PODINSPEKTOR W WYDZIALE ORGANIZACJI I NADZORU

PODINSPEKTOR W WYDZIALE ORGANIZACJI I NADZORU

Powiatowy Urząd Pracy w Płocku

Wymiar pracy
Pełny etat
Rodzaj umowy
Umowa o pracę na czas określony
Doświadczenie
Doświadczenie wymagane
Wynagrodzenie
od 4 666 zł
brutto
Stawka miesięczna
 Drukuj ofertę
  • Polski

Opis

Numer:
StPr/25/0025

Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na czas określony

Wynagrodzenie:
od 4 666 PLN

Zakres obowiązków:
l . obsługa sekretariatu, w tym:
a) przyjmowanie korespondencji z sekretariatów i Kancelarii Ogólnej,
b) przekazywanie zarejestrowanej korespondencji do dekretacji Wicestarosty
i Sekretarza Powiatu,
c) przekazywanie zadekretowanej korespondencji do odpowiednich wydziałów i jednostek,
d) obsługa techniczno - biurowa,
e) obsługa poczty elektronicznej.
2. organizacja pracy Wicestarosty i Sekretarza Powiatu:
a) prowadzenie terminarza bieżących oraz stałych spotkań i kalendarza zaproszeń,
b) przygotowanie spotkań i narad,
c) bieżące informowanie przełożonych o harmonogramie dnia,
d) kompletowanie materiałów dotyczących spraw prowadzonych przez Wicestarostę i Sekretarza Powiatu,
e) przygotowywanie i organizowanie wyjazdów służbowych,
3. obsługa interesantów, w tym:
a) prowadzenie kalendarza przyjęć interesantów oraz przekazywanie ustaleń po przyjęciach interesantów do odpowiednich komórek organizacyjnych i jednostek,
b) pośredniczenie w kontaktach Wicestarosty i Sekretarza Powiatu z pracownikami urzędu oraz interesantami.


Miejsce pracy:
Bielska 59, 09-400 Płock, powiat: m. Płock, woj: mazowieckie

Pracodawca:
Starostwo Powiatowe w Płocku

Liczba godzin pracy w tygodniu:
40

Wymagania konieczne:
  • wykształcenie: wyższe (w tym licencjat), administracyjne, specjalizacja: lub zarządzanie
  • 1. obywatelstwo polskie (o stanowisko mogą ubiegać się również osoby nie posiadające obywatelstwa polskiego zgodnie z art. 11 ust. 2 i 3 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych), 2. pełna zdolność do czynności prawnych i korzystanie z pełni praw publicznych, 3. brak skazania za przestępstwo umyślne ścigane z oskarżenia publicznego lub przestępstwo skarbowe umyślne, 4. nieposzlakowana opinia, 5. wykształcenie wyższe na kierunku administracja lub zarządzanie, 6. szkolenie z zakresu obsługi sekretariatu, 7. znajomość przepisów ustawy o samorządzie powiatowym i ustawy o pracownikach samorządowych. Wymagania dodatkowe: 1. doświadczenie zawodowe w administracji samorządowej.


Inne wymagania:
1. obywatelstwo polskie (o stanowisko mogą ubiegać się również osoby nie posiadające obywatelstwa polskiego zgodnie z art. 11 ust. 2 i 3 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych), 2. pełna zdolność do czynności prawnych i korzystanie z pełni praw publicznych, 3. brak skazania za przestępstwo umyślne ścigane z oskarżenia publicznego lub przestępstwo skarbowe umyślne, 4. nieposzlakowana opinia, 5. wykształcenie wyższe na kierunku administracja lub zarządzanie, 6. szkolenie z zakresu obsługi sekretariatu, 7. znajomość przepisów ustawy o samorządzie powiatowym i ustawy o pracownikach samorządowych. Wymagania dodatkowe: 1. doświadczenie zawodowe w administracji samorządowej.

Sposób aplikowania:
bezpośrednio do pracodawcy

Wymagane dokumenty:
1. list motywacyjny własnoręcznie podpisany, 2. życiorys (CV) własnoręcznie podpisany, 3. kserokopie dokumentów poświadczających wykształcenie i dodatkowe kwalifikacje, 4. oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego (o stanowisko mogą ubiegać się również osoby nie posiadające obywatelstwa polskiego zgodnie z art. 11 ust. 2 i 3 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych) własnoręcznie podpisane, 5. oświadczenie o posiadaniu nieposzlakowanej opinii własnoręcznie podpisane, 6. oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych, korzystaniu z pełni praw publicznych i o niekaralności za przestępstwo umyślne ścigane z oskarżenia publicznego lub przestępstwo skarbowe umyślne własnoręcznie podpisane, 7. oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych zawartych w ofercie pracy w celu przeprowadzenia procesu rekrutacji, innych niż określone w art. 221 Kodeksu pracy oraz przepisach wykonawczych do Kodeksu pracy własnoręcznie podpisane, 8. kserokopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność w przypadku kandydata zamierzającego skorzystać z uprawnienia określonego w art. 13a ust. 2 ustawy o pracownikach samorządowych. Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać w Kancelarii Ogólnej Starostwa (parter) lub przesłać pocztą na adres: Starostwo Powiatowe w Płocku, ul. Bielska 59, 09 - 400 Płock Biuro Kadr i Szkolenia w zamkniętej kopercie z dopiskiem: Dotyczy naboru na stanowisko podinspektora w Wydziale Organizacji i Nadzoru Starostwa Powiatowego w Płocku do dnia 20 stycznia 2025 r. W przypadku ofert przesyłanych pocztą należy uwzględnić czas dojścia przesyłki pocztowej w terminie określonym w ogłoszeniu o naborze. Oferty przesłane drogą elektroniczną nie będą rozpatrywane. Oferty, które wpłyną do Starostwa po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane. Z osobami, które spełnią wymagania formalne może być przeprowadzona rozmowa, test kwalifikacyjny lub sprawdzenie umiejętności, o czym kandydaci zostaną poinformowani telefonicznie. Osoby, których oferty zostaną rozpatrzone negatywnie, nie będą o tym informowane. Oferty niewykorzystane w procesie rekrutacji zostaną komisyjnie zniszczone lub zwrócone kandydatom na ich wniosek, nie później niż w ciągu 7 dni od ogłoszenia wyników naboru. Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona w Biuletynie Informacji Publicznej Starostwa Powiatowego w Płocku oraz na tablicy informacyjnej Starostwa.

Sposób przekazania dokumentów:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, poczta
Dodano: 14.01.2025, 04:09
ID ogłoszenia: 116869
Udostępnij:
Dodano: 14.01.2025, 04:09
ID ogłoszenia: 116869

Zobacz inne oferty

Do góry