StPr/25/0737
Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na czas określony
Wynagrodzenie:
od 5 800 PLN
Zakres obowiązków:
praca administracyjno - biurowa; zgodnie z ogłoszeniem o naborze na stronie internetowej https://bip.swierklaniec.pl/
Miejsce pracy:
Młyńska 3, 42-622 Świerklaniec, powiat: tarnogórski, woj: śląskie
Pracodawca:
URZĄD GMINY ŚWIERKLANIEC
Liczba godzin pracy w tygodniu:
40
Wymagania konieczne:
- wykształcenie: średnie ogólnokształcące
- wymagany co najmniej 3 letni staż pracy w przypadku nieposiadania wykształcenia wyższego; dodatkowe informacje na stronie internetowej: https://bip.swierklaniec.pl/a,46736,ogloszenie-o-naborze-na-stanowisko-podinspektora-w-biurze-rady-gminy.html
Inne wymagania:
wymagany co najmniej 3 letni staż pracy w przypadku nieposiadania wykształcenia wyższego; dodatkowe informacje na stronie internetowej: https://bip.swierklaniec.pl/a,46736,ogloszenie-o-naborze-na-stanowisko-podinspektora-w-biurze-rady-gminy.html
Sposób aplikowania:
bezpośrednio do pracodawcy
Osoba do kontaktu:
Monika Skrzyniarz
Nr telefonu:
322847419
Wymagane dokumenty:
Zgodnie z ogłoszeniem o naborze na stronie internetowej https://bip.swierklaniec.pl/
Sposób przekazania dokumentów:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon