StPr/25/0463
Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na czas określony
Wynagrodzenie:
od 5 000 PLN
Zakres obowiązków:
- kompletowanie i weryfikowanie materiałów źródłowych komórek organizacyjnych, stanowiących podstawę do wszczęcia procedur określonych w ustawie o zamówieniach publicznych,
- udzielanie zamówień publicznych,
- ogłaszanie, organizowanie i przeprowadzanie przetargów na zbycie mienia Powiatu,
- prowadzenie rejestru mienia Powiatu,
- przygotowanie decyzji o ustanowieniu trwałego zarządu,
- przygotowanie projektów uchwał Rady i Zarządu w sprawach związanych z gospodarowaniem nieruchomościami powiatu,
- rozliczanie i ocena realizowanych projektów finansowanych z funduszy zewnętrznych,
- przygotowywanie dokumentów związanych z refundacją wydatków poniesionych w ramach realizowanych projektów dofinansowanych ze środków zewnętrznych,
- prowadzenie dla projektów niezbędnych działań promocyjnych oraz innych działań wynikających z podpisanych umów o dofinansowanie,
- współpraca z komórkami organizacyjnymi Starostwa, partnerami społecznymi, podmiotami zewnętrznymi zaangażowanymi w realizację projektów dofinansowanych ze środków zewnętrznych.
Miejsce pracy:
Katowicka 1, 46-200 Kluczbork, powiat: kluczborski, woj: opolskie
Pracodawca:
STAROSTWO POWIATOWE W KLUCZBORKU
Liczba godzin pracy w tygodniu:
40
Wymagania konieczne:
- wykształcenie: wyższe (w tym licencjat)
- - co najmniej roczny staż pracy, - obywatelstwo polskie, - nieposzlakowana opinia, - pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych, - brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe. Wymagania dodatkowe w stosunku do kandydatów: Znajomość obowiązujących regulacji prawnych w zakresie wykonywanych zadań, w szczególności: - ustawy o samorządzie powiatowym, - ustawy prawo zamówień publicznych, - ustawy o gospodarce nieruchomościami, - ustawy o finansach publicznych, - Kodeks postępowania administracyjnego Znajomość zagadnień z zakresu wnioskowania, realizacji i rozliczania projektów współfinasowanych ze środków zewnętrznych, w tym ze środków UE. Doświadczenie w zakresie wykonywania zadań związanych z udzielaniem zamówień publicznych, gospodarką nieruchomościami lub pozyskiwaniem środków zewnętrznych będzie dodatkowym atutem. Cechy osobowości: komunikatywność, samodzielność, odpowiedzialność i obowiązkowość, odporność na stres, utrzymywanie porządku w dokumentach i na stanowisku pracy. umiejętność logicznego myślenia i analizy, łatwość nawiązywania kontaktów, umiejętność selekcji informacji, umiejętność pracy w zespole, umiejętność korzystania z przepisów prawa. umiejętność obsługi komputera i urządzeń biurowych, pakietu MS Office.
Inne wymagania:
- co najmniej roczny staż pracy, - obywatelstwo polskie, - nieposzlakowana opinia, - pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych, - brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe. Wymagania dodatkowe w stosunku do kandydatów: Znajomość obowiązujących regulacji prawnych w zakresie wykonywanych zadań, w szczególności: - ustawy o samorządzie powiatowym, - ustawy prawo zamówień publicznych, - ustawy o gospodarce nieruchomościami, - ustawy o finansach publicznych, - Kodeks postępowania administracyjnego Znajomość zagadnień z zakresu wnioskowania, realizacji i rozliczania projektów współfinasowanych ze środków zewnętrznych, w tym ze środków UE. Doświadczenie w zakresie wykonywania zadań związanych z udzielaniem zamówień publicznych, gospodarką nieruchomościami lub pozyskiwaniem środków zewnętrznych będzie dodatkowym atutem. Cechy osobowości: komunikatywność, samodzielność, odpowiedzialność i obowiązkowość, odporność na stres, utrzymywanie porządku w dokumentach i na stanowisku pracy. umiejętność logicznego myślenia i analizy, łatwość nawiązywania kontaktów, umiejętność selekcji informacji, umiejętność pracy w zespole, umiejętność korzystania z przepisów prawa. umiejętność obsługi komputera i urządzeń biurowych, pakietu MS Office.
Sposób aplikowania:
bezpośrednio do pracodawcy
Wymagane dokumenty:
Życiorys (CV) z uwzględnieniem dokładnego przebiegu dotychczasowej pracy zawodowej - podpisany własnoręcznie, List motywacyjny podpisany własnoręcznie, Kwestionariusz osobowy dla kandydata ubiegającego się o zatrudnienie (do pobrania ze strony BIP Starostwa Powiatowego w Kluczborku), Kserokopie dokumentów poświadczających wykształcenie, Kserokopie dokumentów poświadczających posiadanie wymaganego stażu pracy (świadectw pracy, zaświadczeń w przypadku aktualnego zatrudnienia), Kserokopie innych dokumentów poświadczających posiadane kwalifikacje lub umiejętności, Własnoręcznie podpisane oświadczenia o: 1) posiadaniu obywatelstwa polskiego, 2) posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych, 3) braku prawomocnego skazania za przestępstwo umyślne ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe, 4) nieposzlakowanej opinii, 5) wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych kandydata zawartych w dokumentach złożonych w celu realizacji procesu rekrutacji na stanowisko Podinspektora w Wydziale Funduszy i Mienia Powiatu, zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. a Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych). VIII Termin i miejsce składania dokumentów: Wymagane dokumenty należy składać w zamkniętej kopercie w Sekretariacie Starostwa pod adresem: Starostwo Powiatowe w Kluczborku, ul. Katowicka 1, 46-200 Kluczbork z dopiskiem: Nabór na stanowisko Podinspektora w Wydziale Funduszy i Mienia Powiatu Dokumenty należy składać w nieprzekraczalnym terminie do dnia 3 października 2025 r. do godz. 15.00 (decyduje data i godzina wpływu do Sekretariatu Starostwa)