StPr/25/1115
Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na czas określony
Wynagrodzenie:
od 5 000 PLN
brutto + dodatek za wieloletnią pracę zgodnie z obowiązującymi przepisami i udokumentowanym stażem pracy (od 5% do 20%)
Zakres obowiązków:
KONKURS: szczegóły oferty na www.knurow.bip.info.pl Nr oferty:OR.II.2110.8.2025
1. Wykształcenie: wyższe.
2. Konieczna znajomość przepisów z zakresu: ustawy o samorządzie gminnym; ustawy o pracownikach samorządowych; ustawy kodeks postępowania administracyjnego, w szczególności w zakresie wnoszenia i doręczania pism drogą elektroniczną w ramach K.p.a.; ustawy z dnia 18 listopada 2020 r. o doręczeniach elektronicznych; ustawy z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną; ustawy o dostępie do informacji publicznej;
instrukcji kancelaryjnej stanowiącej załącznik nr 1 do rozporządzenia Prezesa Rady
Ministrów z dnia 18.01.2011r. w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych
wykazów akt oraz instrukcji o organizacji i zakresie działania archiwów zakładowych.
3. Nieposzlakowana opinia.
4. Korzystanie z pełni praw cywilnych i publicznyc niekaralność za przestępstwa popełnione
umyślnie ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe.
Główne obowiązki pracownika na stanowisku:
1. Opracowywanie i aktualizowanie wewnętrznych regulacji prawnych dotyczących obiegu korespondencji.
2. Dostosowywanie obiegu korespondencji wpływającej do Urzędu i wychodzącej z Urzędu do wymogów obowiązujących w Systemie Elektronicznej Komunikacji Administracji Publicznej (SEKAP).
3. Współpraca z koordynatorem, administratorami, liderami i użytkownikami SEKAPU w zakresie obiegu korespondencji oraz z koordynatorem czynności kancelaryjnych .
4. Nadzór nad bazą kontrahentów w Systemie Elektronicznej Komunikacji Administracji Publicznej (SEKAP) oraz jej aktualizacja.
5. Obsługa korespondencji wychodzącej z Urzędu; miejsce pracy: Knurów
Miejsce pracy:
Floriana Ogana 5, 44-195 Knurów, powiat: gliwicki, woj: śląskie
Pracodawca:
Urząd Miasta Knurów
Liczba godzin pracy w tygodniu:
40
Wymagania konieczne:
- wykształcenie: wyższe (w tym licencjat), inne
- Obsługa komputera
Sposób aplikowania:
bezpośrednio do pracodawcy
Osoba do kontaktu:
Elżbieta Wróbel
Nr telefonu:
32 441 97 12
Wymagane dokumenty:
KONKURS szczegóły oferty na www.knurow.bip.info.pl Oferty można przesyłać drogą pocztową lub składać osobiście w Biurze Podawczym Urzędu Miasta Knurów, ul. dr. Floriana Ogana 5 w nieprzekraczalnym terminie do 11 sierpnia 2025 r., w zamkniętych i zaadresowanych kopertach, opatrzonych adnotacją: Nabór kandydatów na wolne stanowisko urzędnicze Podinspektora w Wydziale Organizacyjnym i Kadr Nr oferty: OR.II.2110.8.2025 oraz informacją o nadawcy.
Sposób przekazania dokumentów:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, Termin: do 11.08.2025r