StPr/25/0476
Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na czas określony
Wynagrodzenie:
od 4 840 PLN
Szczegóły dotyczące ogłoszenia dostępne pod linkiem: https://www.bytom.pl/bip/informacje-urzedu/nabory-w-urzedzie-miejskim/Nabor-na-stanowisko-urzednicze-podinspektora-w-Wydziale-Obrotu-Nieruchomosciami-AN-1/idn:11444 Pierwsza umowa o pracę zawierana na czas określony 6 miesięcy; Godziny pracy poniedziałek 07:30 - 17:00, wt. - pt.: 07:30 - 15:00.
Zakres obowiązków:
Prowadzenie ewidencji podmiotów korzystających z nieruchomości pozostających w dyspozycji Urzędu w oparciu o umowy cywilnoprawne; prowadzenie ewidencji użytkowników wieczystych nieruchomości Gminy Bytom i Skarbu Państwa; prowadzenie ewidencji podmiotów w stosunku do których przekształcone zostało prawo użytkowania wieczystego gruntu w prawo własności; prowadzenie ewidencji opłat za korzystanie z nieruchomości pozostających w dyspozycji Urzędu; prowadzenie ewidencji opłat rocznych z tytułu użytkowania wieczystego; prowadzenie ewidencji opłat przekształceniowych; aktualizacja opłat rocznych z tytułu użytkowania wieczystego, waloryzacja opłat przekształceniowych kontrola sposobu wykorzystania nieruchomości udostępnionych w oparciu o umowy cywilnoprawne; kontrola stanu zagospodarowania nieruchomości nieudostępnionych do korzystania; naliczanie opłat za bezumowne z nieruchomości pozostających w dyspozycji Urzędu; odbycie służby przygotowawczej do pracy w samorządzie.
Miejsce pracy:
Parkowa 2, 41-902 Bytom, powiat: m. Bytom, woj: śląskie
Pracodawca:
Urząd Miejski w Bytomiu
Liczba godzin pracy w tygodniu:
40
Typ propozycji:
praca stała
Wymagania konieczne:
- wykształcenie: średnie ogólnokształcące
- Szczegółowe informacje dostępne pod linkiem: https://www.bytom.pl/bip/informacje-urzedu/nabory-w-urzedzie-miejskim/Nabor-na-stanowisko-urzednicze-podinspektora-w-Wydziale-Obrotu-Nieruchomosciami-AN-1/idn:11444 Wymagania niezbędne: wykształcenie średnie (minimum 3 lata stażu pracy) lub wyższe; znajomość przepisów z zakresu gospodarki nieruchomościami i prawa cywilnego, ustaw o samorządzie gminnym i powiatowym, ustawy o pracownikach samorządowych; nieprowadzenie działalności gospodarczej w przypadku zatrudnienia; niekaralność za przestępstwo popełnione umyślnie ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe; nieposzlakowana opinia; pełna zdolność do czynności prawnych, korzystanie z pełni praw publicznych; stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na proponowanym stanowisku. Wymagania dodatkowe: bardzo dobra znajomość obsługi komputera; prawo jazdy kategorii B.
Inne wymagania:
Szczegółowe informacje dostępne pod linkiem: https://www.bytom.pl/bip/informacje-urzedu/nabory-w-urzedzie-miejskim/Nabor-na-stanowisko-urzednicze-podinspektora-w-Wydziale-Obrotu-Nieruchomosciami-AN-1/idn:11444 Wymagania niezbędne: wykształcenie średnie (minimum 3 lata stażu pracy) lub wyższe; znajomość przepisów z zakresu gospodarki nieruchomościami i prawa cywilnego, ustaw o samorządzie gminnym i powiatowym, ustawy o pracownikach samorządowych; nieprowadzenie działalności gospodarczej w przypadku zatrudnienia; niekaralność za przestępstwo popełnione umyślnie ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe; nieposzlakowana opinia; pełna zdolność do czynności prawnych, korzystanie z pełni praw publicznych; stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na proponowanym stanowisku. Wymagania dodatkowe: bardzo dobra znajomość obsługi komputera; prawo jazdy kategorii B.
Sposób aplikowania:
bezpośrednio do pracodawcy
Osoba do kontaktu:
Magda Madeja
E-mail:
[email protected]
Wymagane dokumenty:
Dok. aplikacyjne: kwestionariusza osoby ubiegającej się o zatrudnienie wg. załączonego wzoru; kserokopii dyplomu/świadectwa; kserokopii dokumentów potwierdzających staż pracy ( w przypadku posiadanego wykształcenia średniego); oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych, oświadczenia o niekaralności za przestępstwa popełnione umyślnie ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe, oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych zawartych w ofercie pracy, w zakresie niezbędnym do przeprowadzenia naboru. Kompletne oferty w zamkniętych kopertach należy składać: osobiście w Kancelarii Urzędu pokój 128 lub przesłać pocztą na adres: Urząd Miejski w Bytomiu, ul. Parkowa 2, 41-902 Bytom w terminie do dnia 16 lipca 2025 r. Koperty należy opatrzyć informacją SD - NABÓR do AN-1
Sposób przekazania dokumentów:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, e-mail, poczta