StPr/25/0641
Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na czas określony
Wynagrodzenie:
od 4 666 PLN
Zakres obowiązków:
OGLOSZENIE O NABORZE NA WOLNE STANOWISKO URZĘDNICZE Z DNIA 07.11 .2025 r.
Dyrektor Miejskiego Ośrodka Sportu i Rekreacji ,,Pszczelnik" w Siemianowicach Śląskich ogłasza nabór na wolne stanowisko urzędnicze Podinspektor w Dziale Kadr i Administracji w Miejskim Ośrodku Sportu i Rekreacji
,,Pszczelnik" w Siemianowicach Śląskich, Park Pszczelnik 3 , 41-100 Siemianowice - w pełnym wymiarze czasu pracy.
Liczba kandydatów do wyłonienia: I osoba Wymagania:
niezbędne:
1. obywatelstwo polskie;
2. wykształcenie: średnie lub wyższe;
3. staż pracy: w przypadku średniego wykształcenia - co najmniej 3 lata, w przypadku wyższego wykształcenia - co najmniej I rok;
4. znajomość przepisów i ustaw o samorządzie gminnym, o pracownikach samorządowych, Kodeksu cywilnego, Kodeksu postępowania administracyjnego;
5. znajomość obsługi komputera;
6. brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe;
7. nieposzlakowana opinia;
8. brak skazania w zakresie przest1rpstw określonych w rozdziale XIX i XXV Kodeksu karnego, w art. 189a i art. 207 Kodeksu karnego oraz w ustawie z dnia 29 lipca 2005 r. o przeciwdziałaniu narkomanii, lub za odpowiadające tym przestępstwom czyny zabronione określone w przepisach prawa obcego - art. 21 ustawy o przeciwdziałaniu zagrożeniom przestępczością na tle seksualnym i ochronie małoletnich,
9. brak figurowania w Rejestrze z dostępem ograniczonym lub w Rejestrze osób, w stosunku do których Państwowa Komisja do spraw przeciwdziałania wykorzystaniu seksualnemu małoletnich poniżej lat 15 wydała postanowienie o wpisie w Rejestrze - art. 21 ustawy o przeciwdziałaniu zagrożeniom przestępczości na tle seksualnym i ochronie małoletnich,
10. pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystania z pełni praw publicznych.
Dodatkowe:
1. znajomość organizacji pracy w JST;
2. doświadczenie w pracach administracyjnych;
3. doświadczenie w organizacji imprez sportowych, rekreacyjnych lub podobnych;
4. sumienność, rzetelność, gotowość do podnoszenia kwalifikacji, odpowiedzialność, samodzielność, komunikatywność, systematyczność, umiejętność współpracy, umiejętność kreatywnego myślenia i rozwiązywania problemów.
Zakres wykonywanych zadań:
I. Prowadzenie dziennika korespondencji, rejestrowanie pism przychodzących wychodzących zgodnie z instrukcją kancelaryjną oraz wysyłanie korespondencji Ośrodka.
2. Nadzór nad prawidłowym obiegiem dokumentów, w tym ich segregowanie, przechowywanie oraz archiwizowanie.
3. Koordynacja przepływu informacji pomiędzy obiektami MOSiR.
4. Pomoc w przygotowywaniu wybranych dokumentów pracowniczych.
5. Wydawanie pracownikom zaświadczeń.
6. Prace pomocnicze związane z organizacją i obsługą Składnicy Akt Ośrodka.
7. Współpraca z pozostałymi pracownikami Ośrodka w zakresie doraźnej pomocy przy wykonywaniu prac administracyjno-biurowych.
8. Prowadzenie dziennika korespondencji, rejestrowanie pism przychodzących i wychodzących zgodnie z instrukcją kancelaryjną oraz wysyłanie korespondencji Ośrodka.
9. Przygotowywanie rocznych i krótkoterminowych kalendarzy imprez sportowych i rekreacyjnych, organizowanych na obiektach MOSiR - w tym w Kompleksie Sportowym "Siemion" i "Michał".
10. Opracowywanie harmonogramów korzystania z obiektów sportowych, dokonywanie korekt, rozliczanie wykorzystania obiektów przez klientów, kontakty z użytkownikami, załatwianie spraw interwencyjnych itp.
11. Współpraca z Wydziałem Kultury i Sportu UM, klubami, szkołami, stowarzyszeniami i innymi organizacjami sportowymi.
12. Poszukiwanie i pozyskiwanie pozabudżetowych środków finansowych i darowizn rzeczowych na organizację imprez sportowych i rekreacyjnych oraz nagród za udział w zawodach i konkursach.
13. Poszukiwanie klientów w celu wynajmu powierzchni reklamowych w będących w zarządzie Ośrodka.
14. Prowadzenie dokumentacji organizowanych imprez sportowych.
Zakres odpowiedzialności za:
I. Przestrzeganie przepisów prawa i regulacji wewnętrznych obowiązującychcych na zajmowanym stanowisku pracy.
2. Terminowe i zgodne z prawem wykonywanie zadań określonych w zakresie obowiązków.
3. Dbałość o jakość sporządzanej i przechowywanej dokumentacji.
Warunki pracy:
a) w pełnym wymiarze czasu pracy;
b) obowiązują następujące normy czasu pracy:
-8 godzin na dob1r, przy zachowaniu 40 godzin średniotygodniowego wymiaru czasu pracy, w przeciętnie pięciodniowym tygodniu pracy, w 3-miesięcznym okresie rozliczeniowym;
c) stanowisko pracy zlokalizowane w budynku administracyjnym Miejskiego Ośrodka Sportu i Rekreacji ,,Pszczelnik" w Siemianowicach Śląskich, Park Pszczelnik, I piętro, brak windy;
d) praca w pomieszczeniu biurowym, na stadionie, w hali sportowej, na terenie basenu oraz w terenie; częsty kontakt z pracownikami oraz uczestnikami imprez sportowych i rekreacyjnych.
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w MOSiR
,,Pszczelnik", w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, jest wyższy niż 6%.
Miejsce pracy:
Park Pszczelnik 3, 41-100 Siemianowice Śląskie, powiat: m. Siemianowice Śląskie, woj: śląskie
Pracodawca:
Miejski Ośrodek Sportu i Rekreacji "Pszczelnik"
Liczba godzin pracy w tygodniu:
40
Wymagania konieczne:
- wykształcenie: wyższe (w tym licencjat), średnie ogólnokształcące
- Wymagania: niezbędne: 1. obywatelstwo polskie; 2. wykształcenie: średnie lub wyższe; 3. staż pracy: w przypadku średniego wykształcenia - co najmniej 3 lata, w przypadku wyższego wykształcenia - co najmniej I rok; 4. znajomość przepisów i ustaw o samorządzie gminnym, o pracownikach samorządowych, Kodeksu cywilnego, Kodeksu postępowania administracyjnego; 5. znajomość obsługi komputera; 6. brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe; 7. nieposzlakowana opinia; 8. brak skazania w zakresie przest1rpstw określonych w rozdziale XIX i XXV Kodeksu karnego, w art. 189a i art. 207 Kodeksu karnego oraz w ustawie z dnia 29 lipca 2005 r. o przeciwdziałaniu narkomanii, lub za odpowiadające tym przestępstwom czyny zabronione określone w przepisach prawa obcego - art. 21 ustawy o przeciwdziałaniu zagrożeniom przestępczością na tle seksualnym i ochronie małoletnich, 9. brak figurowania w Rejestrze z dostępem ograniczonym lub w Rejestrze osób, w stosunku do których Państwowa Komisja do spraw przeciwdziałania wykorzystaniu seksualnemu małoletnich poniżej lat 15 wydała postanowienie o wpisie w Rejestrze - art. 21 ustawy o przeciwdziałaniu zagrożeniom przestępczości na tle seksualnym i ochronie małoletnich, 10. pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystania z pełni praw publicznych. dodatkowe: 1. znajomość organizacji pracy w JST; 2. doświadczenie w pracach administracyjnych; 3. doświadczenie w organizacji imprez sportowych, rekreacyjnych lub podobnych; 4. sumienność, rzetelność, gotowość do podnoszenia kwalifikacji, odpowiedzialność, samodzielność, komunikatywność, systematyczność, umiejętność współpracy, umiejętność kreatywnego myślenia i rozwiązywania problemów.
Inne wymagania:
Wymagania: niezbędne: 1. obywatelstwo polskie; 2. wykształcenie: średnie lub wyższe; 3. staż pracy: w przypadku średniego wykształcenia - co najmniej 3 lata, w przypadku wyższego wykształcenia - co najmniej I rok; 4. znajomość przepisów i ustaw o samorządzie gminnym, o pracownikach samorządowych, Kodeksu cywilnego, Kodeksu postępowania administracyjnego; 5. znajomość obsługi komputera; 6. brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe; 7. nieposzlakowana opinia; 8. brak skazania w zakresie przest1rpstw określonych w rozdziale XIX i XXV Kodeksu karnego, w art. 189a i art. 207 Kodeksu karnego oraz w ustawie z dnia 29 lipca 2005 r. o przeciwdziałaniu narkomanii, lub za odpowiadające tym przestępstwom czyny zabronione określone w przepisach prawa obcego - art. 21 ustawy o przeciwdziałaniu zagrożeniom przestępczością na tle seksualnym i ochronie małoletnich, 9. brak figurowania w Rejestrze z dostępem ograniczonym lub w Rejestrze osób, w stosunku do których Państwowa Komisja do spraw przeciwdziałania wykorzystaniu seksualnemu małoletnich poniżej lat 15 wydała postanowienie o wpisie w Rejestrze - art. 21 ustawy o przeciwdziałaniu zagrożeniom przestępczości na tle seksualnym i ochronie małoletnich, 10. pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystania z pełni praw publicznych. dodatkowe: 1. znajomość organizacji pracy w JST; 2. doświadczenie w pracach administracyjnych; 3. doświadczenie w organizacji imprez sportowych, rekreacyjnych lub podobnych; 4. sumienność, rzetelność, gotowość do podnoszenia kwalifikacji, odpowiedzialność, samodzielność, komunikatywność, systematyczność, umiejętność współpracy, umiejętność kreatywnego myślenia i rozwiązywania problemów.
Sposób aplikowania:
bezpośrednio do pracodawcy
Osoba do kontaktu:
Katarzyna Becker-Martić
Wymagane dokumenty:
Kandydat zobowiązany do złożenia wyłącznie dokumentów wymaganych w treści ogłoszenia o naborze, w zamkniętej kopercie z podanym adresem zwrotnym i dopiskiem: ,,Dotyczy naboru na stanowisko urzędnicze Podinspektor w Dziale Kadr i Administracji w Miejskim Ośrodku Sportu i Rekreacji ,,Pszczelnik" w Siemianowicach Śląskich", na adres: Miejski Ośrodek Sportu i Rekreacji ,,Pszczelnik" 41-100 Siemianowice Śląskie - Park Pszczelnik 3, lub składać osobiście na podany adres w Sekretariacie Ośrodka. Wymagane dokumenty: - list motywacyjny, - kwestionariusz osobowy osoby ubiegającej się o zatrudnienie, - kopie dokumentów potwierdzających posiadane wykształcenie, - kopie dokumentów potwierdzających staż pracy, (potwierdzeniem stażu pracy - na podstawie umowy o pracę, powołania, wyboru, mianowania - są kopie świadectw pracy bądź zaświadczenia potwierdzajqce niniejsze zatrudnienie. W przypadku trwania stosunku pracy - zaświadczenie o zatrudnieniu, zawierające okres zatrudnienia u danego pracodawcy), - w przypadku gdy kandydatem jest osoba niepełnosprawna - kopie dokumentów potwierdzających niepełnosprawność, - oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystania z pełni praw publicznych, - oświadczenie o nie skazaniu prawomocnym wyrokiem Sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe, - informacja z Krajowego Rejestru Karego o braku skazania w zakresie przestępstw określonych w rozdziale XIX i XXV Kodeksu karnego, w art. 189a i art. 207 Kodeksu karego oraz w ustawie z dnia 29 lipca 2005 r. o przeciwdziałaniu narkomanii, - w przypadku osób, które w ostatnich 20 latach zamieszkiwały inne państwo niż Rzeczpospolita Polska - informacja z rejestru karnego tego państwa/państw uzyskiwana do celów działalności zawodowej lub wolontariackiej związanej z kontaktami z dziećmi. List motywacyjny, oświadczenia i kwestionariusz osobowy - musza być podpisane własnoręcznie.
Sposób przekazania dokumentów:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, Termin: nabór na stanowisko

Zaloguj się przez Facebook