PODINSPEKTOR W WYDZIALE KOMUNIKACJI I TRANSPORTU

PODINSPEKTOR W WYDZIALE KOMUNIKACJI I TRANSPORTU

Powiatowy Urząd Pracy w Ostródzie

Wymiar pracy
Pełny etat
Rodzaj umowy
Umowa o pracę na czas określony
Doświadczenie
Doświadczenie niewymagane
Wynagrodzenie
4 700 - 5 600 zł
brutto
Stawka miesięczna
 Drukuj ofertę
  • Polski

Opis

Numer:
StPr/25/0830

Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na czas określony

Wynagrodzenie:
od 4 700 do 5 600 PLN
Informacja o naborze dostępna na stronie: https://bip.powiat.ostroda.pl/nabor/71/ogloszenie-id-71-wydzial-komunikacji-i-transportu-podinspektor-etatow-1-etat.html

Zakres obowiązków:
Zakres wykonywanych zadań:
1. Rejestrowanie i wyrejestrowywanie pojazdów, wydawanie dowodów rejestracyjnych, pozwoleń czasowych i tablic rejestracyjnych.
2. Kierowanie pojazdów na dodatkowe badania techniczne pojazdów w razie uzasadnionego przypuszczenia, że zagrażają one bezpieczeństwu ruchu drogowego lub naruszają wymagania ochrony środowiska.
3. Dokonywanie zmian dotyczących danych pojazdów i danych właścicieli pojazdów.
4. Wydawanie dowodów rejestracyjnych zatrzymanych przez policję.
5. Przyjmowanie, załatwianie i wysyłanie korespondencji.
6. Przyjmowanie wniosków o rejestrację i wyrejestrowanie pojazdów.
7. Przyjmowanie zgłoszeń zbycia i nabycia pojazdów.
8. Archiwizacja teczek rejestracji pojazdów.
9. Spisywanie i przygotowywanie tablic rejestracyjnych do utylizacji.

Miejsce pracy:
Jana III Sobieskiego 5, 14-100 Ostróda, powiat: ostródzki, woj: warmińsko-mazurskie

Pracodawca:
Starostwo Powiatowe w Ostródzie

Liczba godzin pracy w tygodniu:
40

Typ propozycji:
praca stała

Wymagania konieczne:
  • wykształcenie: wyższe (w tym licencjat)
  • I. Wymagania niezbędne: 1. Obywatelstwo polskie. 2. Pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystania z pełni praw publicznych. 3. Osoba, która nie była skazana prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe. 4. Cieszy się nieposzlakowaną opinią. 5. Wykształcenie wyższe. 6. Minimum roczny staż pracy w jednostkach samorządu terytorialnego. 7. Biegła znajomość obsługi komputera (MS-Office, w tym Excel). II. Wymagania dodatkowe: 1. Znajomość: 1)przepisów dotyczących funkcjonowania samorządu terytorialnego, 2)ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego, 3)ustawy z dnia 20 czerwca 1997 r. Prawo o ruchu drogowym, 4)ustawy z dnia 10 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych. 2. Znajomość przepisów prawnych dotyczących rejestracji pojazdów. 3. Komunikatywność, samodzielność i dyspozycyjność. 4. Znajomość programu komputerowego SI Pojazd. 5. Umiejętność pracy w zespole. Wymagania niezbędne i dodatkowe zawarte w ogłoszeniu będą brane pod uwagę przy rozpatrywaniu ofert w równym stopniu.


Inne wymagania:
I. Wymagania niezbędne: 1. Obywatelstwo polskie. 2. Pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystania z pełni praw publicznych. 3. Osoba, która nie była skazana prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe. 4. Cieszy się nieposzlakowaną opinią. 5. Wykształcenie wyższe. 6. Minimum roczny staż pracy w jednostkach samorządu terytorialnego. 7. Biegła znajomość obsługi komputera (MS-Office, w tym Excel). II. Wymagania dodatkowe: 1. Znajomość: 1)przepisów dotyczących funkcjonowania samorządu terytorialnego, 2)ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego, 3)ustawy z dnia 20 czerwca 1997 r. Prawo o ruchu drogowym, 4)ustawy z dnia 10 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych. 2. Znajomość przepisów prawnych dotyczących rejestracji pojazdów. 3. Komunikatywność, samodzielność i dyspozycyjność. 4. Znajomość programu komputerowego SI Pojazd. 5. Umiejętność pracy w zespole. Wymagania niezbędne i dodatkowe zawarte w ogłoszeniu będą brane pod uwagę przy rozpatrywaniu ofert w równym stopniu.

Sposób aplikowania:
bezpośrednio do pracodawcy

Wymagane dokumenty:
1. Kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie. 2. Życiorys ( cv ). 3. List motywacyjny. 4. Kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie i kompetencje zawodowe. 5. Kopie dokumentów potwierdzających doświadczenie zawodowe (świadectwa pracy, zaświadczenia). 6. Własnoręcznie podpisane oświadczenie kandydata: o posiadaniu zdolności do czynności prawnych, o korzystaniu z pełni praw publicznych oraz o niekaralności. Wymagane dokumenty aplikacyjne: życiorys (cv) i list motywacyjny powinny być opatrzone klauzulą: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (4.5.2016 L 119/38 Dziennik Urzędowy Unii Europejskiej PL), ustawą z dnia 10 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych (t.j. Dz. U. z 2019 r. poz. 1781), ustawą z dnia 21 listopada 2008r. o pracownikach samorządowych (t.j. Dz.U. z 2024 r., poz. 1135) oraz ustawą z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy (t.j. Dz. U. z 2025 r., poz.277 z późn. zm.). Oferty należy składać w formie pisemnej do sekretariatu Starostwa Powiatowego w Ostródzie ul. Jana III Sobieskiego 5 pok. Nr 218 lub przesłać listem, w terminie do 23 czerwca 2025 r. do godziny 14:00. Rozpatrzeniu nie będą podlegały oferty złożone po terminie, niespełniające wymagań określonych w ogłoszeniu oraz oferty, które nie zawierają kompletu wymaganych dokumentów i podpisów pod listem motywacyjnym i pod oświadczeniami. Oferty kandydatów niezakwalifikowanych do naboru oraz kandydatów nie spełniających wymagań określonych w ogłoszeniu mogą być odebrane w ciągu miesiąca od daty upowszechnienia informacji o wyniku naboru. W przypadku nieodebrania zostaną zniszczone. Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej www.bip.powiat.ostroda.pl oraz na tablicy informacyjnej w Starostwie Powiatowym w Ostródzie przy ul. Jana III Sobieskiego 5.

Sposób przekazania dokumentów:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, poczta, Termin: do dnia 23.06.2025r., Godziny : do godziny 14.00
Dodano: 18.06.2025, 05:00
ID ogłoszenia: 241585
Udostępnij:
Dodano: 18.06.2025, 05:00
ID ogłoszenia: 241585

Zobacz inne oferty

Do góry