PODINSPEKTOR W WYDZIALE REALIZACJI INWESTYCJI I REMONTÓW

PODINSPEKTOR W WYDZIALE REALIZACJI INWESTYCJI I REMONTÓW

Powiatowy Urząd Pracy w Bytomiu

Wymiar pracy
Pełny etat
Rodzaj umowy
Umowa o pracę na czas określony
Tryb pracy
Stacjonarna
Doświadczenie
Doświadczenie niewymagane
Wynagrodzenie
od 4 840 zł
brutto
Stawka miesięczna
 Drukuj ofertę
  • Polski

Opis

Numer:
StPr/25/0473

Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na czas określony

Wynagrodzenie:
od 4 840 PLN
https://www.bytom.pl/bip/informacje-urzedu/nabory-w-urzedzie-miejskim/-Nabor-na-stanowisko-urzednicze-podinspektor-w-Wydziale-Realizacji-Inwestycji-i-Remontow-KR-2/idn:11405 Praca w godzinach: pon. od 07:30 do 17:30, wt. - pt. 07.30 - 15.00 [Praca na czas określony] : Pierwsza praca 6 m-cy.

Zakres obowiązków:
udział w przygotowaniu oraz sprawdzanie wszelkich dokumentów niezbędnych do ogłoszenia zamówienia publicznego na wybór wykonawcy; prowadzenie spraw związanych z przeprowadzaniem postępowań o udzielenie zamówienia publicznego na wybór wykonawcy, w tym między innymi: opracowywanie ogłoszeń, opracowywanie wniosków o zatwierdzenie trybu wyboru wykonawcy oraz specyfikacji istotnych warunków zamówienia wraz z załącznikami, a także innych potrzebnych w tym zakresie dokumentów; udział w pracach komisji przetargowych; udział w negocjacjach z wykonawcami; sprawdzanie dokumentów dotyczących zamówień publicznych pod względem ich zgodności z przepisami oraz ofert złożonych w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego pod względem formalno-prawnym i spełnienia przez wykonawców wymaganych warunków; opracowywanie projektowanych postanowień umownych, umów, aneksów do umów, porozumień, zleceń, protokołów z negocjacji; współpraca z Wydziałem Zamówień Publicznych i Kancelarią prawną; odbycie służby przygotowawczej do pracy w samorządzie


Miejsce pracy:
Parkowa 2, 41-902 Bytom, powiat: m. Bytom, woj: śląskie

Pracodawca:
Urząd Miejski w Bytomiu

Liczba godzin pracy w tygodniu:
40

Typ propozycji:
praca stała

Wymagania konieczne:
  • wykształcenie: średnie ogólnokształcące
  • Informację dostępne: https://www.bytom.pl/bip/informacje-urzedu/nabory-w-urzedzie-miejskim/-Nabor-na-stanowisko-urzednicze-podinspektor-w-Wydziale-Realizacji-Inwestycji-i-Remontow-KR-2/idn:11405 Wymagania: wymagania niezbędne: wykształcenie średnie i co najmniej 3 lata stażu pracy; znajomość przepisów z zakresu ustaw: Prawo zamówień publicznych , Prawo budowlane, Kodeks cywilny, ustawy o samorządzie gminnym, ustawy o samorządzie powiatowym, ustawy o pracownikach samorządowych; nieprowadzenie działalności gospodarczej w przypadku zatrudnienia; niekaralność za przestępstwo popełnione umyślnie ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe; nieposzlakowana opinia; pełna zdolność do czynności prawnych, korzystanie z pełni praw publicznych; stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na proponowanym stanowisku. Wymagania dodatkowe: znajomość obsługi komputera; co najmniej 1 rok doświadczenia zawodowego na stanowiskach związanych z przygotowaniem i przeprowadzaniem procedur na podstawie ustawy Prawo zamówień publicznych; umiejętność samodzielnego wykonywania zadań; umiejętności w zakresie przygotowywania pism urzędowych; umiejętność planowania i organizowania pracy własnej.


Inne wymagania:
Informację dostępne: https://www.bytom.pl/bip/informacje-urzedu/nabory-w-urzedzie-miejskim/-Nabor-na-stanowisko-urzednicze-podinspektor-w-Wydziale-Realizacji-Inwestycji-i-Remontow-KR-2/idn:11405 Wymagania: wymagania niezbędne: wykształcenie średnie i co najmniej 3 lata stażu pracy; znajomość przepisów z zakresu ustaw: Prawo zamówień publicznych , Prawo budowlane, Kodeks cywilny, ustawy o samorządzie gminnym, ustawy o samorządzie powiatowym, ustawy o pracownikach samorządowych; nieprowadzenie działalności gospodarczej w przypadku zatrudnienia; niekaralność za przestępstwo popełnione umyślnie ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe; nieposzlakowana opinia; pełna zdolność do czynności prawnych, korzystanie z pełni praw publicznych; stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na proponowanym stanowisku. Wymagania dodatkowe: znajomość obsługi komputera; co najmniej 1 rok doświadczenia zawodowego na stanowiskach związanych z przygotowaniem i przeprowadzaniem procedur na podstawie ustawy Prawo zamówień publicznych; umiejętność samodzielnego wykonywania zadań; umiejętności w zakresie przygotowywania pism urzędowych; umiejętność planowania i organizowania pracy własnej.

Sposób aplikowania:
bezpośrednio do pracodawcy

Osoba do kontaktu:
Magda Madeja

E-mail:
[email protected]

Wymagane dokumenty:
Szczegółowe informacje dostępne pod linkiem: https://www.bytom.pl/bip/informacje-urzedu/nabory-w-urzedzie-miejskim/-Nabor-na-stanowisko-urzednicze-podinspektor-w-Wydziale-Realizacji-Inwestycji-i-Remontow-KR-2/idn:11405. Dokumenty aplikacyjne: kwestionariusz osoby ubiegającej się o zatrudnienie, kserokopie dyplomu/świadectwa, kserokopie dokumentów potwierdzających staż pracy, oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych, oświadczenia o niekaralności za przestępstwa popełnione umyślnie ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe, oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych zawartych w ofercie pracy, w zakresie niezbędnym do przeprowadzenia naboru. Kompletne oferty w zamkniętych kopertach należy składać: osobiście w Kancelarii Urzędu pokój 128 lub przesłać pocztą na adres: Urząd Miejski w Bytomiu, ul. Parkowa 2, 41-902 Bytom w terminie do 14 lipca 2025 r. Koperty należy opatrzyć informacją SD - NABÓR do KR -2 Kandydaci nie będą informowani indywidualnie o terminie kolejnego etapu postępowania. Dokumenty nieodebrane po upływie 1 miesiąca od dnia rozstrzygnięcia naboru zostaną protokolarnie zniszczone.

Sposób przekazania dokumentów:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, e-mail, poczta, Termin: 14.07.2025 r.
Dodano: 04.07.2025, 05:09
ID ogłoszenia: 253791
Udostępnij:
Dodano: 04.07.2025, 05:09
ID ogłoszenia: 253791

Zobacz inne oferty

Do góry