StPr/25/0413
Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na czas określony
Wynagrodzenie:
od 4 666 do 5 300 PLN
+ dodatek stażowy
Zakres obowiązków:
Do zakresu zadań osoby zatrudnionej na stanowisku podinspektora w Biurze Rady Miejskiej Urzędu Miejskiego w Suwałkach będzie należało w szczególności:
1)Organizacyjne przygotowanie obrad Rady Miejskiej m.in.:
-przygotowanie materiałów na posiedzenia komisji i sesji Rady Miejskiej w wersji papierowej i elektronicznej,
-przygotowanie projektu porządku obrad,
-terminowe przekazanie materiałów oraz zawiadomień o obradach w ustalony sposób,
-terminowe przekazanie zaproszeń gościom,
-sporządzenie list obecności,
-przygotowanie scenariusza przebiegu obrad,
-przygotowanie sali obrad.
2)Opracowanie materiałów z obrad i posiedzeń komisji i sesji Rady Miejskiej (tj. uchwał, protokołów, stanowisk, wniosków, interpelacji i zapytań), przekazanie ich odpowiednim organom i komórkom organizacyjnym.
3)Przygotowanie uchwał i materiałów do oprawy w zbiory.
4)Organizacyjna obsługa stałych komisji Rady Miejskiej oraz komisji doraźnych:
-udział w opracowywaniu planów pracy komisji,
-udział w sporządzaniu sprawozdań z działalności komisji,
-organizacyjne przygotowanie posiedzeń komisji oraz sporządzanie niezbędnych dokumentów m.in. protokołów, wniosków, opinii,
-terminowe sporządzanie i przekazywanie do właściwych odbiorców wypracowanych dokumentów, kompletowanie i archiwizowanie akt,
-nadzór nad czynnościami legislacyjnymi dokumentów i uchwał objętych zakresem czynności,
-prowadzenie spraw związanych z rozpatrywaniem skarg, wniosków i petycji przez Radę Miejską w Suwałkach,
-przygotowywanie list i prowadzenie ewidencji obecności radnych na posiedzeniach.
5)Prowadzenie rejestru uchwał Rady Miejskiej, interpelacji, zapytań i wniosków radnych.
6)Prowadzenie rejestru oraz dokumentacji skarg, wniosków i petycji wpływających do BRM, w celu rozpatrzenia przez Radę Miejską.
7)Przygotowywanie projektów uchwał i uzasadnień w sprawach będących w kompetencji BRM.
8)Wykonywanie zadań związanych z wyborami prezydenta, radnych miejskich
i wojewódzkich oraz ławników sądowych.
9)Prowadzenie spraw związanych z ustanawianiem symboli samorządowych.
10)Stałe podnoszenie kwalifikacji zawodowych i znajomości przepisów prawa niezbędnych do wykonywania zadań na powierzonym stanowisku pracy.
11)Prowadzenie bieżącej samokontroli prawidłowości wykonywania własnej pracy,
w zakresie sprawdzania, akceptacji i rozliczania kosztów, wydatków, badania prawidłowości projektów umów i planów, zleceń, zamówień i różnych innych dokumentów skutkujących powstaniem zobowiązań i wynikających z zakresu powierzonych czynności.
Miejsce pracy:
Adama Mickiewicza 1, 16-400 Suwałki, powiat: m. Suwałki, woj: podlaskie
Pracodawca:
Urząd Miejski w Suwałkach
Liczba godzin pracy w tygodniu:
40
Wymagania konieczne:
- wykształcenie: wyższe (w tym licencjat)
- Wymagania niezbędne: -obywatelstwo polskie, -pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych, -niekaralność za przestępstwo umyślne, przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe, -nieposzlakowana opinia, -stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na ww. stanowisku, -wykształcenie wyższe, -minimum 2-letni staż pracy, -znajomość: ustawy o samorządzie gminnym, ustawy o samorządzie powiatowym, ustawy o pracownikach samorządowych, ustawy o petycjach, ustawy o dostępie do informacji publicznej, Kodeks Postępowania Administracyjnego, Statutu Miasta i Regulaminu Organizacyjnego Urzędu Miejskiego w Suwałkach, -znajomość rozporządzenia w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych, umiejętność obsługi komputera i urządzeń biurowych, w tym biegła obsługa programów MS Office (Excel, Word, Power Point), Legislator. Wymagania dodatkowe: -doświadczenie w pracy w administracji publicznej, -umiejętność pracy w zespole, rzetelność, komunikatywność, dyspozycyjność, terminowość realizacji zadań, -umiejętność sporządzania protokołów, uchwał, transkrypcji audio, -obsługa urządzeń biurowych (m.in. ksero, skaner), -znajomość języka obcego (w mowie i piśmie).
Inne wymagania:
Wymagania niezbędne: -obywatelstwo polskie, -pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych, -niekaralność za przestępstwo umyślne, przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe, -nieposzlakowana opinia, -stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na ww. stanowisku, -wykształcenie wyższe, -minimum 2-letni staż pracy, -znajomość: ustawy o samorządzie gminnym, ustawy o samorządzie powiatowym, ustawy o pracownikach samorządowych, ustawy o petycjach, ustawy o dostępie do informacji publicznej, Kodeks Postępowania Administracyjnego, Statutu Miasta i Regulaminu Organizacyjnego Urzędu Miejskiego w Suwałkach, -znajomość rozporządzenia w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych, umiejętność obsługi komputera i urządzeń biurowych, w tym biegła obsługa programów MS Office (Excel, Word, Power Point), Legislator. Wymagania dodatkowe: -doświadczenie w pracy w administracji publicznej, -umiejętność pracy w zespole, rzetelność, komunikatywność, dyspozycyjność, terminowość realizacji zadań, -umiejętność sporządzania protokołów, uchwał, transkrypcji audio, -obsługa urządzeń biurowych (m.in. ksero, skaner), -znajomość języka obcego (w mowie i piśmie).
Sposób aplikowania:
bezpośrednio do pracodawcy
Osoba do kontaktu:
Agnieszka Rejmontowicz
Wymagane dokumenty:
Wymagane dokumenty: -własnoręcznie podpisany list motywacyjny, -własnoręcznie podpisany życiorys (CV), wypełniony i własnoręcznie podpisany kwestionariusz osobowy, -własnoręcznie podpisane oświadczenia o: a)nieposzlakowanej opinii, b)niekaralności prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub za umyślne przestępstwo skarbowe (w przypadku wyboru kandydata na stanowiska konieczne zaświadczenie z Krajowego Rejestru Karnego), c)posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystania w pełni praw publicznych, d)oświadczenie kandydata o braku przeciwwskazań zdrowotnych do wykonywania pracy na danym stanowisku, e)oświadczenie kandydata, że w przypadku wyboru jego oferty zobowiązuje się nie wykonywać zajęć pozostających w sprzeczności lub związanych z zajęciami, które wykonuje w ramach obowiązków służbowych, wywołujących uzasadnione podejrzenie o stronniczość lub interesowność oraz zajęć sprzecznych z obowiązkami wynikającymi z ustawy, f)oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych niezbędnych przeprowadzenia procesu rekrutacji na stanowisko urzędnicze następującej treści Zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. a ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016) wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb rekrutacji. -kserokopie dokumentów (poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem) potwierdzające wykształcenie, -kserokopie świadectw pracy oraz kserokopie innych dokumentów potwierdzających dotychczasowy przebieg zatrudnienia (poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem), -kserokopie innych dokumentów o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach (poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem). Dokumenty przyjmowane będą w nieprzekraczalnym terminie do dnia 8 sierpnia 2025 r. O zachowaniu terminu złożenia dokumentów aplikacyjnych decyduje odpowiednio data złożenia do urzędu lub data stempla pocztowego.
Sposób przekazania dokumentów:
Preferowane formy kontaktu: inny - Termin, miejsce i forma składania dokumentów: Wymagane dokumenty aplikacyjne można: składać w siedzibie Urzędu Miejskiego w Suwałkach, ul. A. Mickiewicza 1 lub ul. T. Noniewicza 71A, przysłać drogą pocztową na adres: Urząd Miejski w Suwałkach, ul. A. Mickiewicza1, 16 400 Suwałki. Dokumenty aplikacyjne złożone w siedzibie Urzędu Miejskiego w Suwałkach lub przesłane pocztą winny znajdować się w zamkniętej kopercie z dopiskiem nabór na stanowisko podinspektora w Biurze Rady Miejskiej Urzędu Miejskiego w Suwałkach. Dokumenty przyjmowane będą w nieprzekraczalnym terminie do dnia 8 sierpnia 2025 r. O zachowaniu terminu złożenia dokumentów aplikacyjnych decyduje odpowiednio data złożenia do urzędu lub data stempla pocztowego.