StPr/25/0562
Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na czas nieokreślony
Wynagrodzenie:
od 4 806 PLN
Zakres obowiązków:
1. prowadzenie akt osobowych (dokumentacji kadrowej),
-prowadzenie ewidencji czasu pracy,
-ustalanie uprawnień urlopowych i prowadzenie dokumentacji z tym związanej,
-przygotowywanie dokumentów związanych z nawiązaniem i rozwiązaniem stosunku pracy,
-przeprowadzanie naborów na wolne stanowiska,
-organizowanie służby przygotowawczej dla pracowników,
-organizowanie okresowej oceny pracowników zatrudnionych na stanowiskach urzędniczych, w tym kierowniczych stanowiskach urzędniczych,
-ustalanie uprawnień pracowników do dodatkowego wynagrodzenia rocznego, nagrody jubileuszowej, dodatku za wysługę lat,
-przygotowywanie dokumentów związanych ze zmianą wynagrodzenia, przyznaniem nagrody, dodatku specjalnego,
-wprowadzanie danych do systemu kadrowo płacowego,
-zgłaszanie pracowników na szkolenia merytoryczne oraz przygotowywanie umów podnoszących kwalifikacje zawodowe,
-prowadzenie spraw dotyczących ekwiwalentu dla pracowników za używanie własnej odzieży i jej pranie, w tym naliczanie, ewidencjonowanie,
-zgłaszanie i wyrejestrowywanie pracowników i członków ich rodzin w ZUS, w tym aktualizowanie danych,
-zgłaszanie i wyrejestrowywanie w ZUS zleceniobiorców,
-prowadzenie spraw związanych z organizacją praktyk w Urzędzie,
-sporządzanie zaświadczeń o zatrudnieniu,
-weryfikacja oświadczeń o używaniu pojazdu prywatnego do celów służbowych,
2. przygotowywanie projektów regulaminów i zarządzeń Dyrektora
z zakresu prawa pracy i ich aktualizowanie,
3. udostępnianie pracownikom regulaminów i instrukcji dotyczących zasad wykonywania pracy, wynagradzania oraz organizacji urzędu,
4. kierowanie pracowników na badania do lekarza medycyny pracy,
5. współdziałanie ze służbą BHP,
6. prowadzenie spraw związanych z Pracowniczymi Planami Kapitałowymi,
7. sporządzanie planów budżetowych dotyczących zatrudnienia
w Urzędzie,
8. terminowe sporządzanie sprawozdań z zatrudnienia oraz GUS:
Z-03, Z-05, Z-06, itp.,
9. przygotowywanie danych do dokonania odpisu na ZFŚS.
Miejsce pracy:
Ppłk. Orłowskiego 1, 64-700 Czarnków, powiat: czarnkowsko-trzcianecki, woj: wielkopolskie
Pracodawca:
Powiatowy Urząd Pracy w Czarnkowie
Liczba godzin pracy w tygodniu:
40
Typ propozycji:
praca stała
Wymagania konieczne:
- wykształcenie: wyższe (w tym licencjat)
- obsługa komputera - Ms Office, obsługa poczty elektronicznej, biegła obsługa komputera i Internetu
- 1.Niezbędne: -obywatelstwo polskie, -pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystania z pełni praw publicznych, -brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe, -nieposzlakowana opinia, -posiadanie kompetencji społecznych, -wykształcenie wyższe, -znajomość przepisów dotyczących prawa pracy, ustawy o pracownikach samorządowych i przepisów wykonawczych, o pracowniczych planach kapitałowych, ustawy o zakładowym funduszu świadczeń socjalnych. 2. Dodatkowe: -doświadczenie zawodowe na stanowisku o podobnym zakresie zadań minimum 5 lat, -praca w administracji samorządowej co najmniej 12 m-cy, -znajomość obowiązujących procedur administracyjnych, -dobra znajomość pakietu Office, -umiejętność obsługi programu komputerowego EZDok, SYRIUSZ, PŁATNIK, -znajomość ustawy o rynku pracy i służbach zatrudnienia, -umiejętność pracy w zespole, -umiejętność redagowania pism urzędowych, -umiejętność nawiązywania kontaktów z ludźmi i postępowania z nimi, wysoka łatwość wypowiadania się, wysoka samodzielność w organizowaniu i planowaniu własnych działań, odporność na stres i samokontrola emocjonalna, umiejętność współdziałania, wytrwałość i cierpliwość.
Inne wymagania:
1.Niezbędne: -obywatelstwo polskie, -pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystania z pełni praw publicznych, -brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe, -nieposzlakowana opinia, -posiadanie kompetencji społecznych, -wykształcenie wyższe, -znajomość przepisów dotyczących prawa pracy, ustawy o pracownikach samorządowych i przepisów wykonawczych, o pracowniczych planach kapitałowych, ustawy o zakładowym funduszu świadczeń socjalnych. 2. Dodatkowe: -doświadczenie zawodowe na stanowisku o podobnym zakresie zadań minimum 5 lat, -praca w administracji samorządowej co najmniej 12 m-cy, -znajomość obowiązujących procedur administracyjnych, -dobra znajomość pakietu Office, -umiejętność obsługi programu komputerowego EZDok, SYRIUSZ, PŁATNIK, -znajomość ustawy o rynku pracy i służbach zatrudnienia, -umiejętność pracy w zespole, -umiejętność redagowania pism urzędowych, -umiejętność nawiązywania kontaktów z ludźmi i postępowania z nimi, wysoka łatwość wypowiadania się, wysoka samodzielność w organizowaniu i planowaniu własnych działań, odporność na stres i samokontrola emocjonalna, umiejętność współdziałania, wytrwałość i cierpliwość.
Sposób aplikowania:
bezpośrednio do pracodawcy
Osoba do kontaktu:
Marzena Jackowska
Nr telefonu:
672561409
E-mail:
[email protected]
Wymagane dokumenty:
1. List motywacyjny własnoręcznie podpisany przez kandydata. 2. Życiorys (CV) własnoręcznie podpisany przez kandydata. 3. Wypełniony kwestionariusz osobowy dla kandydata ubiegającego się o zatrudnienie. 4. Kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie potwierdzone za zgodność z oryginałem. 5. Kserokopie świadectw pracy potwierdzone za zgodność z oryginałem. 6. Kserokopie dokumentów potwierdzających posiadanie umiejętności lub uprawnień na danym stanowisku potwierdzone za zgodność z oryginałem. 7. Oświadczenia kandydata własnoręcznie podpisane o: a. posiadaniu obywatelstwa polskiego, b. pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystaniu z pełni praw publicznych, c. braku skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe, d. braku przeciwskazań do pracy na stanowisku objętym naborem, e. wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych na potrzeby związane z naborem, f. zapoznaniu się z klauzulą informacyjną dotyczącą przetwarzania danych osobowych w Powiatowym Urzędzie Pracy w Czarnkowie (treść klauzuli informacyjnej w załączeniu). Wszystkie dokumenty opracowane przez kandydata muszą być opatrzone własnoręcznym podpisem. Wszelkie dokumentów złożone w postaci kopii (każda strona dokumentu) muszą być potwierdzone przez kandydata klauzulą za zgodność z oryginałem i również własnoręcznym podpisem. Termin składania dokumentów aplikacyjnych: do dnia 16.12.2025 r. do godz. 1500 (decyduje data faktycznego wpływu do urzędu) Aplikacje, które wpłyną do PUP w Czarnkowie niekompletne lub po określonym wyżej terminie podlegają odrzuceniu.
Sposób przekazania dokumentów:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, e-mail

Zaloguj się przez Facebook