PODINSPEKTOR W POWIATOWYM ZESPOLE DS. ORZEKANIA O NIEPEŁNOSPRAWNOŚCI

PODINSPEKTOR W POWIATOWYM ZESPOLE DS. ORZEKANIA O NIEPEŁNOSPRAWNOŚCI

Powiatowy Urząd Pracy w Łomży

Wymiar pracy
Pełny etat
Rodzaj umowy
Umowa o pracę na czas określony
Doświadczenie
Doświadczenie wymagane
Wynagrodzenie
od 5 400 PLN
brutto
Stawka miesięczna
 Drukuj ofertę
  • Polski

Opis

Numer:
StPr/25/0617

Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na czas określony

Wynagrodzenie:
od 5 400 PLN
;wynagr.zasadn.z możl. podwyższenia po ukończeniu służby przygotowawczej,ustalone indywidualnie w zależn.od kompetencji i zaangażowania pracownika.Dodatek w wysokości do 20% wynagrodz. zasadn.w zależności od posiadanego stażu pracy.Umowa o pracę w wymiarze pełnego etatu.Pierwsza umowa będzie zawarta na okres do 6 miesięcy z możl.przedłużenia i z wynagrodz.zgodnym z Regulaminem Wynagradzania Pracowników UM w Łomży.Osoba wyłoniona w naborze,która nie była wcześniej zatrudniona w jednostkach o których mowa w art.2 ustawy o pracownikach samorządowych na czas nieokreślony albo na czas określony,dłuższy niż 6 miesięcy i nie odbyła służby przygotowawczej zakończonej zdaniem egzaminu z wynikiem pozytywnym, może zostać skierowana do odbycia służby przygotowawczej, a pozytywny wynik egzaminu kończącego służbę przygotow. jest warunkiem dalszego zatrudnienia.Praca w podst.syst.czasu pracy,czas pracy nie może przekraczać 8 godz. na dobę i przeciętnie 40 godz.w 5-cio dniowym tygodniu pracy.Bezpośrednia obsługa interesantów.Praca wymagająca kontaktu elektronicznego,osobistego i telefonicznego z pracownikami Urzędu i podmiotami zewnętrznymi.Wykonywanie zadań pod presją czasu,zmienne tempo pracy.Praca przy komputerze powyżej 4 godz. dziennie.Za czas przepracowany w nadgodzinach możliwość odbioru równoważnych godzin w innym terminie. Oferujemy: stabilne zatrudnienie-umowa o pracę, uznaniowe nagrody za szczególne osiągnięcia zawodowe,dodatk.wynagr.roczne-tzw."trzynastka",nagrody jubileuszowe.

Zakres obowiązków:
Do podstawowych zadań wykonywanych na stanowisku należy w szczególności:
- obsługa interesantów, w tym udzielanie informacji na podstawie obowiązujących przepisów,
- przyjmowanie wniosków w sprawie orzekania o niepełnosprawności i stopniu niepełnosprawności, wniosków o wydanie kart parkingowych i legitymacji osób niepełnosprawnych, wniosków o wydanie decyzji ustalającej poziom potrzeby wsparcia, odwołań od decyzji administracyjnych oraz dokonywanie ich kontroli pod względem formalnym,
- wydawanie kart parkingowych i legitymacji osób niepełnosprawnych,
- poświadczanie dokumentacji za zgodność z oryginałem,
- rejestrowanie wniosków i prowadzenie spraw w systemie SI EKSMOoN,
- wykonywanie czynności kancelaryjnych w systemie PROTON,
- bieżące porządkowanie akt spraw prowadzonych w Zespole,
- archiwizacja dokumentacji.
W przypadku specjalizacji o kierunku psycholog, pracownik socjalny, doradca zawodowy po zdobyciu doświadczenia i zaliczeniu szkolenia, praca w charakterze orzecznika.

Praca: w siedzibie Zespołu przy ul. Wojska Polskiego 25.

Miejsce pracy:
Wojska Polskiego 25, 18-400 Łomża, powiat: m. Łomża, woj: podlaskie

Pracodawca:
Urząd Miejski w Łomży

Liczba godzin pracy w tygodniu:
40

Wymagania konieczne:
  • wykształcenie: wyższe (w tym licencjat)
  • Kandydat przystępujący do naboru musi spełniać następujące wymagania: * Niezbędne (obligatoryjne podlegające ocenie w ramach wstępnej kwalifikacji kandydatów): wykształcenie wyższe administracyjne lub magisterskie na kierunku psychologia, pracownik socjalny, doradca zawodowy lub wykształcenie wyższe na innym kierunku wraz z ukończonymi studiami podyplomowymi na kierunku administracja publiczna; staż pracy minimum 2 lata; znajomość przepisów Ustawy z dnia 27 sierpnia 1997r. o rehabilitacji zawodowej oraz zatrudnieniu osób niepełnosprawnych, Rozporządzenia Ministra Gospodarki, Pracy i Polityki Społecznej z dnia 15 lipca 2003r. w sprawie orzekania o niepełnosprawności i stopniu niepełnosprawności, Rozporządzenia Ministra Gospodarki, Pracy i Polityki Społecznej z dnia 1 lutego 2002r. w sprawie kryteriów oceny niepełnosprawności u osób w wieku do 16 roku życia, Rozporządzenia Ministra Gospodarki, Pracy i Polityki Społecznej z dnia 18 grudnia 2007r. w sprawie wykonywania badan specjalistycznych na potrzeby orzekania o niepełnosprawności i stopniu niepełnosprawności, Rozporządzenia Ministra Gospodarki, Pracy i Polityki Społecznej z dnia 28 listopada 2007r. w sprawie warunków, sposobu oraz trybu gromadzenia i usuwania danych w ramach Elektronicznego Krajowego Systemu Monitoringu Orzekania o Niepełnosprawności, Kodeksu Postępowania Administracyjnego; umiejętność obsługi komputera (pakiet MS Office, Internet) oraz urządzeń biurowych; obywatelstwo polskie; nieposzlakowana opinia; niekaralność za przestępstwa popełnione umyślnie ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe; pełna zdolność do czynności prawnych i korzystanie z pełni praw publicznych. * Dodatkowe (preferowane podlegające dodatkowej ocenie w ramach końcowego wyboru kandydatów): doświadczenie w pracy w administracji samorządowej lub jako psycholog/pracownik socjalny/doradca zawodowy; mile widziana znajomość języka migowego, angielskiego, rosyjskiego, ukraińskiego, ukończone szkolenie w zakresie ochrony danych osobowych RODO w sektorze publicznym oraz doświadczenie w pracy z klientem, szczególnie osobami, które mają naruszoną sprawność fizyczną, umysłową czy intelektualną. Osoba zatrudniona na ww. stanowisku pracy powinna charakteryzować się: dyskrecją, rzetelnością, uczciwością, cierpliwością, odpowiedzialnością i samodzielnością. /*Wymagana jest dyspozycyjność w związku z mogącą wystąpić koniecznością organizowania posiedzeń składów orzekających w godzinach popołudniowych według ustalonego harmonogramu./


Inne wymagania:
Kandydat przystępujący do naboru musi spełniać następujące wymagania: * Niezbędne (obligatoryjne podlegające ocenie w ramach wstępnej kwalifikacji kandydatów): wykształcenie wyższe administracyjne lub magisterskie na kierunku psychologia, pracownik socjalny, doradca zawodowy lub wykształcenie wyższe na innym kierunku wraz z ukończonymi studiami podyplomowymi na kierunku administracja publiczna; staż pracy minimum 2 lata; znajomość przepisów Ustawy z dnia 27 sierpnia 1997r. o rehabilitacji zawodowej oraz zatrudnieniu osób niepełnosprawnych, Rozporządzenia Ministra Gospodarki, Pracy i Polityki Społecznej z dnia 15 lipca 2003r. w sprawie orzekania o niepełnosprawności i stopniu niepełnosprawności, Rozporządzenia Ministra Gospodarki, Pracy i Polityki Społecznej z dnia 1 lutego 2002r. w sprawie kryteriów oceny niepełnosprawności u osób w wieku do 16 roku życia, Rozporządzenia Ministra Gospodarki, Pracy i Polityki Społecznej z dnia 18 grudnia 2007r. w sprawie wykonywania badan specjalistycznych na potrzeby orzekania o niepełnosprawności i stopniu niepełnosprawności, Rozporządzenia Ministra Gospodarki, Pracy i Polityki Społecznej z dnia 28 listopada 2007r. w sprawie warunków, sposobu oraz trybu gromadzenia i usuwania danych w ramach Elektronicznego Krajowego Systemu Monitoringu Orzekania o Niepełnosprawności, Kodeksu Postępowania Administracyjnego; umiejętność obsługi komputera (pakiet MS Office, Internet) oraz urządzeń biurowych; obywatelstwo polskie; nieposzlakowana opinia; niekaralność za przestępstwa popełnione umyślnie ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe; pełna zdolność do czynności prawnych i korzystanie z pełni praw publicznych. * Dodatkowe (preferowane podlegające dodatkowej ocenie w ramach końcowego wyboru kandydatów): doświadczenie w pracy w administracji samorządowej lub jako psycholog/pracownik socjalny/doradca zawodowy; mile widziana znajomość języka migowego, angielskiego, rosyjskiego, ukraińskiego, ukończone szkolenie w zakresie ochrony danych osobowych RODO w sektorze publicznym oraz doświadczenie w pracy z klientem, szczególnie osobami, które mają naruszoną sprawność fizyczną, umysłową czy intelektualną. Osoba zatrudniona na ww. stanowisku pracy powinna charakteryzować się: dyskrecją, rzetelnością, uczciwością, cierpliwością, odpowiedzialnością i samodzielnością. /*Wymagana jest dyspozycyjność w związku z mogącą wystąpić koniecznością organizowania posiedzeń składów orzekających w godzinach popołudniowych według ustalonego harmonogramu./

Sposób aplikowania:
bezpośrednio do pracodawcy

Osoba do kontaktu:
Jolanta Dobrzycka

Wymagane dokumenty:
Warunkiem wzięcia udziału w rekrutacji jest złożenie przez Kandydata następujących dokumentów: - list motywacyjny - opatrzony własnoręcznym podpisem, - Curriculum Vitae (CV) zawierające informacje, o których mowa w art. 22 (1) § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy, tj. imię (imiona) i nazwisko, datę urodzenia, dane kontaktowe, wykształcenie, przebieg dotychczasowego zatrudnienia - opatrzone własnoręcznym podpisem, - jeśli w liście motywacyjnym lub CV lub w innych załączonych dokumentach zawarte są szczególne kategorie danych, o których mowa w art. 9 ust. 1 RODO niezbędna jest dodatkowa Państwa zgoda na ich przetwarzanie, wyrażona w formie dopisku bezpośrednio w liście motywacyjnym lub CV w brzmieniu: " Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w liście motywacyjnym/CV oraz załączonych dokumentach. (czytelny podpis kandydata)", - kserokopia dyplomu potwierdzającego wykształcenie wyższe o kierunku wymienionym w pkt II.1. ogłoszenia, - kserokopia świadectw pracy z poprzednich miejsc pracy i/lub w przypadku pozostawania w zatrudnieniu zaświadczenie z obecnego zakładu pracy o okresie zatrudnienia (zatrudnienie tylko w ramach stosunku pracy) - potwierdzających posiadany staż pracy, - oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego, o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystaniu z pełni praw publicznych, o niekaralności prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego, o niekaralności za umyślne przestępstwo skarbowe oraz oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych w związku z naborem- złożone na druku "Oświadczenie i klauzula informacyjna _st. urzędnicze"- znajdującym się w odrębnym pliku pod niniejszym ogłoszeniem. * W przypadku niedostarczenia kompletu wyżej wymienionych dokumentów kandydat nie spełni wymogów formalnych zawartych w ogłoszeniu i nie zostanie dopuszczony do dalszego postępowania kwalifikacyjnego. *Termin i miejsce składania dokumentów: Osoby zainteresowane prosimy o składanie ofert osobiście lub za pośrednictwem poczty na adres: Urząd Miejski w Łomży, Wydział Organizacji i Kadr, p. 124, 18-400 Łomża, ul. Stary Rynek 14. Oferty muszą znajdować się w zamkniętych kopertach opatrzonych dopiskiem: "Oferta Pracy: Podinspektor PZON". Termin składania ofert do dnia 8 sierpnia 2025 r. do godz. 15:30- decyduje data wpływu oferty do Urzędu. * W przypadku ofert przesyłanych pocztą należy uwzględnić czas dojścia przesyłki pocztowej w terminie określonym w ogłoszeniu o naborze. Oferty przesłane pocztą elektroniczną nie będą rozpatrywane. Aplikacje, które wpłyną do Urzędu po upływie określonego terminu nie będą rozpatrywane. * Informacje dodatkowe: - o terminie i miejscu kolejnego etapu naboru zostaną powiadomieni telefonicznie lub drogą elektroniczną wyłącznie kandydaci spełniający wymagania formalne określone w ogłoszeniu. Kandydaci, którzy nie spełniają wymagań formalnych, nie będą informowani. - Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona w Biuletynie Informacji Publicznej Urzędu Miejskiego w Łomży ( https://lomza.bip.net.pl/kategorie/454-wyniki-naboru-w-um-?lang=PL ) oraz na tablicy ogłoszeń Urzędu Miejskiego ul. Stary Rynek 14. - Dokumenty kandydata wybranego w naborze i zatrudnionego w Urzędzie Miejskim w Łomży zostaną dołączone do jego akt osobowych. Dokumenty aplikacyjne 4 kolejnych najlepszych kandydatów będą przechowywane w kadrach Urzędu przez okres 3 miesięcy licząc od dnia nawiązania stosunku pracy z osobą wyłonioną w drodze naboru i po upływie tego terminu, w przypadku ich nieodebrania, zostaną komisyjnie zniszczone. Dokumenty aplikacyjne pozostałych kandydatów, w przypadku ich nieodebrania, po upływie miesiąca od daty upowszechnienia informacji o wyniku naboru, zostaną komisyjnie zniszczone. - Zgodnie z art. 24 ust. 6 ustawy z dnia 14 czerwca 2024 r. o ochronie sygnalistów informujemy, że w Urzędzie Miejskim w Łomży obowiązuje Regulamin dokonywania zgłoszeń wewnętrznych naruszenia prawa oraz ochrony osób dokonujących zgłoszenia. Treść regulaminu dostępna jest na stronie BIP Urzędu Miejskiego w Łomży pod adresem: http://www.lomza.pl/bip/prawo.php?wiad=8576 * Deklaracja dostępności: https://lomza.bip.net.pl/kategorie/7-deklaracja-dostepnosci/artykuly/2263-deklaracja-dostepnosci?lang=PL *Informacja dot. wskaźnika zatrudnienia osób niepełnosprawnych: W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie Miejskim w Łomży, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych wynosił powyżej 6%. * Inne informacje: Oferujemy: pakiet świadczeń socjalnych skierowanych do pracowników i ich rodzin, możliwość przystąpienia do Pracowniczych Planów Kapitałowych (PPK), rozwój umiejętności poprzez udział w szkoleniach. * Klauzula informacyjna dla Kandydatów do zatrudnienia: Urząd Miejski w Łomży spełniając obowiązek informacyjny towarzyszący zbieraniu danych osobowych - art. 13 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych zwane: RODO) informuje, że: 1. Administratorem danych osobowych przetwarzanych w ramach procesu rekrutacji jest Prezydent Miasta Łomża, 18-400 Łomża, ul. Stary Rynek 14, e-mail: [email protected]. 2. Administrator wyznaczył Inspektora Ochrony Danych z którym można się kontaktować: e-mail [email protected] lub tel. 86 215 67 33 we wszelkich sprawach związanych z przetwarzaniem Państwa danych osobowych. 3. Państwa dane osobowe w zakresie wskazanym w art. 22 (1) ustawy z 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy przetwarzane będą wyłącznie w celu przeprowadzenia obecnego postępowania rekrutacyjnego. 4. Przetwarzanie Państwa danych osobowych w toku obecnego naboru odbywa się w oparciu o przepisy Kodeksu pracy oraz ustawy o pracownikach samorządowych (art. 6 ust. 1 lit. c RODO) w zakresie wskazanym w tych przepisach oraz dobrowolnie wyrażoną zgodę (art. 6 ust. 1 lit. a oraz art. 9 ust. 2 lit. a RODO w przypadku podania danych należących do szczególnych kategorii danych) w przypadku pozostałych danych. 5. Dane osobowe kandydatów mogą być udostępnione wyłącznie podmiotom uprawnionym do ich otrzymania na podstawie szczególnych przepisów prawa. Dane osobowe wyłonionego w drodze naboru do zatrudnienia kandydata w zakresie imienia i nazwiska oraz miejsca zamieszkania będą zamieszczone w Biuletynie Informacji Publicznej Urzędu Miejskiego w Łomży (BIP_ wyniki naboru) oraz na tablicy ogłoszeń Urzędu Miejskiego, ul. Stary Rynek 14. 6. Państwa dane osobowe nie będą przekazywane poza Europejski Obszar Gospodarczy ani organizacji międzynarodowej ani do państwa trzeciego. Dane osobowe nie będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany i nie będą profilowane. 7. Dokumenty aplikacyjne kandydata wybranego w naborze do zatrudnienia w Urzędzie Miejskim w Łomży zostaną dołączone do jego akt osobowych prowadzonych przez Wydział Organizacji i Kadr, a po ustaniu zatrudnienia będą archiwizowane przez okres określony w odnośnych przepisach prawa. Dokumenty aplikacyjne pozostałych kandydatów będą wydane bezpośrednio zainteresowanym, a w przypadku ich nieodebrania, zostaną komisyjnie zniszczone w sposób mechaniczny przez Wydział Organizacji i Kadr po upływie miesiąca od dnia opublikowania informacji o wyniku naboru w BIP, z wyłączeniem 4 kolejnych najlepszych kandydatów, gdyż te dokumenty zostaną komisyjnie zniszczone w sposób mechaniczny przez Wydział Organizacji i Kadr po upływie 3 miesięcy od dnia zatrudnienia kandydata, który wygrał nabór. Dane osobowe kandydatów w zakresie imienia i nazwiska oraz miejsca zamieszkania w myśl Kodeksu cywilnego będą wpisane do Protokołu z naboru i przechowywane w dokumentacji związanej z naborem przez okres nie krótszy niż 5 lat. Dokumenty aplikacyjne kandydatów złożone: bez zastrzeżonej formy papierowej, przed terminem umieszczenia ogłoszenia o naborze w BIP, po terminie określonym w ogłoszeniu o naborze, bez podania nazwy stanowiska zamieszczonego w ogłoszeniu o naborze zostaną zniszczone w sposób mechaniczny przez Wydział Organizacji i Kadr najpóźniej po upływie miesiąca od dnia wpływu dokumentów do Urzędu. 8. Podanie danych osobowych w zakresie wynikającym z art. 22 (1) Kodeksu pracy jest niezbędne, aby uczestniczyć w postępowaniu rekrutacyjnym. Podanie innych danych jest dobrowolne, a z punktu widzenia naboru całkowicie zbędne. Podanie danych szczególnych, o których mowa w art. 9 ust. 1 RODO, powoduje konieczność dodatkowej Państwa zgody na ich przetwarzanie, która może zostać odwołana w dowolnym czasie. 9. Mają Państwo prawo żądania od Administratora dostępu do swoich danych osobowych, ich sprostowania (poprawiania), usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania, a także prawo do przenoszenia danych oraz prawo do złożenia oświadczenia o cofnięciu każdej wyrażonej zgody w każdym czasie. Cofnięcie zgody nie ma wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem. 10. Przysługuje Państwu prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uznają Państwo, że przetwarzanie Państwa danych narusza przepisy RODO. *Informacji w sprawie naboru udziela p. Jolanta Dobrzycka Główny specjalista ds. kadr, tel. 86 2156712 * Pełna treść ogłoszenia o naborze (wraz z wymaganymi załącznikami) znajduje się na stronie BIP UM: https://lomza.bip.net.pl/kategorie/453-oferty-pracy-?lang=PL

Sposób przekazania dokumentów:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, poczta, Termin: do dnia 8 sierpnia 2025 r., Godziny : do godz. 15:30
Dodano: 31.07.2025, 04:45
ID ogłoszenia: 276821
Udostępnij:
Dodano: 31.07.2025, 04:45
ID ogłoszenia: 276821

Zobacz inne oferty

Do góry