StPr/2025-12-04/2240
Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na czas określony
Wynagrodzenie:
od 5 200 PLN
Zakres obowiązków:
1) prowadzenie ewidencji projektów kierowanych pod obrady Rady Gminy,
2) kompletowanie materiałów na posiedzenia rady i komisji, zawiadomienia radnych i sołtysów, terminowe dostarczanie materiałów,
3) przekazywanie korespondencji do i od Rady, jej komisji oraz poszczególnych radnych,
4) podejmowanie czynności organizacyjnych związanych z przeprowadzeniem sesji Rady i jej komisji, zabezpieczenie właściwych warunków prowadzenia sesji, zebrań, posiedzeń i spotkań organizowanych w Radzie Gminy.
Pełna treść ogłoszenia z wzorami dokumentów do pobrania znajduje się w Biuletynie Informacji Publicznej Gminy Iwanowice pod linkiem: https://bip.malopolska.pl/ugiwanowice,a,2780365,nabor-na-wolne-stanowisko-urzednicze-podinspektor-w-referacie-promocji-i-rozwoju-gminy-1-etat.html
Miejsce pracy:
Ojcowska 11, 32-095 Iwanowice Włościańskie, powiat: krakowski, woj: małopolskie
Pracodawca:
URZĄD GMINY IWANOWICE
Liczba godzin pracy w tygodniu:
40
Typ propozycji:
praca stała
Wymagania konieczne:
- wykształcenie: wyższe (w tym licencjat)
- obsługa komputera - pakiet programów office, dokładność
- [Umiejętność 2] : umiejętność pracy pod presją czasu i odporność na stres [Umiejętność 1] : umiejętność planowania i organizowania własnej pracy [Inne] : Mile widziany staż pracy, a także doświadczenie zawodowe w pracy w samorządzie lub na stanowisku o podobnym zakresie obowiązków.
Inne wymagania:
[Umiejętność 2] : umiejętność pracy pod presją czasu i odporność na stres [Umiejętność 1] : umiejętność planowania i organizowania własnej pracy [Inne] : Mile widziany staż pracy, a także doświadczenie zawodowe w pracy w samorządzie lub na stanowisku o podobnym zakresie obowiązków.
Sposób aplikowania:
bezpośrednio do pracodawcy
Osoba do kontaktu:
Paulina Czekaj
Nr telefonu:
12 388 40 03
E-mail:
[email protected]
Wymagane dokumenty:
Brak danych.
Sposób przekazania dokumentów:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, e-mail

Zaloguj się przez Facebook