StPr/25/0872
Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na czas określony
Wynagrodzenie:
od 5 700 PLN
Zakres obowiązków:
- prowadzenie spraw związanych z aktualizacją serwisów internetowych i mediów społecznościowych,
- przygotowywanie materiałów związanych z redagowaniem informacji samorządowych publikowanych w sieci,
- przygotowywanie audiowizualnych materiałów promocyjnych miasta i gminy,
- sporządzanie fotorelacji z wydarzeń, uroczystości, konsultacji, konferencji,
- tworzenie kampanii promocyjnych, materiałów audiowizualnych,
- pomoc w prowadzeniu spraw organizacyjnych związanych z funkcjonowaniem wydziału,
- pomoc w organizacji wydarzeń, świąt, uroczystości,
- pomoc w tworzeniu strategii promocyjnej w mediach społecznościowych,
- wykonywanie innych zadań zleconych przez przełożonego w zakresie zajmowanego stanowiska pracy.
Miejsce pracy:
DWORCOWA 26, 64-500 Szamotuły, powiat: szamotulski, woj: wielkopolskie
Pracodawca:
URZĄD MIASTA I GMINY SZAMOTUŁY
Liczba godzin pracy w tygodniu:
40
Wymagania konieczne:
- wykształcenie: średnie ogólnokształcące, wyższe (w tym licencjat), kierunek: dziennikarstwo lub marketing
- Prawo jazdy kat. B, obywatelstwo polskie, odporność na stres, nienaganna opinia, wiedza niezbędna do realizacji wymienionych zadań, niekaralność za umyślne przestępstwa ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwa skarbowe, znajomość zasad funkcjonowania samorządu terytorialnego, bardzo dobra znajomość obsługi komputera, zdolność podejmowania rozstrzygnięć merytorycznych, wysoka kultura osobista, gotowość do podjęcia pracy na zatrudnieniu, posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych
- Wynagrodzenie zasadnicze + dodatek stażowy Pierwsza umowa na max 6 miesięcy docelowo na czas nieokreślony. W przypadku wykształcenia średniego dodatkowo 3-letni staż pracy. Informacja o warunkach pracy: a) praca jednozmianowa w siedzibie Urzędu MiG, b) wymiar czasu pracy wynosi 8 godzin na dobę, przeciętnie 40 godzin w przeciętnie 5-dniowym tygodniu pracy w przyjętym trzymiesięcznym okresie rozliczeniowym, c) praca przy komputerze powyżej 4 godzin dziennie. d) kontakty bezpośrednie i telefoniczne z klientami Urzędu.
Inne wymagania:
Wynagrodzenie zasadnicze + dodatek stażowy Pierwsza umowa na max 6 miesięcy docelowo na czas nieokreślony. W przypadku wykształcenia średniego dodatkowo 3-letni staż pracy. Informacja o warunkach pracy: a) praca jednozmianowa w siedzibie Urzędu MiG, b) wymiar czasu pracy wynosi 8 godzin na dobę, przeciętnie 40 godzin w przeciętnie 5-dniowym tygodniu pracy w przyjętym trzymiesięcznym okresie rozliczeniowym, c) praca przy komputerze powyżej 4 godzin dziennie. d) kontakty bezpośrednie i telefoniczne z klientami Urzędu.
Sposób aplikowania:
bezpośrednio do pracodawcy
Nr telefonu:
612927541
Wymagane dokumenty:
Wymagane dokumenty: a) kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie wraz z klauzulą dot. wyrażenia zgody na przetwarzanie danych osobowych w celach związanych z przeprowadzeniem naboru (druk w załączeniu na stronie: www.bip.szamotuly.pl), b) list motywacyjny wraz z klauzulą dot. wyrażenia zgody na przetwarzanie danych osobowych w celach związanych z przeprowadzeniem naboru, c) kserokopie dokumentów potwierdzających wymagane kwalifikacje zawodowe określone w punkcie 3 podpunkt 1c, d) kserokopie dokumentów potwierdzających wymagany staż pracy (w przypadku posiadania wykształcenia średniego), e) oświadczenie: - Posiadam pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzystam z pełni praw publicznych. zgodnie z art. 6 ust. 1 pkt 2 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (tekst jednolity Dz.U. z 2024 r. poz. 1135), - Nie byłem/am skazany/a prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe. zgodnie z art. 6 ust. 3 pkt 2 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (tekst jednolity Dz.U. z 2024 r. poz. 1135), - Nie toczy się przeciwko mnie postępowanie karne. zgodnie z art. 6 ust. 3 pkt 3 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (tekst jednolity Dz.U. z 2024 r. poz. 1135), (druk w załączeniu na stronie: www.bip.szamotuly.pl), f) w przypadku wybrania kandydatki/kandydata do zatrudnienia, przed podjęciem zatrudnienia, przedstawić zaświadczenie o niekaralności, g) orzeczenie o stopniu niepełnosprawności, jeśli kandydat je posiada, h) oświadczenie o zapoznaniu się z wewnętrzną procedurą zgłaszania naruszeń w Urzędzie Miasta i Gminy Szamotuły opublikowaną na stronie www.bip.szamotuly.pl (druk w załączeniu na w/w stronie), i) oświadczenie o posiadaniu prawa jazdy kat. B, j) wykaz złożonych dokumentów. Wszystkie dokumenty wytworzone przez kandydatów muszą być podpisane. Oferty niepełne lub bez zgody na przetwarzanie danych osobowych lub zawierające dokumenty i oświadczenia niepodpisane zostaną odrzucone. Termin i miejsce składania dokumentów: Dokumenty należy składać w kancelarii Urzędu Miasta i Gminy Szamotuły, ul. Dworcowa 26, 64-500 Szamotuły, do dnia 17 listopada 2025 r. godz. 10.00 w zamkniętej kopercie z napisem: "Nabór na stanowisko urzędnicze podinspektora w Wydziale Dialogu Społecznego i Promocji".
Sposób przekazania dokumentów:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, poczta

Zaloguj się przez Facebook