawcy

Wymagane dokumenty:
Oferty kandydatów na stanowisko podinspektora powinny zawierać: 1) list motywacyjny własnoręcznie podpisany; 2) wypełniony kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie, zgodnie z załączonym wzorem; 3) kserokopię dyplomu ukończenia studiów wyższych magisterskich; kierunek: prawo, administracja; 4) kserokopie dokumentów (świadectw pracy, zaświadczeń) potwierdzających staż pracy ogółem minimum 1 rok; 5) oświadczenie, że kandydat posiada obywatelstwo polskie; 6) oświadczenie kandydata o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych; 7) oświadczenie, że kandydat nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe; 8) oświadczenie kandydata o zapoznaniu się z klauzulą informacyjną Administratora Danych Osobowych do celów rekrutacyjnych na podstawie art. 13 ust. 1 i 2 ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych nr 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r., zgodnie z załączonym wzorem; 9) oświadczenie dotyczące wyrażenia zgody na przetwarzanie danych osobowych, zgodnie z załączonym wzorem; 10) w przypadku zamiaru skorzystania przez kandydata z uprawnienia, o którym mowa w art. 13a ust. 2 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2024 r. poz. 1135) do oferty należy dołączyć kserokopię dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność kandydata. Oferty należy składać w zamkniętych kopertach z podaniem przez kandydata imienia, nazwiska i adresu zwrotnego oraz z dopiskiem Nabór na stanowisko podinspektora w Biurze Odwołań DSP-IV.210.59.2025.DS", w terminie do 17 września 2025 r. na adres: Urząd Marszałkowski Województwa Podlaskiego 15-097 Białystok ul. M. Curie-Skłodowskiej 14 lub dostarczyć osobiście do pokoju 609 (piętro VI) w siedzibie Urzędu Marszałkowskiego Województwa Podlaskiego w Białymstoku, ul. M. Curie-Skłodowskiej 14. O zachowaniu terminu wskazanego w ogłoszeniu decyduje data wpływu do Urzędu. Dokumenty, które wpłyną do Urzędu po terminie nie będą rozpatrywane. Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej oraz na tablicy informacyjnej w Urzędzie Marszałkowskim Województwa Podlaskiego w Białymstoku, ul. M. Curie- Skłodowskiej 14. VI. W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia niniejszego ogłoszenia, wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie Marszałkowskim Województwa Podlaskiego w Białymstoku, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, jest niższy niż 6%. VII. Zgłoszenia kandydatów złożone po terminie, w sposób inny niż określony w ogłoszeniu, bez kompletu wymaganych dokumentów, nie będą brane pod uwagę w postępowaniu rekrutacyjnym. Urząd Marszałkowski Województwa Podlaskiego w Białymstoku nie odsyła złożonych dokumentów. Kandydat może je odebrać osobiście (po podaniu numeru konkursu) u pracownika ds. procesu rekrutacji i wdrażania pracowników (pok. 215 piętro II) w terminie nie dłuższym niż 1 miesiąc od dnia zakończenia postępowania konkursowego. Nieodebrane dokumenty aplikacyjne będą przechowywane przez okres 2 lat w komórce organizacyjnej odpowiedzialnej za realizację procesu rekrutacji, a następnie przekazane do Archiwum Zakładowego na okres 3 lat. Po tym okresie będą podlegały brakowaniu (zniszczeniu) zgodnie z obowiązującą instrukcja kancelaryjną.

Sposób przekazania dokumentów:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, poczta
Dodano: 09.09.2025, 04:21
ID ogłoszenia: 310333
Udostępnij:
Dodano: 09.09.2025, 04:21
ID ogłoszenia: 310333

Zobacz inne oferty

Do góry