PODINSPEKTOR W REFERACIEE GOSPODARKI NIERUCHOMOŚCIAMI I GOSPODARKI PRZESTRZENNEJ

PODINSPEKTOR W REFERACIEE GOSPODARKI NIERUCHOMOŚCIAMI I GOSPODARKI PRZESTRZENNEJ

Powiatowy Urząd Pracy w Pucku

Wymiar pracy
Pełny etat
Rodzaj umowy
Umowa o pracę na czas określony
Doświadczenie
Doświadczenie niewymagane
Wynagrodzenie
4 840 - 7 000 PLN
brutto
Stawka miesięczna
 Drukuj ofertę
  • Polski

Opis

Numer:
StPr/25/0772

Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na czas określony

Wynagrodzenie:
od 4 840 do 7 000 PLN

Zakres obowiązków:
1. Prowadzenie postepowań dotyczących ustanowienia służebności gruntowych i
służebności przesyłu na nieruchomościach gminnych,
2. Przygotowanie niezbędnych dokumentów oraz nadzorowanie zawarcia umów
notarialnych w sprawach objętych zakresem czynności,
3. Weryfikacja pod względem rachunkowym i merytorycznym operatów szacunkowych,
4. Prowadzenie postepowań dotyczących wydawania zgód i udostępnienia trenów dróg
wewnętrznych będących własnością Gminy;
5. Pomoc w prowadzeniu postępowań w zakresie umów dzierżawy i najmu, użytkowania
lub użyczania nieruchomości gminnych i zarządzanych przez Gminę;
6. Fakturowanie należności wynikających z zawartych umów najmu i dzierżawy
dotyczących nieruchomości gminnych i będących w posiadaniu Gminy oraz z tytułu
transakcji zbycia i przekształcenia prawa użytkowania wieczystego na nieruchomościach
gminnych;
7. Archiwizacja dokumentów wytworzonych przez Referat Gospodarki Nieruchomościami
i Gospodarki Przestrzennej zgodnie z JRWA i obowiązującymi w Urzędzie przepisami w
tym zakresie;
8. Prowadzenie rejestrów dotyczących spraw realizowanych na stanowisku

Miejsce pracy:
Gen. Józefa Hallera 19, 84-120 Władysławowo, powiat: pucki, woj: pomorskie

Pracodawca:
Urząd Miejski Władysławowo

Liczba godzin pracy w tygodniu:
40

Wymagania konieczne:
  • wykształcenie: wyższe (w tym licencjat), kierunek: Gosp. nieruchomościami, gosp. przestrzenna, geodezja, administracja
  • Prawo jazdy kat. B, Redagowanie pism urzędowych
  • znajomość prawa: kodeks cywilny, kodeks postępowania administracyjnego,ustawy o gosp. nieruchomościami, ustawy o samorządzie gminnym


Inne wymagania:
znajomość prawa: kodeks cywilny, kodeks postępowania administracyjnego,ustawy o gosp. nieruchomościami, ustawy o samorządzie gminnym

Sposób aplikowania:
bezpośrednio do pracodawcy

Osoba do kontaktu:
Agnieszka Pietrzak

Nr telefonu:
58 674 54 37

Wymagane dokumenty:
Kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie, Życiorys /CV/ z przebiegiem nauki i pracy zawodowej, z podaniem danych umożliwiających kontakt z kandydatem (adres zamieszkania, e-mail, telefon), list motywacyjny uzasadniający ubieganie się o ww. stanowisko - własnoręcznie podpisany, kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie (dyplom, świadectwo), kopie świadectw pracy, kopie dokumentów poświadczających posiadane kwalifikacje, umiejętności, oświadczenia: a. o pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystaniu z pełni praw publicznych, b. o niekaralności (wybrany kandydat zobowiązany będzie dostarczyć zaświadczenie o niekaralności z Krajowego Rejestru Karnego), c. o zapoznaniu się z klauzulą informacyjną dla kandydatów biorących udział w naborze na wolne stanowisko urzędnicze w Urzędzie Miejskim we Władysławowie Wzory oświadczeń dostępne na stronie;- zakładka Urząd Miejski - Praca - zgoda kandydata: Wyrażam zgodę na przetwarzanie przez Urząd Miejski we Władysławowie danych osobowych określonych w wymaganych dokumentach w celu prowadzenia naboru na stanowisko wskazane w ogłoszeniu (zgoda zawarta w treści oświadczenia: http://bip.wladyslawowo.pl - zakładka Urząd Miejski - Praca). kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność (Dotyczy kandydatów, którzy zamierzają skorzystać z uprawnienia, o którym mowa w art. 13a ust. 2 ustawy z 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych.

Sposób przekazania dokumentów:
Preferowane formy kontaktu: telefon
Dodano: 26.10.2025, 04:00
ID ogłoszenia: 341051
Udostępnij:
Dodano: 26.10.2025, 04:00
ID ogłoszenia: 341051

Zobacz inne oferty

2 100 €netto
Nowe
Pflege mit Herz Polen
Übersee
2 100 €netto
Dodano: 7 godz. temu
Do góry