StPr/25/0656
Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na czas określony
Wynagrodzenie:
od 4 700 PLN
Zakres obowiązków:
• prowadzenie zamówień publicznych zgodnie z ustawą Prawo zamówień publicznych i właściwymi przepisami wewnętrznymi, w tym regulaminami udzielania zamówień publicznych,
• udział w pracach komisji przetargowych,
• sporządzanie planów zamówień publicznych, sprawozdań z udzielonych zamówień publicznych
Miejsce pracy:
Bobrecka 29, 43-400 Cieszyn, powiat: cieszyński, woj: śląskie
Pracodawca:
Starostwo Powiatowe w Cieszynie
Liczba godzin pracy w tygodniu:
40
Typ propozycji:
praca stała
Wymagania konieczne:
- wykształcenie: wyższe (w tym licencjat)
- obsługa komputera MS Ofice, Dobre zdolności interpersonalne oraz komunikacyjne, punktualność, kreatywność
- [Inne] : średnie wykształcenie - 3 lata pracy na podstawie umowy o pracę
Inne wymagania:
[Inne] : średnie wykształcenie - 3 lata pracy na podstawie umowy o pracę
Sposób aplikowania:
bezpośrednio do pracodawcy
Osoba do kontaktu:
Agnieszka Karetta
Nr telefonu:
33 4777 208
Wymagane dokumenty:
Brak danych.
Sposób przekazania dokumentów:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon