PODINSPEKTOR W WYDZIALE FINANSOWYM

PODINSPEKTOR W WYDZIALE FINANSOWYM

Powiatowy Urząd Pracy w Skierniewicach

Wymiar pracy
Pełny etat
Rodzaj umowy
Umowa o pracę na czas określony
Tryb pracy
Stacjonarna
Doświadczenie
Doświadczenie wymagane
Wynagrodzenie
od 5 200 PLN
brutto
Stawka miesięczna
 Drukuj ofertę
  • Polski

Opis

Numer:
StPr/25/0554

Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na czas określony

Wynagrodzenie:
od 5 200 PLN

Zakres obowiązków:
• sporządzanie przelewów i prowadzenie ich ewidencji pozaksięgowej;
• analiza stanów środków na rachunkach bankowych i współpraca z bankiem;
• prowadzenie ewidencji analitycznej przychodów z tytułu sprzedaży usług geodezyjnych w systemie komputerowym;
• księgowanie raportów kasowych i wyciągów bankowych w zakresie usług geodezyjnych;
• prowadzenie pełnej ewidencji księgowej (syntetycznej i analitycznej) na podstawie dokumentów zatwierdzonych przez osoby upoważnione w zakresie:
- sum depozytowych (wadia, zabezpieczenia należytego wykonania robót, wpłaty komitetów społecznych),
- Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych,
- Państwowego Funduszu Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych.

Miejsce pracy:
Rynek 1, 96-100 Skierniewice, powiat: m. Skierniewice, woj: łódzkie

Pracodawca:
URZĄD MIASTA SKIERNIEWICE

Liczba godzin pracy w tygodniu:
40

Typ propozycji:
praca stała

Wymagania konieczne:
  • wykształcenie: wyższe (w tym licencjat)
  • [Praca na czas określony] : 3 miesiące [Godzina zakończenia pracy] : 16:00 1.Wymagania niezbędne : obywatelstwo polskie lub obywatelstwo Unii Europejskiej oraz innych państw, którym na podstawie umów międzynarodowych lub przepisów prawa wspólnotowego przysługuje prawo do podjęcia zatrudnienia na terytorium RP, korzystanie w pełni z praw cywilnych i obywatelskich, wykształcenie wyższe o kierunku ekonomia, rachunkowość, bankowość lub administracja; minimum 3 lat stażu pracy, bardzo dobra znajomość ustaw: Ustawy z dnia 27 sierpnia 2009 roku o finansach publicznych, Ustawy z dnia 29 września 1994 roku o rachunkowości; Ustawy z dnia 4 marca 1994 roku o Zakładowym Funduszu Świadczeń Socjalnych; Rozporządzenie Ministra Pracy i Polityki Społecznej z dnia 29.01.2013 r. w sprawie należności przysługujących pracownikowi zatrudnionemu w państwowej lub samorządowej jednostce sfery budżetowej z tytułu podróży służbowej, niekaralność za przestępstwa popełnione umyślnie, nieposzlakowana opinia, bardzo dobra obsługa komputera, umiejętność pracy w zespole, kreatywność, zaangażowanie, komunikatywność, sumienność, pracowitość, stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na danym stanowisku, 2. Wymagania pożądane: doświadczenie w pracy w jednostkach związanych z administracją rządową lub samorządową. 3.Zakres wykonywanych zadań na stanowisku: sporządzanie przelewów i prowadzenie ich ewidencji pozaksięgowej; analiza stanów środków na rachunkach bankowych i współpraca z bankiem; prowadzenie ewidencji analitycznej przychodów z tytułu sprzedaży usług geodezyjnych w systemie komputerowym; księgowanie raportów kasowych i wyciągów bankowych w zakresie usług geodezyjnych; prowadzenie pełnej ewidencji księgowej (syntetycznej i analitycznej) na podstawie dokumentów zatwierdzonych przez osoby upoważnione w zakresie: - sum depozytowych (wadia, zabezpieczenia należytego wykonania robót, wpłaty komitetów społecznych), - Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych, - Państwowego Funduszu Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych. bieżąca analiza ewidencji księgowej oraz przestrzeganie terminów płatności zobowiązań i egzekucja należności; sporządzanie okresowej sprawozdawczości dotyczącej ewidencji księgowej zgodnie z obowiązującymi przepisami; współpraca w zakresie rozliczania podatku dochodowego od osób fizycznych wynikającego z ewidencji Funduszu Świadczeń Socjalnych; sprawdzanie pod względem formalnym i rachunkowym oraz rozliczanie delegacji służbowych krajowych i zagranicznych oraz zaliczek na delegacje; sporządzanie informacji dla jednostek w zakresie planowania i realizacji budżetu. 4. Informacja o warunkach pracy na danym stanowisku: Miejsce pracy: Praca w budynku i poza budynkiem Urzędu. Bezpieczne warunki pracy. W pomieszczeniu pracy wąskie przejścia i dojścia uniemożliwiające poruszanie się wózkiem inwalidzkim. Stanowisko pracy: Stanowisko pracy związane z obsługą komputera, obsługą interesantów, przemieszczaniem się wewnątrz budynków, wyjściami w teren i rozmowami telefonicznymi. Na stanowisku pracy brak specjalistycznych urządzeń umożliwiających pracę osobom niewidomym. Zgodnie z art. 13a pkt 2 ustawy z dnia 21 listopada 2008 roku o pracownikach samorządowych (Dz.U.2024.1135 t.j.) informuję, że w miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosi więcej niż 6 %. 6. Informacje dodatkowe: dokumenty złożone po terminie nie będą rozpatrywane, postępowanie konkursowe obejmuje analizę wszystkich złożonych dokumentów oraz rozmowę kwalifikacyjną, osoby, które spełnią wymagania formalne określone w ogłoszeniu oraz zakwalifikują się do dalszego postępowania, zostaną poinformowani indywidualnie i zaproszone na rozmowę kwalifikacyjną, informacja o wynikach naboru będzie umieszczona na stronie Biuletynu Informacji Publicznej Urzędu Miasta Skierniewice i Tablicy Ogłoszeń przez okres co najmniej 3 miesięcy. Osoby zainteresowane prosimy o dostarczenie osobiście lub za pośrednictwem poczty ( decyduje data faktycznego wpływu do Urzędu) kompletu dokumentów ( w zaklejonej kopercie ) w terminie do dnia 23 grudnia 2025 roku na adres: URZĄD MIASTA SKIERNIEWICE ul. Rynek 1 96-100 Skierniewice z dopiskiem na kopercie dotyczy naboru na stanowisko: Podinspektor w Wydziale Finansowym Informacja o wynikach naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej ( www.bip.um.skierniewice.pl ) oraz w siedzibie Urzędu Miasta, ul. Rynek 1.


Inne wymagania:
[Praca na czas określony] : 3 miesiące [Godzina zakończenia pracy] : 16:00 1.Wymagania niezbędne : obywatelstwo polskie lub obywatelstwo Unii Europejskiej oraz innych państw, którym na podstawie umów międzynarodowych lub przepisów prawa wspólnotowego przysługuje prawo do podjęcia zatrudnienia na terytorium RP, korzystanie w pełni z praw cywilnych i obywatelskich, wykształcenie wyższe o kierunku ekonomia, rachunkowość, bankowość lub administracja; minimum 3 lat stażu pracy, bardzo dobra znajomość ustaw: Ustawy z dnia 27 sierpnia 2009 roku o finansach publicznych, Ustawy z dnia 29 września 1994 roku o rachunkowości; Ustawy z dnia 4 marca 1994 roku o Zakładowym Funduszu Świadczeń Socjalnych; Rozporządzenie Ministra Pracy i Polityki Społecznej z dnia 29.01.2013 r. w sprawie należności przysługujących pracownikowi zatrudnionemu w państwowej lub samorządowej jednostce sfery budżetowej z tytułu podróży służbowej, niekaralność za przestępstwa popełnione umyślnie, nieposzlakowana opinia, bardzo dobra obsługa komputera, umiejętność pracy w zespole, kreatywność, zaangażowanie, komunikatywność, sumienność, pracowitość, stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na danym stanowisku, 2. Wymagania pożądane: doświadczenie w pracy w jednostkach związanych z administracją rządową lub samorządową. 3.Zakres wykonywanych zadań na stanowisku: sporządzanie przelewów i prowadzenie ich ewidencji pozaksięgowej; analiza stanów środków na rachunkach bankowych i współpraca z bankiem; prowadzenie ewidencji analitycznej przychodów z tytułu sprzedaży usług geodezyjnych w systemie komputerowym; księgowanie raportów kasowych i wyciągów bankowych w zakresie usług geodezyjnych; prowadzenie pełnej ewidencji księgowej (syntetycznej i analitycznej) na podstawie dokumentów zatwierdzonych przez osoby upoważnione w zakresie: - sum depozytowych (wadia, zabezpieczenia należytego wykonania robót, wpłaty komitetów społecznych), - Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych, - Państwowego Funduszu Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych. bieżąca analiza ewidencji księgowej oraz przestrzeganie terminów płatności zobowiązań i egzekucja należności; sporządzanie okresowej sprawozdawczości dotyczącej ewidencji księgowej zgodnie z obowiązującymi przepisami; współpraca w zakresie rozliczania podatku dochodowego od osób fizycznych wynikającego z ewidencji Funduszu Świadczeń Socjalnych; sprawdzanie pod względem formalnym i rachunkowym oraz rozliczanie delegacji służbowych krajowych i zagranicznych oraz zaliczek na delegacje; sporządzanie informacji dla jednostek w zakresie planowania i realizacji budżetu. 4. Informacja o warunkach pracy na danym stanowisku: Miejsce pracy: Praca w budynku i poza budynkiem Urzędu. Bezpieczne warunki pracy. W pomieszczeniu pracy wąskie przejścia i dojścia uniemożliwiające poruszanie się wózkiem inwalidzkim. Stanowisko pracy: Stanowisko pracy związane z obsługą komputera, obsługą interesantów, przemieszczaniem się wewnątrz budynków, wyjściami w teren i rozmowami telefonicznymi. Na stanowisku pracy brak specjalistycznych urządzeń umożliwiających pracę osobom niewidomym. Zgodnie z art. 13a pkt 2 ustawy z dnia 21 listopada 2008 roku o pracownikach samorządowych (Dz.U.2024.1135 t.j.) informuję, że w miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosi więcej niż 6 %. 6. Informacje dodatkowe: dokumenty złożone po terminie nie będą rozpatrywane, postępowanie konkursowe obejmuje analizę wszystkich złożonych dokumentów oraz rozmowę kwalifikacyjną, osoby, które spełnią wymagania formalne określone w ogłoszeniu oraz zakwalifikują się do dalszego postępowania, zostaną poinformowani indywidualnie i zaproszone na rozmowę kwalifikacyjną, informacja o wynikach naboru będzie umieszczona na stronie Biuletynu Informacji Publicznej Urzędu Miasta Skierniewice i Tablicy Ogłoszeń przez okres co najmniej 3 miesięcy. Osoby zainteresowane prosimy o dostarczenie osobiście lub za pośrednictwem poczty ( decyduje data faktycznego wpływu do Urzędu) kompletu dokumentów ( w zaklejonej kopercie ) w terminie do dnia 23 grudnia 2025 roku na adres: URZĄD MIASTA SKIERNIEWICE ul. Rynek 1 96-100 Skierniewice z dopiskiem na kopercie dotyczy naboru na stanowisko: Podinspektor w Wydziale Finansowym Informacja o wynikach naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej ( www.bip.um.skierniewice.pl ) oraz w siedzibie Urzędu Miasta, ul. Rynek 1.

Sposób aplikowania:
bezpośrednio do pracodawcy

Nr telefonu:
468345113

Wymagane dokumenty:
kwestionariusz osoby ubiegającej się o zatrudnienie, list motywacyjny, życiorys (CV), kopie dokumentów potwierdzających posiadane wykształcenie, kopie świadectw pracy dokumentujących wymagany staż pracy lub zaświadczenie o zatrudnieniu, w przypadku kontynuacji zatrudnienia, kopie dokumentów potwierdzających posiadanie dodatkowych kwalifikacji i umiejętności, podpisane oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych, korzystaniu z pełni praw publicznych i o niekaralności za przestępstwa popełnione umyślnie, Osoba wybrana do zatrudnienia będzie zobowiązana do przedstawienia oryginału aktualnego Zapytania o udzielenie informacji o osobie z K.R.K. Podpisane oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych, Kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność w przypadku kandydata, który zamierza skorzystać z uprawnienia o którym mowa w art. 13a pkt 2 ustawy z dnia 21 listopada 2008 roku o pracownikach samorządowych (Dz.U.2024.1135 t.j.).

Sposób przekazania dokumentów:
Preferowane formy kontaktu: telefon
Dodano: 12.12.2025, 03:36
ID ogłoszenia: 364604
Udostępnij:
Dodano: 12.12.2025, 03:36
ID ogłoszenia: 364604

Zobacz inne oferty

5 500 PLNbrutto
Nowe
Powiatowy Urząd Pracy w Drawsku Pomorskim
Kalisz Pomorski
5 500 PLNbrutto
Dodano: 2 godz. temu
4 806 - 5 900 PLNbrutto
Nowe
Powiatowy Urząd Pracy w Kołobrzegu
Kołobrzeg
4 806 - 5 900 PLNbrutto
Dodano: 2 godz. temu
5 000 PLNbrutto
Nowe
Powiatowy Urząd Pracy w Drawsku Pomorskim
Szczycienko
5 000 PLNbrutto
Dodano: 2 godz. temu
8 000 PLNbrutto
Nowe
Powiatowy Urząd Pracy w Koszalinie
Koszalin
8 000 PLNbrutto
Dodano: 2 godz. temu
Do góry