StPr/25/0213
Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na czas określony
Wynagrodzenie:
od 4 850 PLN
Zakres obowiązków:
1.Prowadzenie spraw administracyjno- księgowych w zakresie realizowanych projektów i zadań
w tym przygotowanie i prowadzenie procedur zamówień publicznych
2.Monitorowanie mediów oraz prasy pod kątem informacji istotnych dla miasta
3.Prowadzenie i systematyczna aktualizacja stron internetowych miasta
4. Biegłe posługiwanie się social mediami i znajomość aktualnych tendencji w tej dziedzinie
Miejsce pracy:
Kościuszki 13, 34-500 Zakopane, powiat: tatrzański, woj: małopolskie
Pracodawca:
Urząd Miasta Zakopane
Liczba godzin pracy w tygodniu:
40
Wymagania konieczne:
- wykształcenie: średnie ogólnokształcące
- obsługa pakietu MS OFFICE - EXCEL, WORD
Sposób aplikowania:
bezpośrednio do pracodawcy
Osoba do kontaktu:
Arkadiusz Klecha
Nr telefonu:
501 682 696
E-mail:
[email protected]
Wymagane dokumenty:
Brak danych.
Sposób przekazania dokumentów:
Preferowane formy kontaktu: telefon, e-mail