PODINSPEKTOR W WYDZIALE GOSPODARKI PRZESTRZENNEJ I MIENIA GMINNEGO

PODINSPEKTOR W WYDZIALE GOSPODARKI PRZESTRZENNEJ I MIENIA GMINNEGO

Powiatowy Urząd Pracy w Lesznie

Wymiar pracy
Pełny etat
Rodzaj umowy
Umowa o pracę na czas określony
Doświadczenie
Doświadczenie wymagane
Wynagrodzenie
4 666 - 6 500 PLN
brutto
Stawka miesięczna
 Drukuj ofertę
  • Polski

Opis

Numer:
StPr/25/0826

Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na czas określony

Wynagrodzenie:
od 4 666 do 6 500 PLN
dodatek za wysługę lat (5-20%) uzależniony od posiadanego stażu pracy, dodatkowe wynagrodzenie roczne.

Zakres obowiązków:
administrowanie budynkami gminnymi (obsługa spraw związanych z remontem budynków ich przebudową i adaptacją, zapewnienie dla budynków świadectw charakterystyki energetycznej, prowadzenie spraw związanych z przeglądami technicznymi budowlanymi i branżowymi, prowadzenie książek obiektów budowlanych, bieżące utrzymanie budynków), prowadzenie spraw związanych z naliczaniem czynszów za najem i dzierżawę oraz opłat za media (budynek Ratusza i Wały Żegockiego 2), obsługa wszelkich spraw związanych z wyrażeniem zgody na lokalizację urządzeń przesyłowych na nieruchomościach gminnych oraz prowadzenie spraw związanych z ustanowieniem służebności na gruntach gminnych, prowadzenie postępowań zmierzających do naliczenia opłat adiacenckich z tytułu budowy urządzeń infrastruktury technicznej, z tytułu podziału nieruchomości oraz z tytułu podziału i scaleń, prowadzenie spraw związanych z koncesjami na poszukiwanie, rozpoznawanie i wydobycie kopalin oraz z innymi pracami geologicznymi, prowadzenie spraw związanych z badaniami geologicznymi zlecanymi przez Wydział.
Szczegóły oferty na stronie:
https://bip.koscian.pl/artykul/nabor-na-stanowisko-podinspektora-w-wydziale-gospodarki-przestrzennej-i-mienia-gminnego

Miejsce pracy:
Al.Kościuszki 22, 64-000 Kościan, powiat: kościański, woj: wielkopolskie

Pracodawca:
URZĄD MIEJSKI KOŚCIANA

Liczba godzin pracy w tygodniu:
40

Wymagania konieczne:
  • wykształcenie: średnie zawodowe, inne
  • Znajomość pakietu MS Office
  • Wymagania niezbędne: 1) obywatelstwo polskie, 2) pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych, 3) brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe, 4) nieposzlakowana opinia, 5) wykształcenie średnie co najmniej 3 letni staż pracy lub wykształcenie wyższe, znajomość ustaw: o gospodarce nieruchomościami, o finansach publicznych, o pracownikach samorządowych, o samorządzie gminnym i samorządzie powiatowym, Kodeks Postępowania Administracyjnego, prawo zamówień publicznych. Wymagania dodatkowe: 1) wykształcenie: wyższe/ średnie: z zakresu gospodarki przestrzennej, nieruchomości, budownictwa, administracji, architektury, urbanistyki, inżynierii środowiska, 2) doświadczenie w pracy na podobnych stanowiskach, 3) umiejętność obsługi komputera w zakresie MC Office (Word, Excel) i urządzeń biurowych, 4) umiejętność obsługi programów w pakiecie Office, 5) umiejętność logicznego myślenia, pracy w zespole, rzetelność, odpowiedzialność, umiejętności analityczne, wysoka kultura osobista, odporność na stres.


Inne wymagania:
Wymagania niezbędne: 1) obywatelstwo polskie, 2) pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych, 3) brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe, 4) nieposzlakowana opinia, 5) wykształcenie średnie co najmniej 3 letni staż pracy lub wykształcenie wyższe, znajomość ustaw: o gospodarce nieruchomościami, o finansach publicznych, o pracownikach samorządowych, o samorządzie gminnym i samorządzie powiatowym, Kodeks Postępowania Administracyjnego, prawo zamówień publicznych. Wymagania dodatkowe: 1) wykształcenie: wyższe/ średnie: z zakresu gospodarki przestrzennej, nieruchomości, budownictwa, administracji, architektury, urbanistyki, inżynierii środowiska, 2) doświadczenie w pracy na podobnych stanowiskach, 3) umiejętność obsługi komputera w zakresie MC Office (Word, Excel) i urządzeń biurowych, 4) umiejętność obsługi programów w pakiecie Office, 5) umiejętność logicznego myślenia, pracy w zespole, rzetelność, odpowiedzialność, umiejętności analityczne, wysoka kultura osobista, odporność na stres.

Sposób aplikowania:
bezpośrednio do pracodawcy

Wymagane dokumenty:
1) list motywacyjny, 2) wypełniony kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie do pobrania ze strony: https://bip.koscian.pl/ w zakładce praca (w załącznikach do niniejszego ogłoszenia), 3) oświadczenia kandydata: o braku skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe oraz dotyczące zgody na przetwarzanie danych osobowych wraz z klauzulą informacyjną wynikającą z RODO do pobrania ze strony: https://bip.koscian.pl/ (w załącznikach do niniejszego ogłoszenia), 4) kserokopie dokumentów potwierdzających posiadane wykształcenie, wymienione: w pkt. 1 ppkt. 5), w pkt. 2 ppkt. 1), 5) dokumenty potwierdzające staż pracy oraz doświadczenie zawodowe wymienione: w pkt. 1 ppkt. 5) kserokopie świadectw pracy lub oryginał zaświadczenia o zatrudnieniu - w przypadku trwającego zatrudnienia, inne dokumenty zgodnie z przepisami powszechnie obowiązującymi. Dokumenty aplikacyjne w zamkniętej kopercie należy składać w Biurze Obsługi Interesanta Urzędu Miejskiego Kościana, Al. Kościuszki 22, 64-000 Kościan lub za pośrednictwem poczty na adres Urzędu z dopiskiem: dot. naboru podinspektor w Wydziale Gospodarki Przestrzennej i Mienia Gminnego w terminie do 28 października 2025 roku do godz. 15.00 (termin dotyczy także ofert przesyłanych pocztą - decyduje data wpływu do Urzędu). Szczegóły oferty na stronie: https://bip.koscian.pl/artykul/nabor-na-stanowisko-podinspektora-w-wydziale-gospodarki-przestrzennej-i-mienia-gminnego

Sposób przekazania dokumentów:
Termin: Termin składania dok.: 28.10.2025 , Godziny : do godz. 15:00
Dodano: 22.10.2025, 04:50
ID ogłoszenia: 338689
Udostępnij:
Dodano: 22.10.2025, 04:50
ID ogłoszenia: 338689

Zobacz inne oferty

Do góry