StPr/25/0219
Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na czas określony
Wynagrodzenie:
od 5 000 PLN
Zakres obowiązków:
1.Zarząd i gospodarowanie mieniem gminnym
• obsługą i utrzymaniem obiektów gminnych, obiektów użyteczności publicznej oraz obiektów wielkokubaturowych,
• obsługą spraw właścicielskich związanych z nieruchomościami będącymi w zarządzie, dzierżawie, użyczeniu,
• zawieraniem umów na dostawę mediów, ochronę, sprzątanie, ubezpieczenie nieruchomości gminnych, prowadzenie książki obiektów budowlanych dla obiektów gminnych,
• opracowywanie planu remontów zasobu mieszkaniowego Gminy Miasta Zakopane oraz obiektów wielkokubaturowych i użyteczności publicznej,
• przygotowywanie dokumentacji w oparciu o ustawę Prawo zamówień publicznych
2. Archiwizacja dokumentacji wytworzonej w związku z realizowanymi zadaniami
Miejsce pracy:
Kościuszki 13, 34-500 Zakopane, powiat: tatrzański, woj: małopolskie
Pracodawca:
Urząd Miasta Zakopane
Liczba godzin pracy w tygodniu:
40
Typ propozycji:
praca stała
Wymagania konieczne:
- wykształcenie: średnie ogólnokształcące
- ZNAJOMOŚC OBSŁUGI KOMPUTERA
Sposób aplikowania:
bezpośrednio do pracodawcy
Osoba do kontaktu:
Arkadiusz Klecha
Nr telefonu:
501 682 696
E-mail:
[email protected]
Wymagane dokumenty:
Brak danych.
Sposób przekazania dokumentów:
Preferowane formy kontaktu: telefon, e-mail