StPr/25/0362
Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na czas określony
Wynagrodzenie:
od 4 840 do 7 300 PLN
Zakres obowiązków:
1.Wykonywanie obowiązków wynikających z kompetencji organu administracji architektoniczno-budowlanej określonych w przepisach ustawy z dnia 7 lipca 1994 r., Prawo budowlane, a także nadzór i kontrola nad przestrzeganiem tych przepisów, w szczególności:
a)sprawy dotyczące pozwoleń na budowę,
b)sprawy dotyczące zgłoszenia zamiaru budowy oraz wykonania robót budowlanych nie objętych obowiązkiem uzyskania pozwolenia na budowę,
c)sprawy dotyczące zgłoszeń i pozwoleń na rozbiórkę obiektu budowlanego,
d)sprawy dotyczące zmiany sposobu użytkowania obiektu budowlanego lub jego części.
2.Wykonywanie zadań wynikających z ustawy z dnia 10 kwietnia 2003 r. o szczególnych zasadach przygotowania i realizacji inwestycji w zakresie dróg publicznych (specustawa drogowa).
3.Wykonywanie zadań wynikających z ustawy z dnia 24 czerwca 1994 r. o własności lokali.
4W zakresie ustawy z dnia 29 czerwca 1995 r. o statystyce publicznej prowadzenie sprawozdawczości statystycznej o ruchu budowlanym przekazywane do Głównego Urzędu Statystycznego i Głównego Urzędu Nadzoru Budowlanego.
5.Wykonywanie innych zadań wynikających z przepisów prawa, uchwał Rady Powiatu i Zarządu Powiatu oraz powierzonych przez Starostę.
6.Współdziałanie z jednostkami organizacyjnymi funkcjonującymi na obszarze powiatu, organu samorządu terytorialnego, organami administracji rządowej właściwymi do załatwiania spraw.
7.Bieżące przyjmowanie wniosków, przyjmowanie interesantów i udzielanie im wyczerpujących wyjaśnień ustnie lub pisemnie.
8.Prowadzenie rejestru załatwionych spraw, przechowywanie akt, oraz ich właściwa archiwizacja.
9.Przyjmowanie wniosków obywateli o udostępnienie dokumentów wynikających z wykonywania zadań publicznych rejestrowanych w Wydziale.
10.Współdziałanie z Inspektorem Ochrony Danych Osobowych w zakresie ochrony danych osobowych.
11.Tworzenie, ewidencjonowanie i przechowywanie dokumentacji służbowej zgodnie z jednolitym rzeczowym wykazem akt.
12.Prowadzenie spraw przy wykorzystaniu programu FINN 8SQL.
13.Wykonywanie innych czynności zleconych przez Starostę, Wicestarostę, Sekretarza Powiatu, Naczelnika Wydziału.
Oferta pracy powinna zawierać:
1.List motywacyjny.
2.Kwestionariusz osobowy dla pracownika ubiegającego się o zatrudnienie.
3.Kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie.
4.Kopie świadectw pracy (jeśli kandydat posiada).
5.Oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystaniu z pełni praw publicznych.
6.Oświadczenie o niebyciu skazanym prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe.
7.Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego.
8.Oświadczenie dotyczące ewentualnego przetwarzania danych osobowych na potrzeby przyszłych rekrutacji oraz w zakresie danych szczególnych kategorii wraz z klauzulą informacyjną (według wzoru w ogłoszeniu).
9.Dane kontaktowe (nr telefonu lub e-mail) w celu powiadomienia o terminie rekrutacji końcowej.
Termin i miejsce składania ofert:
Oferty należy doręczyć w zamkniętej kopercie opatrzonej adnotacją Nabór na wolne stanowisko urzędnicze: Podinspektor w Wydziale Architektury i Budownictwa w Starostwie Powiatowym w Wieluniu do Starostwa Powiatowego w Wieluniu, Pl. Kazimierza Wielkiego 2, pokój nr 126, w terminie do dnia 11 sierpnia 2025 r. do godz. 15:00. W przypadku ofert przesłanych pocztą o dochowaniu terminu decyduje data stempla pocztowego. Oferty, które zostaną doręczone do Starostwa po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane. Kandydaci, którzy spełnią warunki formalne zostaną powiadomieni o miejscu i terminie przeprowadzenia kolejnej części postępowania rekrutacyjnego. Kandydaci, którzy nie spełniają wymagań formalnych, nie będą informowani.
Miejsce pracy:
Kazimierza Wielkiego 2, 98-300 Wieluń, powiat: wieluński, woj: łódzkie
Pracodawca:
Starostwo Powiatowe w Wieluniu
Liczba godzin pracy w tygodniu:
40
Wymagania konieczne:
- wykształcenie: wyższe (w tym licencjat)
- Wymagania niezbędne: 1.Wykształcenie wyższe w rozumieniu przepisów o szkolnictwie wyższym i nauce: budownictwo lub architektura. 2.Wymagania, zgodnie z art. 6 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych, określone dla stanowisk urzędniczych, tj.: a)obywatelstwo polskie, z zastrzeżeniem art. 11 ust. 2 i 3; b)pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych; c)niekaralność za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe; d) nieposzlakowana opinia. Wymagania dodatkowe: 1.Biegła znajomość obsługi komputera i pakietów biurowych. 2.Dyspozycyjność, umiejętność pracy samodzielnej i zespołowej, kreatywność, konsekwencja w realizacji zadań. 3.Umiejętność planowania i organizacji pracy. 4.Umiejętność obsługi urządzeń kopiujących, drukujących i skanujących. 5.Znajomość przepisów z zakresu: a)ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane; b)ustawy z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym; c)ustawy z dnia 5 czerwca 1998 r. o samorządzie powiatowym; d)ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych; e)ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego; f)rozporządzeń wykonawczych do ustawy Prawo budowlane; g)Statutu Powiatu Wieluńskiego, uchwalonego Uchwałą Nr VII/45/19 Rady Powiatu w Wieluniu z dnia 26.04.2019 r.; h)Regulaminu organizacyjnego Starostwa Powiatowego w Wieluniu, uchwalonego Uchwałą Nr 97/24 Zarządu Powiatu w Wieluniu z dnia 19.09.2024 r. z późn. zm.; i)Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 18 stycznia 2011 r. w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych.
Inne wymagania:
Wymagania niezbędne: 1.Wykształcenie wyższe w rozumieniu przepisów o szkolnictwie wyższym i nauce: budownictwo lub architektura. 2.Wymagania, zgodnie z art. 6 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych, określone dla stanowisk urzędniczych, tj.: a)obywatelstwo polskie, z zastrzeżeniem art. 11 ust. 2 i 3; b)pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych; c)niekaralność za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe; d) nieposzlakowana opinia. Wymagania dodatkowe: 1.Biegła znajomość obsługi komputera i pakietów biurowych. 2.Dyspozycyjność, umiejętność pracy samodzielnej i zespołowej, kreatywność, konsekwencja w realizacji zadań. 3.Umiejętność planowania i organizacji pracy. 4.Umiejętność obsługi urządzeń kopiujących, drukujących i skanujących. 5.Znajomość przepisów z zakresu: a)ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane; b)ustawy z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym; c)ustawy z dnia 5 czerwca 1998 r. o samorządzie powiatowym; d)ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych; e)ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego; f)rozporządzeń wykonawczych do ustawy Prawo budowlane; g)Statutu Powiatu Wieluńskiego, uchwalonego Uchwałą Nr VII/45/19 Rady Powiatu w Wieluniu z dnia 26.04.2019 r.; h)Regulaminu organizacyjnego Starostwa Powiatowego w Wieluniu, uchwalonego Uchwałą Nr 97/24 Zarządu Powiatu w Wieluniu z dnia 19.09.2024 r. z późn. zm.; i)Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 18 stycznia 2011 r. w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych.
Sposób aplikowania:
bezpośrednio do pracodawcy
Osoba do kontaktu:
Maciej Bryś
Wymagane dokumenty:
brak