StPr/25/1603
Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na czas określony
Wynagrodzenie:
od 4 840 PLN
Zakres obowiązków:
Szczegółowy zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:
Zadania główne:
1.Prowadzenie aktywnych działań w celu pozyskiwania i uruchamiania środków finansowych dostępnych w ramach funduszy pomocowych z Unii Europejskiej, funduszy krajowych oraz z innych dostępnych źródeł.
2.Opracowywanie przy współudziale innych wydziałów, samodzielnych stanowisk pracy i zespołów w zakresie korzystania z dofinansowania w ramach funduszy strukturalnych wniosków lub innych dokumentów koniecznych do pozyskania
i uruchomienia środków, o których mowa w pkt 1.
3.Prowadzenie raportowania, monitoringu i sprawozdawczości zgodnie z nałożonymi obowiązkami wynikającymi z zawartych umów o dofinansowanie projektu.
4.Realizacja i rozliczanie projektów, które uzyskały dofinansowanie.
5.Monitoring realizacji projektów Miasta (przy współudziale innych wydziałów
i jednostek organizacyjnych Miasta), współfinasowanych z funduszy europejskich
i innych źródeł.
6.Monitorowanie stron internetowych odpowiednich ministerstw, funduszy i fundacji
w celu pozyskiwania środków na inwestycje w drodze dofinansowania, konkursów
i dotacji oraz nakładanego na gminy obowiązku wykonania nowych - obligatoryjnych - dokumentów planistycznych.
7.Przygotowywanie wniosków o dofinansowanie i załączników.
8.Kompletowanie dokumentacji niezbędnej do zgłoszenia ww. projektów.
9.Prowadzenie raportowania, monitoringu, sprawozdawczości oraz działań informacyjno promocyjnych zgodnie z nałożonymi obowiązkami wynikającymi
z zawartych umów o dofinansowanie projektu.
10.Współpraca z inspektorami prowadzącymi nadzór nad realizowanymi inwestycjami.
11.Opracowywanie projektów planów finansowych dotyczących inwestycji miejskich
i analizy możliwości w zakresie źródeł ich finansowania.
12.Kompletowanie dokumentacji rozliczeniowej inwestycji realizowanych
przy wykorzystaniu wsparcia finansowego ze źródeł zewnętrznych.
13.Przygotowywanie wniosków i kompletnej dokumentacji do ogłoszenia
i przeprowadzenia przetargów na wykonawstwo robót w zakresie realizowanych inwestycji.
14.Współpraca przy przygotowywaniu projektów odpowiedzi na interpelacje i zapytania radnych, wnioski i postulaty komisji Rady Miejskiej i Zarządów osiedli.
15.Opracowywanie materiałów informacyjnych na posiedzenia branżowych Komisji Rady Miejskiej,
16.Realizacja zadań wynikających z ustawy o ochronie danych osobowych, ustawy
o ochronie informacji niejawnych oraz przepisów prawa w zakresie ochrony przeciwpożarowej i obowiązujących w tym zakresie zarządzeń Prezydenta Miasta.
17.Wykonywanie innych zadań wynikających z poleceń Naczelnika Wydziału.
Zadania pomocnicze:
- przygotowywanie analiz i materiałów na posiedzenia komisji Rady Miejskiej Inowrocławia,
- analiza zagadnień z zakresu stanowiska.
Zadania okresowe:
- aktywne uczestnictwo w przygotowywaniu planów inwestycyjnych i dokumentów programowych.
Szczególne uprawnienia i obowiązki:
- Korzystanie z systemów informatycznych zgodne z odrębnymi upoważnieniami na swoim stanowisku;
- Przetwarzanie danych osobowych zgodnie z zakresem czynności na stanowisku pracy.
Szczegóły naboru: https://bip.inowroclaw.pl/oferta-pracy/26279/podinspektor-w-wydziale-inwestycji-drog-i-rozwoju-miasta-17-2025
Miejsce pracy:
Ratuszowa 36, 88-100 Inowrocław, powiat: inowrocławski, woj: kujawsko-pomorskie
Pracodawca:
URZĄD MIASTA INOWROCŁAWIA
Liczba godzin pracy w tygodniu:
40
Wymagania konieczne:
- wykształcenie: wyższe (w tym licencjat)
- Szegóły naboru: https://bip.inowroclaw.pl/oferta-pracy/26279/podinspektor-w-wydziale-inwestycji-drog-i-rozwoju-miasta-17-2025 Wymagania niezbędne: a)wykształcenie: wyższe, b)wymagany profil (specjalność): specjalność umożliwiająca wykonywanie zadań na stanowisku, którego opis zamieszczono w pkt 3, c)doświadczenie zawodowe: co najmniej rok w zakresie pozyskiwania środków oraz realizacji projektów finansowanych z Unii Europejskiej oraz innych źródeł, d)predyspozycje osobowościowe: - odpowiedzialność, obowiązkowość, solidność, rzetelność, umiejętność pracy w zespole, samodzielność, wysoka kultura osobista, umiejętność organizowania czasu pracy na stanowisku w sposób zapewniający terminową realizację zadań, e)umiejętności zawodowe: Znajomość i ścisłe przestrzeganie: - ustawy Kodeks spółek handlowych, - rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 18 stycznia 2011 r. w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych, - ustawy o samorządzie gminnym, - ustawy o finansach publicznych, - ustawy o dostępie do informacji publicznej, - ustawy o zasadach prowadzenia polityki rozwoju, - ustawy o rewitalizacji, - ustawy o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami, - ustawy prawo zamówień publicznych, - ustawy o pracownikach samorządowych, - ustawy kodeks postępowania administracyjnego, - ustawy o ochronie danych osobowych, - ustawy o ochronie informacji niejawnych, - ustawy kodeks pracy, - rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych). Dodatkowe: - znajomość języka angielskiego na poziomie średniozaawansowanym, - doświadczenie w realizacji zadań wskazanych w pkt 3, - umiejętność obsługi komputera.
Inne wymagania:
Szegóły naboru: https://bip.inowroclaw.pl/oferta-pracy/26279/podinspektor-w-wydziale-inwestycji-drog-i-rozwoju-miasta-17-2025 Wymagania niezbędne: a)wykształcenie: wyższe, b)wymagany profil (specjalność): specjalność umożliwiająca wykonywanie zadań na stanowisku, którego opis zamieszczono w pkt 3, c)doświadczenie zawodowe: co najmniej rok w zakresie pozyskiwania środków oraz realizacji projektów finansowanych z Unii Europejskiej oraz innych źródeł, d)predyspozycje osobowościowe: - odpowiedzialność, obowiązkowość, solidność, rzetelność, umiejętność pracy w zespole, samodzielność, wysoka kultura osobista, umiejętność organizowania czasu pracy na stanowisku w sposób zapewniający terminową realizację zadań, e)umiejętności zawodowe: Znajomość i ścisłe przestrzeganie: - ustawy Kodeks spółek handlowych, - rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 18 stycznia 2011 r. w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych, - ustawy o samorządzie gminnym, - ustawy o finansach publicznych, - ustawy o dostępie do informacji publicznej, - ustawy o zasadach prowadzenia polityki rozwoju, - ustawy o rewitalizacji, - ustawy o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami, - ustawy prawo zamówień publicznych, - ustawy o pracownikach samorządowych, - ustawy kodeks postępowania administracyjnego, - ustawy o ochronie danych osobowych, - ustawy o ochronie informacji niejawnych, - ustawy kodeks pracy, - rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych). Dodatkowe: - znajomość języka angielskiego na poziomie średniozaawansowanym, - doświadczenie w realizacji zadań wskazanych w pkt 3, - umiejętność obsługi komputera.
Sposób aplikowania:
bezpośrednio do pracodawcy
Wymagane dokumenty:
Wymagane dokumenty aplikacyjne: 1)list motywacyjny; 2)życiorys curriculum vitae; 3)kwestionariusz osobowy*; 4)kserokopie dyplomów lub świadectw potwierdzających wykształcenie; 5)oświadczenia*: a) o zapoznaniu się z aktualnym regulaminem naboru, b) o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych, c) o braku prawomocnego wyroku sądu skazującego za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe oraz o pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystaniu z pełni praw publicznych. 6) informacja o kontaktowym numerze telefonicznym. Dokumenty dodatkowe - kserokopie: 1) referencji; 2) świadectw pracy; 3) zaświadczeń o ukończonych kursach i szkoleniach; 4) innych dokumentów potwierdzających przydatność do pracy na danym stanowisku, np. orzeczenie o stopniu niepełnosprawności. Termin składania dokumentów aplikacyjnych upływa 11 września 2025 r. o godzinie 14.30. Uwagi : Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać osobiście w Wydziale Obsługi Mieszkańców i Spraw Obywatelskich Urzędu Miasta Inowrocławia lub przesłać drogą pocztową, w zaklejonych kopertach z dopiskiem: Dotyczy naboru nr 17/2025 na stanowisko pracownika samorządowego podinspektora w Wydziale Inwestycji, Dróg i Rozwoju Miasta Urzędu Miasta Inowrocławia na adres: Urząd Miasta Inowrocławia, al. Ratuszowa 36, 88-100 Inowrocław. Dokumenty aplikacyjne, które wpłyną do Urzędu Miasta Inowrocławia po upływie terminu do ich składania nie będą rozpatrywane. O miejscu, czasie i procedurze selekcji kandydatów powiadamia się indywidualnie drogą telefoniczną. Informacja o wyniku naboru umieszczona będzie w Biuletynie Informacji Publicznej (www.bip.inowroclaw.pl) oraz na tablicy ogłoszeń Urzędu Miasta Inowrocławia. Praca w pomieszczeniach biurowych na drugim piętrze w budynku przy al. Ratuszowej 33-35. Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie Miasta Inowrocławia, w sierpniu 2025 r., w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnieniu osób niepełnosprawnych, wynosi mniej niż 6%. * Kwestionariusz osobowy oraz wzór oświadczeń o zapoznaniu się z aktualnym regulaminem naboru, o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych na potrzeby rekrutacji i o braku prawomocnego wyroku skazującego za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe oraz o pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystaniu z pełni praw publicznych pobrać można osobiście w Wydziale Obsługi Mieszkańców i Spraw Obywatelskich Urzędu Miasta Inowrocławia przy al. Ratuszowej 36 lub ze strony internetowej www.bip.inowroclaw.pl Szczegóły naboru: https://bip.inowroclaw.pl/oferta-pracy/26279/podinspektor-w-wydziale-inwestycji-drog-i-rozwoju-miasta-17-2025
Sposób przekazania dokumentów:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, poczta