StPr/25/0013
Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na czas określony
Wynagrodzenie:
od 4 800 PLN
brutto + dodatek za wieloletnią pracę zgodnie z obowiązującymi przepisami i udokumentowanym stażem pracy (od 5% do 20%)
Zakres obowiązków:
KONKURS: szczegóły oferty na www.knurow.bip.info.pl
Wykształcenie wyższe I lub II stopnia o kierunku: prawo, administracja,
znajomość przepisów z zakresu:
- rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów w sprawie Zasad techniki prawodawczej,
- ustawy o ogłaszaniu aktów normatywnych i niektórych innych aktów.
doświadczenie w administracji samorządowej lub rządowej;
praktyczna umiejętność tworzenia wewnętrznych aktów prawnych;
umiejętność pracy w systemie EZD lub elektronicznym obiegu dokumentów;
praktyczna umiejętność wymiany informacji drogą elektroniczną pomiędzy
praktyczna umiejętność pracy w Systemie Elektronicznej Komunikacji
Administracji Publicznej (SEKAP);
znajomość zasad funkcjonowania systemów informatycznych do obsługi
elektronicznego obiegu dokumentów;
umiejętność obsługi klienta w sytuacjach konfliktowych;
motywacja do pracy i stawianie sobie wysokich wymagań, podnoszenie kwalifikacji.;
Zakres obowiązków:
1. Prowadzenie spraw związanych z opracowywaniem projektu regulaminu organizacyjnego oraz
wprowadzaniem zmian do regulaminu.
2. Przekazywanie do kancelarii prawnej spraw związanych z nabyciem spadku przez gminę jako
spadkobiercę ustawowego.
3. Opracowywanie decyzji i postanowień w zakresie działania Wydziału Organizacyjnego i Kadr oraz
prowadzenie rejestru i zbioru decyzji i postanowień.
4. Prowadzenie spraw związanych ze współpracą z organami administracji publicznej i innymi instytucjami.
5. Prowadzenie rejestrów i zbioru zarządzeń Prezydenta Miasta oraz Prezydenta Miasta Kierownika
Urzędu.
6. Prowadzenie rejestrów i zbioru upoważnień i pełnomocnictw Prezydenta Miasta.
7. Występowanie do GUS z wnioskiem o wpis do krajowego rejestru urzędowego podmiotów gospodarki
narodowej lub z wnioskiem o zmianach objętych wpisem oraz ewidencjonowanie zaświadczeń
o numerze identyfikacyjnym REGON i ewidencjonowanie identyfikatora podziału terytorialnego
nadanego przez GUS w Katowicach.
8. Koordynowanie sprawozdawczości statystycznej dotyczącej Urzędu Miasta w ramach portalu
sprawozdawczego GUS.
9. Prowadzenie rejestru i zbioru wniosków o udostępnienie informacji publicznej, prowadzenie
rejestru decyzji administracyjnych w sprawach odmowy udostępniania informacji publicznej.
10. Zamieszczanie w BIP-ie dokumentów związanych z działalnością Wydziału Organizacyjnego i Kadr.
11. Prowadzenie w intranecie zakładki Dokumenty organizacyjne oraz zamieszczanie obowiązujących
w Urzędzie Miasta procedur i regulacji opracowywanych przez Wydział OR.
12. Prowadzenie spraw związanych z regulacją obiegu dokumentów w Urzędzie Miasta, pełnienie funkcji
koordynatora czynności kancelaryjnych.
13. Prowadzenie rejestru instytucji kultury (Centrum Kultury).
14. Sporządzanie i prowadzenie dokumentacji:
a) wydziałowego rejestru ryzyka,
b) wydziałowych celów jakości,
c) objętej zakresem kontroli zarządczej.
15. Prowadzenie spraw związanych z poświadczeniem własnoręczności podpisu.
16. Przygotowywanie projektów uchwał Rady Miasta i Zarządzeń Prezydenta Miasta oraz projektów umów
związanych z zakresem czynności.
17. Prowadzenie i archiwizowanie dokumentacji zgodnie z jednolitym rzeczowym wykazem akt.
18. Prowadzenie spraw i dokumentacji w Systemie Elektronicznej Komunikacji Administracji Publicznej
(SEKAP) oraz zgodnie z procedurami Systemu Zarządzania Jakością;
jedna zmiana; miejsce pracy: Knurów
Miejsce pracy:
Floriana Ogana 5, 44-195 Knurów, powiat: gliwicki, woj: śląskie
Pracodawca:
Urząd Miasta Knurów
Liczba godzin pracy w tygodniu:
40
Wymagania konieczne:
- wykształcenie: wyższe (w tym licencjat), inne
- Obsługa komputera
Sposób aplikowania:
bezpośrednio do pracodawcy
Osoba do kontaktu:
Elżbieta Wróbel
Nr telefonu:
32 441 97 12
Wymagane dokumenty:
KONKURS szczegóły oferty na www.knurow.bip.info.pl Oferty można przesyłać drogą pocztową lub składać osobiście w Biurze Podawczym Urzędu Miasta Knurów, ul. dr. Floriana Ogana 5 w nieprzekraczalnym terminie do 16 stycznia 2025 r., w zamkniętych i zaadresowanych kopertach, opatrzonych adnotacją: Nabór kandydatów na wolne stanowisko urzędnicze Podinspektora w Wydziale Organizacyjnym i Kadr Nr oferty: OR.II.2110.1.2025 oraz informacją o nadawcy.
Sposób przekazania dokumentów:
Preferowane formy kontaktu: telefon, Termin: do 16.01.2025r