PODINSPEKTOR W WYDZIALE GEODEZJI, KARTOGRAFII, KATASTRU I GOSPODARKI  NIERUCHOMOŚCIAMI STAROSTWA POWIATOWEGO W WIELUNIU.

PODINSPEKTOR W WYDZIALE GEODEZJI, KARTOGRAFII, KATASTRU I GOSPODARKI NIERUCHOMOŚCIAMI STAROSTWA POWIATOWEGO W WIELUNIU.

Powiatowy Urząd Pracy w Wieluniu

Wymiar pracy
Pełny etat
Rodzaj umowy
Umowa o pracę na czas określony
Doświadczenie
Doświadczenie niewymagane
Wynagrodzenie
4 840 - 8 100 PLN
brutto
Stawka miesięczna
 Drukuj ofertę
  • Polski

Opis

Numer:
StPr/25/0473

Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na czas określony

Wynagrodzenie:
od 4 840 do 8 100 PLN

Zakres obowiązków:
1. Gospodarowanie zasobem nieruchomości Powiatu Wieluńskiego, a w szczególności:
a. zbywanie oraz nabywanie nieruchomości,
b. prowadzenie spraw związanych z trwałym zarządem, wynajmem, wydzierżawianiem i użyczaniem nieruchomości, będących w zasobie powiatowym, w tym:
- przygotowywanie projektów umów na wydzierżawianie, wynajmowanie oraz użyczanie nieruchomości, będących w zasobie powiatowym,
- naliczanie i windykacja opłat wynikających z tych umów,
- protokolarne oddawanie i przejmowanie tych nieruchomości;
c. składanie wniosków o założenie księgi wieczystej i wpis w księdze wieczystej dla nieruchomości stanowiących własność Powiatu Wieluńskiego,
d. prowadzenie spraw związanych z odpłatnym i nieodpłatnym ustanawianiem służebności gruntowych na nieruchomościach stanowiących własność Powiatu Wieluńskiego.
2. Ustalanie odszkodowań za nieruchomości zajęte pod drogi publiczne w trybie ustawy o szczególnych zasadach przygotowania i realizacji inwestycji w zakresie dróg publicznych.

3. Prowadzenie spraw wynikających z ustawy o gospodarowaniu nieruchomościami rolnymi Skarbu Państwa, w tym przekazywanie nieodpłatnie nieruchomości w drodze decyzji do Zasobu Własności Rolnej.
4. Wydawanie zaświadczeń o nieruchomościach przejętych na rzecz Skarbu Państwa w trybie przepisów o reformie rolnej.
5. Opracowywanie wniosków o wykreślenie obciążeń wpisanych w księgach wieczystych prowadzonych dla gospodarstw rolnych nadanym rolnikom na mocy dekretu o przeprowadzeniu reformy rolnej, uznanych jako tzw. poniemieckie, w stosunku do których toczy się postępowanie w sądzie powszechnym o ich zwrot.
6. Opiniowanie podziału nieruchomości stanowiących własność Skarbu Państwa oraz Powiatu dokonywanych z urzędu w trybie ustawy o gospodarce nieruchomościami.
7. Prowadzenie spraw związanych z ustawą o przekształceniu prawa użytkowania wieczystego w prawo własności nieruchomości.
8. Prowadzenie spraw związanych z mieniem pozostawionym za granicą.
9. Przestrzeganie Systemu Zarządzania Bezpieczeństwem Informacji w Starostwie Powiatowym w Wieluniu.
10. Wykonywanie zadań wynikających z ustawy o dostępie do informacji publicznej z zakresu spraw prowadzonych przez Wydział.
11. Redakcja dokumentów umieszczanych w Biuletynie Informacji Publicznej.
12. Współdziałanie z Inspektorem Ochrony Danych Osobowych w zakresie ochrony danych osobowych.
13. Tworzenie, ewidencjonowanie i przechowywanie dokumentacji służbowej zgodnie z jednolitym rzeczowym wykazem akt.
14. Prowadzenie spraw przy wykorzystaniu programu FINN 8SQL.
15. Wykonywanie innych czynności zleconych przez Starostę, Wicestarostę, Sekretarza Powiatu, Naczelnika Wydziału.


Miejsce pracy:
Kazimierza Wielkiego 2, 98-300 Wieluń, powiat: wieluński, woj: łódzkie

Pracodawca:
Starostwo Powiatowe w Wieluniu

Liczba godzin pracy w tygodniu:
40

Wymagania konieczne:
  • wykształcenie: wyższe (w tym licencjat)
  • Wymagania, zgodnie z art. 6 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych, określone dla stanowisk urzędniczych, tj.: a) obywatelstwo polskie, z zastrzeżeniem art. 11 ust. 2 i 3; b) pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych; c) niekaralność za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe; d) nieposzlakowana opinia. Wymagania dodatkowe: 1. Biegła znajomość obsługi komputera i pakietów biurowych. 2. Dyspozycyjność, umiejętność pracy samodzielnej i zespołowej, kreatywność, konsekwencja w realizacji zadań. 3. Umiejętność planowania i organizacji pracy. 4. Umiejętność obsługi urządzeń kopiujących, drukujących i skanujących. 5. Znajomość przepisów z zakresu: a) ustawy z dnia 21 sierpnia 1997 r. o gospodarce nieruchomościami wraz z rozporządzeniami wydanymi do ustawy; b) ustawy z dnia 10 kwietnia 2003 r. o szczególnych zasadach przygotowywania i realizacji inwestycji w zakresie dróg publicznych; c) ustawy z dnia 19 października 1991 r. o gospodarowaniu nieruchomościami rolnymi Skarbu Państwa; d) ustawy z dnia 6 lipca 1982 r. o Księgach wieczystych i hipotece; e) ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. Kodeks cywilny; f) ustawy z dnia 5 czerwca 1998 r. o samorządzie powiatowym; g) ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych; h) ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego; i) Statutu Powiatu Wieluńskiego, uchwalonego Uchwałą Nr VII/45/19 Rady Powiatu w Wieluniu z dnia 26.04.2019 r.; j) Regulaminu organizacyjnego Starostwa Powiatowego w Wieluniu, uchwalonego Uchwałą Nr 97/24 Zarządu Powiatu w Wieluniu z dnia 19.09.2024 r. z późn. zm.; k) Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 18 stycznia 2011 r. w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych.


Inne wymagania:
Wymagania, zgodnie z art. 6 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych, określone dla stanowisk urzędniczych, tj.: a) obywatelstwo polskie, z zastrzeżeniem art. 11 ust. 2 i 3; b) pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych; c) niekaralność za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe; d) nieposzlakowana opinia. Wymagania dodatkowe: 1. Biegła znajomość obsługi komputera i pakietów biurowych. 2. Dyspozycyjność, umiejętność pracy samodzielnej i zespołowej, kreatywność, konsekwencja w realizacji zadań. 3. Umiejętność planowania i organizacji pracy. 4. Umiejętność obsługi urządzeń kopiujących, drukujących i skanujących. 5. Znajomość przepisów z zakresu: a) ustawy z dnia 21 sierpnia 1997 r. o gospodarce nieruchomościami wraz z rozporządzeniami wydanymi do ustawy; b) ustawy z dnia 10 kwietnia 2003 r. o szczególnych zasadach przygotowywania i realizacji inwestycji w zakresie dróg publicznych; c) ustawy z dnia 19 października 1991 r. o gospodarowaniu nieruchomościami rolnymi Skarbu Państwa; d) ustawy z dnia 6 lipca 1982 r. o Księgach wieczystych i hipotece; e) ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. Kodeks cywilny; f) ustawy z dnia 5 czerwca 1998 r. o samorządzie powiatowym; g) ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych; h) ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego; i) Statutu Powiatu Wieluńskiego, uchwalonego Uchwałą Nr VII/45/19 Rady Powiatu w Wieluniu z dnia 26.04.2019 r.; j) Regulaminu organizacyjnego Starostwa Powiatowego w Wieluniu, uchwalonego Uchwałą Nr 97/24 Zarządu Powiatu w Wieluniu z dnia 19.09.2024 r. z późn. zm.; k) Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 18 stycznia 2011 r. w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych.

Sposób aplikowania:
bezpośrednio do pracodawcy

Osoba do kontaktu:
Agnieszka Walkowiak

Wymagane dokumenty:
https://www.powiat-wielun.finn.pl/bipkod/026?showArchive=true
Dodano: 24.09.2025, 03:40
ID ogłoszenia: 320723
Udostępnij:
Dodano: 24.09.2025, 03:40
ID ogłoszenia: 320723

Zobacz inne oferty

1 950 €netto
Nowe
Carema
Apolda
1 950 €netto
Dodano: 7 godz. temu
1 800 €netto
Nowe
Avanti Medic
Monachium
1 800 €netto
Dodano: 7 godz. temu
1 850 €netto
Nowe
Avanti Medic
Bedburg
1 850 €netto
Dodano: 7 godz. temu
Do góry