StPr/25/0450
Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na czas określony
Wynagrodzenie:
od 4 940 PLN
Zakres obowiązków:
1. Aktualizacja bazy danych ewidencji gruntów i budynków.
2. Zawiadamianie podmiotów oraz organów podatkowych, sądów o dokonanych zmianach w ewidencji gruntów
i budynków.
3. Sporządzanie okresowych sprawozdań.
4. Obsługa rzeczoznawców majątkowych.
5. Obsługa stron i przygotowywanie danych zgodnie z wnioskiem.
2. Zakres odpowiedzialności:
1. Odpowiedzialność za prawidłowe i terminowe wykonywanie obowiązków służbowych.
2. Odpowiedzialność za prawidłowość i skuteczność podejmowanych działań na zajmowanym stanowisku.
3. Odpowiedzialność pracownicza wynikająca z przepisów ustawy o pracownikach samorządowych, Kodeksu pracy
i innych ustaw oraz aktów wykonawczych, określających obowiązki pracownicze.
Godziny pracy: 7.30-17.00; 7.30-15.30, 7.30-14.00. Umowa o prace na czas określony 5 miesiecy
Szczegółowe informacje zamieszczone sa na stronie : https://bip.myslowice.pl/pliki/myslowice/zalaczniki/5764/oferta-pracy-podinspektor-w-wydziale-geodezji-ii.pdf
Miejsce pracy:
Powstańców 1, 41-400 Mysłowice, powiat: m. Mysłowice, woj: śląskie
Pracodawca:
Urząd Miasta MYSŁOWICE
Liczba godzin pracy w tygodniu:
40
Wymagania konieczne:
- wykształcenie: średnie zawodowe 4-letnie, średnie ogólnokształcące
- zawód: Pracownik biurowy (wymagany staż - lata: 3)
- 3. Wymagania niezbędne: 1. Posiadanie wykształcenia: - średniego: posiadanie tytułu technika geodety; - wyższego o kierunku geodezja i kartografia, górnictwo i geologia, geodezja i kataster, geodezja i gospodarka nieruchomościami, geodezja i gospodarka przestrzenna lub geoinformatyka. 2. W przypadku wykształcenia średniego minimum 3 letni staż pracy praca na podstawie umowy o pracę. 3. Niekaralność sądowa za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe. 4. Posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych oraz praw publicznych. 5. Obywatelstwo polskie (z zastrzeżeniem art. 11 ust. 2 i 3 ustawy z dnia 21 listopada 2008r. o pracownikach samorządowych). 6. Nieposzlakowana opinia. 7. Znajomość przepisów prawa, niezbędnych do pracy na stanowisku będącym przedmiotem naboru, umiejętność praktycznej ich interpretacji oraz wykorzystania do wykonywania zadań na stanowisku, w tym: a) ustawa Prawo geodezyjne i kartograficzne, b) Rozporządzenie wykonawcze do ustawy Prawo geodezyjne i kartograficzne, c) Kodeks cywilny, d) Kodeks postępowania administracyjnego, e) ustawa o samorządzie gminnym, f) ustawa o samorządzie powiatowym. 4. Wymagania dodatkowe: 1. Preferowane doświadczenie na stanowisku o podobnym charakterze pracy. 2. Umiejętność obsługi programów typu office w stopniu dobrym. 3. Umiejętność redagowania pism urzędowych. 4. Dyspozycyjność. 5. Znajomość programu GEO-INFO. 5. Po żądane cechy charakteru: 1. Sumienność. 2. Odpowiedzialność. 3. Komunikatywność. 4. Samodyscyplina. 5. Umiejętność pracy w zespole i pod presją czasu. 6. Dobra organizacja pracy. 7. Wysoka kultura osobista.
Inne wymagania:
3. Wymagania niezbędne: 1. Posiadanie wykształcenia: - średniego: posiadanie tytułu technika geodety; - wyższego o kierunku geodezja i kartografia, górnictwo i geologia, geodezja i kataster, geodezja i gospodarka nieruchomościami, geodezja i gospodarka przestrzenna lub geoinformatyka. 2. W przypadku wykształcenia średniego minimum 3 letni staż pracy praca na podstawie umowy o pracę. 3. Niekaralność sądowa za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe. 4. Posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych oraz praw publicznych. 5. Obywatelstwo polskie (z zastrzeżeniem art. 11 ust. 2 i 3 ustawy z dnia 21 listopada 2008r. o pracownikach samorządowych). 6. Nieposzlakowana opinia. 7. Znajomość przepisów prawa, niezbędnych do pracy na stanowisku będącym przedmiotem naboru, umiejętność praktycznej ich interpretacji oraz wykorzystania do wykonywania zadań na stanowisku, w tym: a) ustawa Prawo geodezyjne i kartograficzne, b) Rozporządzenie wykonawcze do ustawy Prawo geodezyjne i kartograficzne, c) Kodeks cywilny, d) Kodeks postępowania administracyjnego, e) ustawa o samorządzie gminnym, f) ustawa o samorządzie powiatowym. 4. Wymagania dodatkowe: 1. Preferowane doświadczenie na stanowisku o podobnym charakterze pracy. 2. Umiejętność obsługi programów typu office w stopniu dobrym. 3. Umiejętność redagowania pism urzędowych. 4. Dyspozycyjność. 5. Znajomość programu GEO-INFO. 5. Po żądane cechy charakteru: 1. Sumienność. 2. Odpowiedzialność. 3. Komunikatywność. 4. Samodyscyplina. 5. Umiejętność pracy w zespole i pod presją czasu. 6. Dobra organizacja pracy. 7. Wysoka kultura osobista.
Sposób aplikowania:
bezpośrednio do pracodawcy
Nr telefonu:
32 317 13 19
Wymagane dokumenty:
Wymagane dokumenty: 1. List motywacyjny. 2. Kopia dokumentów potwierdzających posiadane wykształcenie. 3. Kopia dokumentów potwierdzających okres wymaganego stażu pracy (świadectwa pracy, zaświadczenie o zatrudnieniu). 4. Kopia dodatkowych dokumentów potwierdzających posiadane kwalifikacje (jeżeli są wymagane). 5. KwesFonariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie. 6. Oświadczenie o zgodzie na przetwarzanie danych osobowych. 7. Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe. 8. Kandydat, który zamierza skorzystać z uprawnienia, o którym mowa w art. 13a ust. 2 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych jest zobowiązany do złożenia wraz z dokumentami kopii dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność. 9. Termin i miejsce składania dokumentów: Dokumenty aplikacyjne należy składać: do 20.11.2025 r. w zamkniętej kopercie z adnotacją: Konkurs na stanowisko Podinspektora w Wydziale Geodezji - II : - osobiście w Kancelarii Ogólnej Urzędu Miasta Mysłowice przy ul. Powstańców 1 w Mysłowicach lub - drogą pocztową na adres: Urząd Miasta Mysłowice, ul. Powstańców 1, 41-400 Mysłowice.
Sposób przekazania dokumentów:
Preferowane formy kontaktu: telefon

Zaloguj się przez Facebook