StPr/25/0173
Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na czas określony
Wynagrodzenie:
od 4 700 PLN
+ dodatek stażowy i dodatek motywacyjny Planowany termin zatrudnienia marzec 2025 r.
Zakres obowiązków:
1) przyjmowanie i weryfikacja wniosków o dofinansowanie ze środków PFRON;
2) pomoc wnioskodawcom w uzupełnianiu wniosków o dofinansowanie ze środków PFRON;
3) wprowadzanie wniosków do programu SOW o dofinansowanie ze środków PFRON oraz ich pełna obsługa
4) udzielanie informacji klientom PCPR na temat ulg i uprawnień;
5) współpraca z pracownikami zespołu PON i innych zespołów organizacyjnych PCPR w zakresie zleconych zadań;
6) Wykonywanie innych czynności i poleceń wydanych przez Dyrektora PCPR lub bezpośredniego przełożonego, nie ujętych w niniejszym zakresie.
Miejsce pracy:
Sobieskiego 279A, 84-200 Wejherowo, powiat: wejherowski, woj: pomorskie
Pracodawca:
Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie
Liczba godzin pracy w tygodniu:
40
Wymagania konieczne:
- wykształcenie: wyższe (w tym licencjat)
- 1. Wymagania niezbędne: 1) Obywatelstwo polskie, 2) Wykształcenie wyższe, preferowane na kierunku: administracja, zarządzanie, praca socjalna, socjologia 3) 3 lata stażu pracy, 4) Pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych, 5) Brak prawomocnego wyroku sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe, 6) Stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na w/w stanowisku, 7) Znajomość przepisów: ustawy o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych i aktów wykonawczych do ustawy, ustawy o samorządzie powiatowym, ustawy o ochronie danych osobowych, kodeksu postępowania administracyjnego, 2. Wymagania dodatkowe: 1) doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku 2) umiejętność sprawnej organizacji pracy i skutecznego komunikowania się 3) umiejętność pracy w zespole 4) odpowiedzialność, samodzielność, odporność na stres, dyspozycyjność; 5) Bardzo dobra znajomość obsługi komputera (pakiet MS Office Word, Excel, poczta elektroniczna, bazy danych, internet), 6) dokładność, rzetelność w wykonywaniu obowiązków; 7) umiejętność zachowania pełnej dyskrecji; 8) umiejętność interpretowania przepisów; 9) umiejętność pracy pod presją czasu.
Inne wymagania:
1. Wymagania niezbędne: 1) Obywatelstwo polskie, 2) Wykształcenie wyższe, preferowane na kierunku: administracja, zarządzanie, praca socjalna, socjologia 3) 3 lata stażu pracy, 4) Pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych, 5) Brak prawomocnego wyroku sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe, 6) Stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na w/w stanowisku, 7) Znajomość przepisów: ustawy o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych i aktów wykonawczych do ustawy, ustawy o samorządzie powiatowym, ustawy o ochronie danych osobowych, kodeksu postępowania administracyjnego, 2. Wymagania dodatkowe: 1) doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku 2) umiejętność sprawnej organizacji pracy i skutecznego komunikowania się 3) umiejętność pracy w zespole 4) odpowiedzialność, samodzielność, odporność na stres, dyspozycyjność; 5) Bardzo dobra znajomość obsługi komputera (pakiet MS Office Word, Excel, poczta elektroniczna, bazy danych, internet), 6) dokładność, rzetelność w wykonywaniu obowiązków; 7) umiejętność zachowania pełnej dyskrecji; 8) umiejętność interpretowania przepisów; 9) umiejętność pracy pod presją czasu.
Sposób aplikowania:
bezpośrednio do pracodawcy
Nr telefonu:
58 672-40-63 w.43
E-mail:
[email protected]
Wymagane dokumenty:
Wymagane dokumenty: 1) list motywacyjny, 2) życiorys (CV), 3) kserokopie dokumentów poświadczających wykształcenie tj. dyplomy, świadectwa, zaświadczenia o ukończeniu kursów, certyfikaty itp., 4) kserokopie dokumentów poświadczających przebieg zatrudnienia (świadectwa pracy), 5) dodatkowe dokumenty potwierdzające kwalifikacje i umiejętności, 6) kwestionariusz zgodnie z zał. do ogłoszenia. Wymagane dokumenty należy złożyć w zamkniętej kopercie zaadresowanej do Dyrektora PCPR w Wejherowie z dopiskiem Nabór na stanowisko: PODINSPEKTORA DO ZESPOŁU POMOCY OSOBOM NIEPEŁNOSPRAWNYM I STARSZYM w kancelarii PCPR ul. Sobieskiego 279A 84-200 Wejherowo, lub przesłać na wyżej wymieniony adres w terminie do 18.02.2025 r. (decyduje data faktycznego wpływu do PCPR). Oferty które wpłyną po terminie nie będą rozpatrywane.
Sposób przekazania dokumentów:
Preferowane formy kontaktu: telefon, e-mail