PODINSPEKTOR W DZIALE FINANSÓW I KONTROLI - NABÓR NA WOLNE STANOWISKO URZĘDNICZE

PODINSPEKTOR W DZIALE FINANSÓW I KONTROLI - NABÓR NA WOLNE STANOWISKO URZĘDNICZE

Powiatowy Urząd Pracy w Bielsku-Białej

Wymiar pracy
Pełny etat
Rodzaj umowy
Umowa o pracę na czas określony
Doświadczenie
Doświadczenie wymagane
Wynagrodzenie
5 500 - 6 500 PLN
brutto
Stawka miesięczna
 Drukuj ofertę
  • Polski

Opis

Numer:
StPr/25/1454

Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na czas określony

Wynagrodzenie:
od 5 500 do 6 500 PLN

Zakres obowiązków:
1. Prowadzenie analitycznej i syntetycznej księgowości w zakresie wydatków Urzędu Gminy Jaworze zgodnie z zasadami rachunkowości
2. Dekretowanie wyciągów bankowych
3. Dekretowanie raportów kasowych /wydatki/ Urzędu
4. Weryfikacja i akceptacja dekretacji faktur
5. Uzgadnianie kont Urzędu Gminy, wydruki, kredyty, fundusze.
6. Księgowanie kont 998, 999 dotyczących Urzędu Gminy.
7. Przygotowanie not księgowych dotyczących przelewów dotacji dla Gminnej Biblioteki Publicznej w Jaworzu, Ośrodka Promocji Gminy Jaworze.
8. Wprowadzanie i aktualizacja planów finansowych w zakresie wydatków i dochodów.
9. Sporządzanie miesięcznych sprawozdań RB 28 z wykonania planu wydatków Urzędu Gminy.
10. Dekretacja i prowadzenie księgowości analitycznej i syntetycznej FŚS.

Praca na podstawie umowy na czas określony - 6 miesięcy (docelowo na czas nieokreślony).

Miejsce pracy:
Zdrojowa 82, 43-384 Jaworze, powiat: bielski, woj: śląskie

Pracodawca:
Urząd Gminy Jaworze

Liczba godzin pracy w tygodniu:
40

Wymagania konieczne:
  • Wymagania niezbędne: 1) wykształcenie i staż pracy: wykształcenie średnie i co najmniej 3 letni staż pracy, 2) niekaralność, tj. osoba, która nie była skazana prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe, 3) posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych, 4) obywatelstwo polskie, obywatelstwo kraju Unii Europejskiej lub kraju, któremu na podstawie umów międzynarodowych lub przepisów prawa wspólnotowego przysługuje prawo podjęcia zatrudnienia na terytorium RP; 5) nieposzlakowana opinia, 6) stan zdrowia umożliwiający pracę na ww. stanowisku. Wymagania dodatkowe: 1) staż pracy w działach księgowości min. 5 lat, 2) praktyczna znajomość prowadzenia księgowości analitycznej i syntetycznej jednostki sektora finansów publicznych, 3) preferowane wyższe ekonomiczne (w zakresie rachunkowości, finansów publicznych, ekonomii) lub średnie ekonomiczne wraz z co najmniej 3-letnim doświadczeniem w księgowości budżetowej, 4) doświadczenie w zakresie podstawowych zadań wykonywanych na stanowisku, 5) znajomość ustaw z zakresu wykonywanych zadań na stanowisku, w tym, w szczególności ustaw: ustawy o finansach publicznych, ustawy o rachunkowości, rozporządzeń w sprawie sprawozdawczości budżetowej (m.in. RB) i finansowej, przepisów dotyczących klasyfikacji budżetowej, 6) znajomość obsługi komputera - w tym umiejętność posługiwania się pakietem Microsoft Office, a także systemem REKORD RATUSZ, 7) umiejętność pracy w zespole, opanowanie oraz umiejętność pracy z klientami, 8) umiejętność organizacji pracy, planowania zadań i ustalania priorytetów, otwartość, kreatywność i energiczność, 9) samodzielność i zaangażowanie w wykonywaną pracę.


Inne wymagania:
Wymagania niezbędne: 1) wykształcenie i staż pracy: wykształcenie średnie i co najmniej 3 letni staż pracy, 2) niekaralność, tj. osoba, która nie była skazana prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe, 3) posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych, 4) obywatelstwo polskie, obywatelstwo kraju Unii Europejskiej lub kraju, któremu na podstawie umów międzynarodowych lub przepisów prawa wspólnotowego przysługuje prawo podjęcia zatrudnienia na terytorium RP; 5) nieposzlakowana opinia, 6) stan zdrowia umożliwiający pracę na ww. stanowisku. Wymagania dodatkowe: 1) staż pracy w działach księgowości min. 5 lat, 2) praktyczna znajomość prowadzenia księgowości analitycznej i syntetycznej jednostki sektora finansów publicznych, 3) preferowane wyższe ekonomiczne (w zakresie rachunkowości, finansów publicznych, ekonomii) lub średnie ekonomiczne wraz z co najmniej 3-letnim doświadczeniem w księgowości budżetowej, 4) doświadczenie w zakresie podstawowych zadań wykonywanych na stanowisku, 5) znajomość ustaw z zakresu wykonywanych zadań na stanowisku, w tym, w szczególności ustaw: ustawy o finansach publicznych, ustawy o rachunkowości, rozporządzeń w sprawie sprawozdawczości budżetowej (m.in. RB) i finansowej, przepisów dotyczących klasyfikacji budżetowej, 6) znajomość obsługi komputera - w tym umiejętność posługiwania się pakietem Microsoft Office, a także systemem REKORD RATUSZ, 7) umiejętność pracy w zespole, opanowanie oraz umiejętność pracy z klientami, 8) umiejętność organizacji pracy, planowania zadań i ustalania priorytetów, otwartość, kreatywność i energiczność, 9) samodzielność i zaangażowanie w wykonywaną pracę.

Sposób aplikowania:
bezpośrednio do pracodawcy

Osoba do kontaktu:
Anna Talik

Nr telefonu:
338286610

Wymagane dokumenty:
Wymagane dokumenty: 1) podpisany własnoręcznie list motywacyjny, 2) podpisany własnoręcznie życiorys (CV), 3) podpisany własnoręcznie kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie, 4) poświadczenie posiadania stażu pracy (np. kserokopia świadectwa pracy, zaświadczenie o bieżącym zatrudnieniu), 5) kserokopie dokumentów poświadczających wykształcenie, 6) kopie innych dokumentów potwierdzających kwalifikacje i umiejętności, certyfikaty, 7) podpisane własnoręcznie oświadczenia kandydata o braku skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe, 8) podpisane własnoręcznie oświadczenie kandydata o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych, 9) podpisane własnoręcznie oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych, innych niż wymienione w art.221 § 1 ustawy kodeks pracy dołączonych z jego inicjatywy, 10) w przypadku osób nieposiadających obywatelstwa polskiego - dokument określony w przepisach o służbie cywilnej potwierdzający znajomość języka polskiego, 11) w przypadku przedstawienia dokumentów w języku obcym należy dołączyć również ich tłumaczenie na język polski dokonane przez tłumacza przysięgłego. Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać: 1) osobiście w Kancelarii Urzędu Gminy Jaworze, ul. Zdrojowa 82, 43-384 Jaworze (parter pok.004) 2) pocztą na adres: Urząd Gminy Jaworze, ul. Zdrojowa 82, 43-384 Jaworze, 3) za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres e-mail: [email protected] lub za pośrednictwem Platformy Usług Elektronicznych (w tym przypadku powinny być zamieszczone skany wszystkich dokumentów wyszczególnionych w ogłoszeniu o naborze), w terminie do dnia 9 stycznia 2026r. do godz. 13:00 (decyduje data wpływu do Urzędu). Szczegółowe informacje na temat prowadzenego naboru: https://jaworze.bip.info.pl/dokument,iddok,7130,idmp,52

Sposób przekazania dokumentów:
Preferowane formy kontaktu: telefon
Dodano: 20.12.2025, 05:18
ID ogłoszenia: 371347
Udostępnij:
Dodano: 20.12.2025, 05:18
ID ogłoszenia: 371347

Zobacz inne oferty

1 900 €netto
Nowe
Caring Personnel
Weinstadt-Endersbach
1 900 €netto
Dodano: 2 godz. temu
2 100 €netto
Nowe
Caring Personnel
Recklingsen
2 100 €netto
Dodano: 2 godz. temu
2 150 €netto
Nowe
Seniorzuhause
Winterbach
2 150 €netto
Dodano: 2 godz. temu
1 800 €netto
Nowe
Caring Personnel
Metzingen
1 800 €netto
Dodano: 2 godz. temu
Do góry