StPr/25/0881
Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na okres próbny
Wynagrodzenie:
od 5 000 do 5 500 PLN
; Informacja o warunkach pracy na stanowisku: - pierwsza umowa na czas określony 6 miesięcy; - stanowisko podinspektor; - praca w pełnym wymiarze czasu pracy (cały etat); - wynagrodzenie na zasadach określonych w przepisach regulujących wynagradzanie pracowników samorządowych; - praca w budynku Urzędu oraz na terenie gminy Piątnica; - budynek nie przystosowany do osób niepełnosprawnych; - stanowisko wyposażone w sprzęt niezbędny do pracy na stanowisku; - bezpośredni przełożony: Naczelnik Wydziału Gospodarki Przestrzennej i Terenowej. Informacja o wskaźniku zatrudnienia osób niepełnosprawnych: W miesiącu listopadzie 2025 r. wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie Gminy Piątnica był wyższy niż 6%.
Zakres obowiązków:
Wykaz zadań wykonywanych na stanowisku:
1) wykonywanie zadań związanych z ustalaniem granic Gminy i miejscowości oraz nadawaniem nazw miejscowościom i obiektom fizjograficznym, w tym prowadzenie konsultacji
w przedmiotowym zakresie;
2) prowadzenie postępowań dotyczących przeprowadzania rozgraniczania nieruchomości
oraz przygotowywanie projektów rozstrzygnięć w tym zakresie, przygotowywanie projektów zarządzeń Wójta w sprawie wyznaczenia upoważnionego geodety oraz dokonywanie oceny prawidłowości wykonywania czynności rozgraniczeniowych;
3) prowadzenie spraw związanych z ustalaniem numerów porządkowych nieruchomości
oraz prowadzenie w systemie teleinformatycznym aktualizowanej na bieżąco ewidencji miejscowości, ulic i adresów; w zakresie gospodarki nieruchomościami, ochrony praw lokatorów oraz mieszkaniowego zasobu Gminy zadania własne;
4) prowadzenie spraw gminnego zasobu nieruchomości, w tym w zakresie:
- ewidencjowania nieruchomości zgodnie z katastrem nieruchomości,
- zapewnienia wyceny tych nieruchomości,
- zabezpieczenia nieruchomości przed uszkodzeniem lub zniszczeniem,
- wykonywania czynności związanych z naliczaniem należności za nieruchomości udostępniane
z zasobu oraz przekazywanie pism w tych sprawach do Wydziału Finansowego Urzędu,
zbywania oraz nabywania,
- wydzierżawiania, wynajmowania, użyczania i oddawania w użytkowanie nieruchomości wchodzących w skład zasobu, m.in. przygotowywanie projektów umów i innych przewidzianych prawem dokumentów,
- podejmowania czynności w postępowaniu sądowym, w szczególności w sprawach dotyczących własności lub innych praw rzeczowych na nieruchomości, o zapłatę należności za korzystanie
z nieruchomości, o roszczenia ze stosunku najmu, dzierżawy lub użyczenia, o stwierdzenie nabycia spadku, o stwierdzenie nabycia własności nieruchomości przez zasiedzenie - w uzgodnieniu z radcą prawnym,
- składanie wniosków o założenie księgi wieczystej oraz wpis w księdze wieczystej,
- opracowywania projektów planów wykorzystania gminnego zasobu nieruchomości;
- przygotowania opracowań geodezyjno-prawnych i projektowych,
- dokonywania podziałów oraz scaleń i podziałów nieruchomości,
- wyposażania nieruchomości w niezbędne urządzenia infrastruktury technicznej;
5) załatwianie spraw związanych z orzekaniem o wygaśnięciu prawa użytkowania lub zarządu oraz włączeniem do zasobu nieruchomości, które nie zostały zagospodarowane;
6) prowadzenie spraw związanych z ustaleniem opłat adiacenckich, w tym projektów uchwał Rady i decyzji Wójta
7) prowadzenie spraw związanych z wykonywaniem przez Wójta prawa pierwokupu;
8) dokonywanie czynności związanych z wykładaniem map taksacyjnych i tabel taksacyjnych
do publicznego wglądu;
9) opracowywanie projektów uchwał Rady w sprawach określania zasad nabywania, zbywania
i obciążania nieruchomości oraz ich wydzierżawiania i wynajmowania na czas oznaczony dłuższy niż 3 lata lub na czas nieoznaczony, o ile ustawy szczególne nie stanowią inaczej;
10) prowadzenie spraw związanych ze sprzedażą, oddawaniem w użytkowanie wieczyste i zamianą nieruchomości stanowiących własność Gminy, w tym:
a) przygotowywanie dokumentacji dotyczącej podawania do publicznej wiadomości wykazów nieruchomości przeznaczonych do sprzedaży,
b) przygotowywanie dokumentów niezbędnych do zawierania przez Wójta umów notarialnych sprzedaży, zamiany lub nabycia nieruchomości;
11) współpraca ze stanowiskiem pracy w zakresie gospodarowania mieniem komunalnym gminy (budynki i budowle) oraz w zakresie ochrony praw lokatorów oraz mieszkaniowego zasobu gminy;
* Ogłoszenie o naborze dostępne w Biuletynie Informacji Publicznej Urzędu Gminy Piątnica
https://bip.gminapiatnica.pl/ogloszenia/konkursy/5100-ogloszenie-nabor-kandydatow-na-wolne-stanowisko-urzednicze-wydzial-gospodarki-przestrzennej-i-terenowej-so
Miejsce pracy:
Stawiskowska 53, 18-421 Piątnica Poduchowna, powiat: łomżyński, woj: podlaskie
Pracodawca:
Urząd Gminy Piątnica
Liczba godzin pracy w tygodniu:
40
Typ propozycji:
praca stała
Wymagania konieczne:
- wykształcenie: wyższe (w tym licencjat)
- Wymagania niezbędne: 1)jest obywatelem polskim; 2) posiada pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzysta z pełni praw publicznych; 3) posiada stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na stanowisku urzędniczym; 4) cieszy się nieposzlakowaną opinią; 5) nie był prawomocnie skazany za umyślne przestępstwo, ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe; 6) posiada wykształcenie wyższe o kierunku geodezja i kartografia lub gospodarka nieruchomościami lub administracja lub pokrewne; 7) staż pracy: co najmniej 2 lata w administracji publicznej; 8) umiejętności zawodowe: a) wiedza ogólna: dobra znajomość przepisów prawa dotyczących funkcjonowania samorządu terytorialnego, kodeksu postępowania administracyjnego (kpa), b) wiedza specjalistyczna: bardzo dobra znajomość przepisów ustawy o gospodarce nieruchomościami, prawo geodezyjne i kartograficzne, kodeks postępowania administracyjnego, c) umiejętności praktyczne: biegła znajomość obsługi komputera (pakiet Microsoft Office), znajomość techniki opracowywania projektów aktów prawnych (uchwał, zarządzeń), projektów postanowień i decyzji administracyjnych w zakresie podziału i rozgraniczania nieruchomości oraz projektów umów w zakresie dzierżawy. Wymagania dodatkowe: 1) preferowane doświadczenie w dziedzinie z zakresu planowania przestrzennego; 2) znajomość przepisów normujących udostępnianie informacji publicznej; 3) umiejętność analitycznego myślenia i formułowania myśli w mowie i na piśmie; 4) komunikatywność, umiejętność pracy w zespole i obsługi interesantów, kultura osobista i odporność na stres; 5) samodzielność, zaangażowanie; 6) posiadanie prawa jazdy kategorii B i praktyczna umiejętność prowadzenia pojazdów.
Inne wymagania:
Wymagania niezbędne: 1)jest obywatelem polskim; 2) posiada pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzysta z pełni praw publicznych; 3) posiada stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na stanowisku urzędniczym; 4) cieszy się nieposzlakowaną opinią; 5) nie był prawomocnie skazany za umyślne przestępstwo, ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe; 6) posiada wykształcenie wyższe o kierunku geodezja i kartografia lub gospodarka nieruchomościami lub administracja lub pokrewne; 7) staż pracy: co najmniej 2 lata w administracji publicznej; 8) umiejętności zawodowe: a) wiedza ogólna: dobra znajomość przepisów prawa dotyczących funkcjonowania samorządu terytorialnego, kodeksu postępowania administracyjnego (kpa), b) wiedza specjalistyczna: bardzo dobra znajomość przepisów ustawy o gospodarce nieruchomościami, prawo geodezyjne i kartograficzne, kodeks postępowania administracyjnego, c) umiejętności praktyczne: biegła znajomość obsługi komputera (pakiet Microsoft Office), znajomość techniki opracowywania projektów aktów prawnych (uchwał, zarządzeń), projektów postanowień i decyzji administracyjnych w zakresie podziału i rozgraniczania nieruchomości oraz projektów umów w zakresie dzierżawy. Wymagania dodatkowe: 1) preferowane doświadczenie w dziedzinie z zakresu planowania przestrzennego; 2) znajomość przepisów normujących udostępnianie informacji publicznej; 3) umiejętność analitycznego myślenia i formułowania myśli w mowie i na piśmie; 4) komunikatywność, umiejętność pracy w zespole i obsługi interesantów, kultura osobista i odporność na stres; 5) samodzielność, zaangażowanie; 6) posiadanie prawa jazdy kategorii B i praktyczna umiejętność prowadzenia pojazdów.
Sposób aplikowania:
bezpośrednio do pracodawcy
Osoba do kontaktu:
Krzysztof Ryszard Kozicki
Wymagane dokumenty:
Wymagane dokumenty: 1) życiorys (CV) 2) kwestionariusz osoby ubiegającej się o zatrudnienie podpisany przez kandydata; 3) podanie o przyjęcie do pracy - list motywacyjny podpisany przez kandydata; 4) kserokopie dokumentów poświadczających posiadane wykształcenie, poświadczone za zgodność z oryginałem przez kandydata; 5) kserokopie dokumentów potwierdzających posiadanie dodatkowych kwalifikacji i umiejętności oraz doświadczenia zawodowego (zaświadczenia, certyfikaty), poświadczone za zgodność z oryginałem przez kandydata; 6) kserokopie świadectw pracy poświadczone za zgodność z oryginałem przez kandydata, 7) oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego, o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystaniu z praw publicznych, o posiadaniu kwalifikacji zawodowych do wykonywania pracy na określonym stanowisku, o niekaralności za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe, o braku przeciwwskazań zdrowotnych do wykonywania pracy na stanowisku urzędniczym, podpisane przez kandydata; 8) zgoda na przetwarzanie danych osobowych na potrzeby postępowania rekrutacyjnego, 9) klauzula informacyjna, podpisana przez kandydata. Termin składania ofert: Termin: do dnia 18 grudnia 2025 r. do godz. 10:00. Miejsce i sposób składania ofert: Osobiście w kancelarii Urzędu Gminy Piątnica- pokój nr 8, Piątnica Poduchowna, ul. Stawiskowska 53; 2) Pocztą na adres Urząd Gminy Piątnica, ul. Stawiskowska 53, 18-421 Piątnica Poduchowna, z dopiskiem na kopercie "Nabór na wolne stanowisko podinspektora w Wydziale Gospodarki Przestrzennej i Terenowej Urzędu Gminy Piątnica". Informacje pozostałe Zgłoszenia kandydatów złożone po terminie lub w inny sposób niż określony w ogłoszeniu, albo bez kompletu wymaganych dokumentów, nie będą brane pod uwagę w postępowaniu rekrutacyjnym. Dokumenty złożone na potrzeby konkursu nie są zwracane i będą przechowywane zgodnie z przepisami Instrukcji kancelaryjnej. Informacja o wynikach konkursu będzie umieszczona w Biuletynie Informacji Publicznej oraz na tablicy informacyjnej w Urzędzie Gminy Piątnica. Dodatkowe informacje i wyjaśnienia w sprawie konkursu można uzyskać pod nr tel. 86 215 21 72 (Sekretarz Gminy) lub 86 215 21 61 (Naczelnik Wydziału Gospodarki Przestrzennej i Terenowej). * Ogłoszenie o naborze wraz z wymaganymi załącznikami dostępne w Biuletynie Informacji Publicznej Urzędu Gminy Piątnica, link: https://bip.gminapiatnica.pl/ogloszenia/konkursy/5100-ogloszenie-nabor-kandydatow-na-wolne-stanowisko-urzednicze-wydzial-gospodarki-przestrzennej-i-terenowej-so
Sposób przekazania dokumentów:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, poczta, Termin: do dnia 18 grudnia 2025 r. do godz. 10:00.

Zaloguj się przez Facebook