StPr/25/0384
Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na czas określony
Wynagrodzenie:
od 4 940 PLN
Zakres obowiązków:
1. Zakres głównych obowiązków na danym stanowisku:
1. Prowadzenie księgowości analitycznej przypisów, odpisów, wpłat, zwrotów i zaliczeń nadpłat w zakresie
podatków i opłat lokalnych.
2. Sprawdzanie terminowości wpłat.
3. Podejmowanie czynności zmierzających do zastosowania środków egzekucyjnych (upomnienia i tytuły
wykonawcze).
4. Dokonywanie rozliczeń wpłat i wydawanie w tym zakresie decyzji i postanowień.
5. Ustalanie danych potrzebnych do wydawania zaświadczeń.
6. Obsługa podatników.
2. Zakres odpowiedzialności:
1. Odpowiedzialność za prawidłowe oraz terminowe wykonywanie obowiązków służbowych
odpowiedzialność przewidziana przepisami prawa w tym odpowiedzialność przewidziana w ustawie
Ordynacja podatkowa za naruszenie przepisów o tajemnicy skarbowej.
2. Odpowiedzialność pracownicza wynikająca z przepisów ustawy o pracownikach samorządowych, Kodeksu
pracy i innych ustaw oraz aktów wykonawczych, określających obowiązki pracownicze.
Godziny pracy: 7.30-17.00; 7.30-15.30, 7.30-14.00. Umowa o prace na czas określony 5 miesiecy
Szczegółowe informacje zamieszczone sa na stronie :
https://bip.myslowice.pl/pliki/myslowice/zalaczniki/4541/ogloszenie-o-naborze-podinspektor-w-wydziale-podatkow-oplat-lokalnych-oraz-egzekucji.pdf
Miejsce pracy:
Powstańców 1, 41-400 Mysłowice, powiat: m. Mysłowice, woj: śląskie
Pracodawca:
Urząd Miasta MYSŁOWICE
Liczba godzin pracy w tygodniu:
40
Wymagania konieczne:
- wykształcenie: średnie ogólnokształcące, średnie zawodowe 4-letnie
- 3. Wymagania niezbędne: 1. Wykształcenie średnie lub wyższe. 2. Minimum 3 - letni staż pracy - praca na podstawie umowy o pracę (w przypadku posiadania wykształcenia średniego). 3. Biegła umiejętność obsługi komputera. 4. Niekaralność sądowa za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe. 5. Posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych oraz praw publicznych. 6. Obywatelstwo polskie (z zastrzeżeniem art. 11 ust. 2 i 3 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych). 7. Nieposzlakowana opinia. 8. Znajomość przepisów prawa, niezbędnych do pracy na stanowisku będącym przedmiotem naboru, umiejętność praktycznej ich interpretacji oraz wykorzystania do wykonywania zadań, w tym ustaw: a) z dnia 29.09.1994 r. o rachunkowości, b) z dnia 27.08.2009 r. o finansach publicznych, c) z dnia 29.08.1997 r. Ordynacja podatkowa, d) z dnia 12.01.1991 r. o podatkach i opłatach lokalnych, e) z dnia 15.11.1984 r. o podatku rolnym, f) z dnia 30.10.2002 r. o podatku leśnym, g) Rozporządzenie Ministra Finansów z dnia 25.10.2010 r. w sprawie zasad rachunkowości oraz planów kont dla organów podatkowych jednostek samorządu terytorialnego. 4. Wymagania dodatkowe: 1. wykształcenie o profilu ekonomicznym lub administracyjnym. 5. Pożądane cechy charakteru 1. Kreatywność. 2. Samodzielność. 3. Odporność na stres.
Inne wymagania:
3. Wymagania niezbędne: 1. Wykształcenie średnie lub wyższe. 2. Minimum 3 - letni staż pracy - praca na podstawie umowy o pracę (w przypadku posiadania wykształcenia średniego). 3. Biegła umiejętność obsługi komputera. 4. Niekaralność sądowa za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe. 5. Posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych oraz praw publicznych. 6. Obywatelstwo polskie (z zastrzeżeniem art. 11 ust. 2 i 3 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych). 7. Nieposzlakowana opinia. 8. Znajomość przepisów prawa, niezbędnych do pracy na stanowisku będącym przedmiotem naboru, umiejętność praktycznej ich interpretacji oraz wykorzystania do wykonywania zadań, w tym ustaw: a) z dnia 29.09.1994 r. o rachunkowości, b) z dnia 27.08.2009 r. o finansach publicznych, c) z dnia 29.08.1997 r. Ordynacja podatkowa, d) z dnia 12.01.1991 r. o podatkach i opłatach lokalnych, e) z dnia 15.11.1984 r. o podatku rolnym, f) z dnia 30.10.2002 r. o podatku leśnym, g) Rozporządzenie Ministra Finansów z dnia 25.10.2010 r. w sprawie zasad rachunkowości oraz planów kont dla organów podatkowych jednostek samorządu terytorialnego. 4. Wymagania dodatkowe: 1. wykształcenie o profilu ekonomicznym lub administracyjnym. 5. Pożądane cechy charakteru 1. Kreatywność. 2. Samodzielność. 3. Odporność na stres.
Sposób aplikowania:
bezpośrednio do pracodawcy
Nr telefonu:
32 317 13 19
Wymagane dokumenty:
8. Wymagane dokumenty: 1. List motywacyjny. 2. Kopia dokumentów potwierdzających posiadane wykształcenie. 3. Kopia dokumentów potwierdzających okres wymaganego stażu pracy (świadectwa pracy lub zaświadczenie o zatrudnieniu w przypadku trwającego stosunku pracy). 4. Kopia dodatkowych dokumentów potwierdzających posiadane kwalifikacje (jeżeli są wymagane). 5. Kwesonariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie. 6. Oświadczenie o zgodzie na przetwarzanie danych osobowych. 7. Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe. 8. Kandydat, który zamierza skorzystać z uprawnienia, o którym mowa w art. 13a ust. 2 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych jest zobowiązany do złożenia wraz z dokumentami kopii dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność. 9. Termin i miejsce składania dokumentów: Dokumenty aplikacyjne należy składać: do 23.09.2025 r. w zamkniętej kopercie z adnotacją: Konkurs na stanowisko Podinspektora w Wydziale Podatków, Opłat Lokalnych oraz Egzekucji": - osobiście w Kancelarii Ogólnej Urzędu Miasta Mysłowice przy ul. Powstańców 1 w Mysłowicach lub - drogą pocztową na adres: Urząd Miasta Mysłowice, ul. Powstańców 1, 41-400 Mysłowice.
Sposób przekazania dokumentów:
Preferowane formy kontaktu: telefon