PODINSPEKTOR W WYDZIALE GOSPODARKI ODPADAMI

PODINSPEKTOR W WYDZIALE GOSPODARKI ODPADAMI

Powiatowy Urząd Pracy w Szamotułach

Wymiar pracy
Pełny etat
Rodzaj umowy
Umowa o pracę na czas określony
Doświadczenie
Doświadczenie niewymagane
Wynagrodzenie
od 5 700 PLN
brutto
Stawka miesięczna
 Drukuj ofertę
  • Polski

Opis

Numer:
StPr/25/0891

Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na czas określony

Wynagrodzenie:
od 5 700 PLN

Zakres obowiązków:

a) udzielanie informacji zainteresowanym, udostępnianie wniosków i formularzy oraz pomoc w wypełnianiu deklaracji dot. opłaty za gospodarowanie odpadami,
b) weryfikacja i rejestracja deklaracji o wysokości opłaty,
c) zakładanie kont płatnikom,
d) zabezpieczanie wierzytelności przed przedawnieniem (np. wpis hipoteczny),
e) aktualizacja tytułów wykonawczych,
f) prowadzenie postępowań w związku ze śmiercią płatnika (postępowanie spadkowe, zmiana właściciela nieruchomości),
g) prowadzenie postępowań w sprawie przeniesienia wierzytelności na osoby trzecie,
h) przyjmowanie reklamacji w sprawie odbioru odpadów komunalnych,
i) informowanie i edukowanie w zakresie prawidłowego gospodarowania odpadami komunalnymi, w szczególności w zakresie selektywnego zbierania odpadów komunalnych,
j) sporządzanie (w zakresie zadań stanowiska pracy) planów, projektów uchwał i zarządzeń, informacji publicznych oraz innych opracowań,
k) wykonywanie innych zadań zleconych przez przełożonego w zakresie zajmowanego stanowiska pracy.


Miejsce pracy:
DWORCOWA 26, 64-500 Szamotuły, powiat: szamotulski, woj: wielkopolskie

Pracodawca:
URZĄD MIASTA I GMINY SZAMOTUŁY

Liczba godzin pracy w tygodniu:
40

Wymagania konieczne:
  • wykształcenie: wyższe (w tym licencjat), kierunek: Ekonomia/ Rachunkowość i Finanse/ Aministracja, średnie ogólnokształcące
  • nieposzlakowana opinia, wysoka kultura osobista, stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie , zdolność podejmowania rozstrzygnięć merytorycznych, niekaralność za umyślne przestępstwa ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwa skarbowe, wiedza niezbędna do realizacji wymienionych zadań, odporność na stres, posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych, obywatelstwo polskie, znajomość zasad funkcjonowania samorządu terytorialnego oraz poszczególnych ustaw z nim związanych, bardzo dobra znajomość obsługi komputera
  • Pierwsza umowa na max 6 miesięcy, docelowo na czas nieokreślony Wynagrodzenie zasadnicze + dodatek stażowy W przypadku wykształcenia średniego dodatkowo 3-letni staż pracy. Informacja o warunkach pracy: a) praca jednozmianowa w siedzibie Urzędu MiG, b) wymiar czasu pracy wynosi 8 godzin na dobę, przeciętnie 40 godzin w przeciętnie 5-dniowym tygodniu pracy w przyjętym miesięcznym okresie rozliczeniowym, c) praca przy komputerze powyżej 4 godzin dziennie, d) kontakty bezpośrednie i telefoniczne z klientami Urzędu.


Inne wymagania:
Pierwsza umowa na max 6 miesięcy, docelowo na czas nieokreślony Wynagrodzenie zasadnicze + dodatek stażowy W przypadku wykształcenia średniego dodatkowo 3-letni staż pracy. Informacja o warunkach pracy: a) praca jednozmianowa w siedzibie Urzędu MiG, b) wymiar czasu pracy wynosi 8 godzin na dobę, przeciętnie 40 godzin w przeciętnie 5-dniowym tygodniu pracy w przyjętym miesięcznym okresie rozliczeniowym, c) praca przy komputerze powyżej 4 godzin dziennie, d) kontakty bezpośrednie i telefoniczne z klientami Urzędu.

Sposób aplikowania:
bezpośrednio do pracodawcy

Osoba do kontaktu:
Jagoda Kubicka

Nr telefonu:
612927507

Wymagane dokumenty:
Wymagane dokumenty: a) kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie wraz z klauzulą dot. wyrażenia zgody na przetwarzanie danych osobowych w celach związanych z przeprowadzeniem naboru (druk w załączeniu na stronie www.bip.szamotuly.pl), b) list motywacyjny wraz z klauzulą dot. wyrażenia zgody na przetwarzanie danych osobowych w celach związanych z przeprowadzeniem naboru, c) odpisy lub kserokopie dokumentów potwierdzających wymagane kwalifikacje zawodowe wskazane w punkcie 3 podpunkt 1d), d) oświadczenie o posiadaniu niezbędnych wymagań (w przypadku posiadania wykształcenia średniego), e) oświadczenia: - "Posiadam pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzystam z pełni praw publicznych" (zgodnie z art. 6 ust. 1 pkt 2 i 3 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych Dz.U. z 2024 poz. 1135), - "Nie byłem/am skazany/a prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe oraz nie toczy się przeciwko mnie postępowanie karne, karno-skarbowe lub dyscyplinarne" (zgodnie z art. 6 ust. 3 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (tekst jednolity Dz.U. z 2024 poz. 1135), - "Cieszę się nieposzlakowaną opinią" zgodnie z art. 6 ust. 3 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (tekst jednolity Dz.U. z 2024 poz. 1135), - " Posiadam obywatelstwo polskie" zgodnie z art. 6 ust. 1 pkt. 1 ustawy z dnia 21 listopada 2028r. o pracownikach samorządowych (tekst jednolity Dz.U. z 2024 poz. 1135), f) oświadczenie o braku przeciwwskazań zdrowotnych do pracy na w/w stanowisku, g) orzeczenie o stopniu niepełnosprawności, jeśli kandydat je posiada, h) oświadczenie o zapoznaniu się z wewnętrzną procedurą zgłaszania naruszeń w Urzędzie Miasta i Gminy Szamotuły opublikowaną na stronie www.bip.szamotuly.pl (druk w załączeniu na ww. stronie), i) wykaz złożonych dokumentów. Wszystkie dokumenty wytworzone przez kandydatów muszą być podpisane. Oferty niepełne lub bez zgody na przetwarzanie danych osobowych lub zawierające dokumenty i oświadczenia niepodpisane zostaną odrzucone. Termin i miejsce składania dokumentów: Dokumenty należy składać w kancelarii Urzędu Miasta i Gminy Szamotuły, ul. Dworcowa 26, 64-500 Szamotuły, do dnia 28 listopada 2025 r., godz. 10.00 w zamkniętej kopercie z napisem: Nabór na stanowisko urzędnicze podinspektora w Wydziale Gospodarki Odpadami. Dokumenty, które wpłyną do Urzędu po określonym powyżej terminie, nie będą rozpatrywane.

Sposób przekazania dokumentów:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, poczta
Dodano: 16.11.2025, 04:20
ID ogłoszenia: 351421
Udostępnij:
Dodano: 16.11.2025, 04:20
ID ogłoszenia: 351421

Zobacz inne oferty

5 200 - 10 000 PLNbrutto
Nowe
Powiatowy Urząd Pracy we Włocławku
Włocławek
5 200 - 10 000 PLNbrutto
Dodano: 1 minutę temu
4 666 PLNbrutto
Nowe
Powiatowy Urząd Pracy we Włocławku
Włocławek
4 666 PLNbrutto
Dodano: 1 minutę temu
6 000 PLNbrutto
Nowe
Powiatowy Urząd Pracy we Włocławku
Włocławek
6 000 PLNbrutto
Dodano: 1 minutę temu
4 666 PLNbrutto
Nowe
Powiatowy Urząd Pracy we Włocławku
Włocławek
4 666 PLNbrutto
Dodano: 1 minutę temu
4 666 PLNbrutto
Nowe
Powiatowy Urząd Pracy we Włocławku
Włocławek
4 666 PLNbrutto
Dodano: 1 minutę temu
Do góry