PODINSPEKTOR W WYDZIALE SPRAW OBYWATELSKICH

PODINSPEKTOR W WYDZIALE SPRAW OBYWATELSKICH

Powiatowy Urząd Pracy w Mysłowicach

Wymiar pracy
Pełny etat
Rodzaj umowy
Umowa o pracę na czas określony
Doświadczenie
Doświadczenie niewymagane
Wynagrodzenie
od 5 090 PLN
brutto
Stawka miesięczna
 Drukuj ofertę
  • Polski

Opis

Numer:
StPr/25/0481

Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na czas określony

Wynagrodzenie:
od 5 090 PLN

Zakres obowiązków:
1. Zakres głównych obowiązków na danym stanowisku:
1. Realizacja wniosków o wydanie prawa jazdy, kart kwalifikacji, pozwoleń do kierowania tramwajami, praw
jazdy międzynarodowych oraz wtórników tych dokumentów.
2. Przyjmowanie i realizacja wniosków ws. wygenerowania profilu kandydata na kierowcę oraz profilu
kierowcy zawodowego.
3. Realizacja wniosków w sprawie wydania zezwoleń na prowadzenie pojazdów uprzywilejowanych lub
przewożących wartości pieniężne.
4. Prowadzenie postępowań w sprawie zatrzymania prawa jazdy, cofnięcia uprawnień do kierowania
pojazdami.
2. Zakres odpowiedzialności:
1. Prawidłowość i terminowość wydawanych decyzji administracyjnych.
2. Odpowiedzialność za prawidłowość, skuteczność i efekty podejmowanych działań na zajmowanym
stanowisku.
3. Odpowiedzialność pracownicza wynikająca z przepisów ustawy o pracownikach samorządowych, Kodeksu
pracy i innych ustaw oraz aktów wykonawczych, określających obowiązki pracownicze
Godziny pracy: 7.30-17.00; 7.30-15.30, 7.30-14.00. Umowa o prace na czas określony 5 miesiecy.
Szczegółowe informacje zamieszczone sa na stronie : https://bip.myslowice.pl/pliki/myslowice/zalaczniki/6579/podinspektor-w-wydziale-spraw-obywtaelskich.pdf

Miejsce pracy:
Powstańców 1, 41-400 Mysłowice, powiat: m. Mysłowice, woj: śląskie

Pracodawca:
Urząd Miasta MYSŁOWICE

Liczba godzin pracy w tygodniu:
40

Wymagania konieczne:
  • wykształcenie: średnie zawodowe 4-letnie, średnie ogólnokształcące
  • zawód: Pracownik biurowy (wymagany staż - lata: 3)
  • 3. Wymagania niezbędne: 1. Wykształcenie średnie lub wyższe. 2. W przypadku posiadania wykształcenia średniego minimum 3-letni staż pracy - praca na podstawie umowy o pracę. 3. Umiejętność obsługi komputera. 4. Niekaralność sądowa za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe. 5. Posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych oraz praw publicznych. 6. Obywatelstwo polskie (z zastrzeżeniem art. 11 ust. 2 i 3 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych). 7. Nieposzlakowana opinia. 8. Znajomość przepisów prawa, niezbędnych do pracy na stanowisku będącym przedmiotem naboru, umiejętność praktycznej ich interpretacji oraz wykorzystania do wykonywania zadań, w tym ustaw: a) ustawa o kierujących pojazdami, b) Kodeks postępowania administracyjnego, c) ustawa o samorządzie gminnym, d) ustawa o samorządzie powiatowym. 4. Pożądane cechy charakteru 1. Uprzejmość. 2. Komunikatywność. 3. Samodzielność. 4. Umiejętność sprawnej analizy


Inne wymagania:
3. Wymagania niezbędne: 1. Wykształcenie średnie lub wyższe. 2. W przypadku posiadania wykształcenia średniego minimum 3-letni staż pracy - praca na podstawie umowy o pracę. 3. Umiejętność obsługi komputera. 4. Niekaralność sądowa za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe. 5. Posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych oraz praw publicznych. 6. Obywatelstwo polskie (z zastrzeżeniem art. 11 ust. 2 i 3 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych). 7. Nieposzlakowana opinia. 8. Znajomość przepisów prawa, niezbędnych do pracy na stanowisku będącym przedmiotem naboru, umiejętność praktycznej ich interpretacji oraz wykorzystania do wykonywania zadań, w tym ustaw: a) ustawa o kierujących pojazdami, b) Kodeks postępowania administracyjnego, c) ustawa o samorządzie gminnym, d) ustawa o samorządzie powiatowym. 4. Pożądane cechy charakteru 1. Uprzejmość. 2. Komunikatywność. 3. Samodzielność. 4. Umiejętność sprawnej analizy

Sposób aplikowania:
bezpośrednio do pracodawcy

Nr telefonu:
32 317 13 19

Wymagane dokumenty:
7. Wymagane dokumenty: 1. List motywacyjny. 2. Kopia dokumentów potwierdzających posiadane wykształcenie. 3. Kopia dokumentów potwierdzających okres wymaganego stażu pracy (świadectwa pracy lub zaświadczenie o zatrudnieniu w przypadku trwającego stosunku pracy). 4. Kopia dodatkowych dokumentów potwierdzających posiadane kwalifikacje (jeżeli są wymagane). 5. Kwes=onariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie. 6. Oświadczenie o zgodzie na przetwarzanie danych osobowych. 7. Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe. 8. Kandydat, który zamierza skorzystać z uprawnienia, o którym mowa w art. 13a ust. 2 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych jest zobowiązany do złożenia wraz z dokumentami kopii dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność. 8. Termin i miejsce składania dokumentów: Dokumenty aplikacyjne należy składać: do 22.12.2025 r. w zamkniętej kopercie z adnotacją: Konkurs na stanowisko Podinspektora w Wydziale Spraw Obywatelskich": - osobiście w Kancelarii Ogólnej Urzędu Miasta Mysłowice przy ul. Powstańców 1 w Mysłowicach lub - drogą pocztową na adres: Urząd Miasta Mysłowice, ul. Powstańców 1, 41-400 Mysłowice.

Sposób przekazania dokumentów:
Preferowane formy kontaktu: telefon
Dodano: 11.12.2025, 04:20
ID ogłoszenia: 364259
Udostępnij:
Dodano: 11.12.2025, 04:20
ID ogłoszenia: 364259

Zobacz inne oferty

Do góry