PODINSPEKTOR - WIELOOSOBOWE STANOWISKO DS. KLUBU ROZWOJU CYFROWEGO

PODINSPEKTOR - WIELOOSOBOWE STANOWISKO DS. KLUBU ROZWOJU CYFROWEGO

Miejski Urząd Pracy w Płocku

Wymiar pracy
Część etatu
Rodzaj umowy
Umowa o pracę na okres próbny
Doświadczenie
Doświadczenie wymagane
Wynagrodzenie
od 2 333 zł
brutto
Stawka miesięczna
 Drukuj ofertę
  • Polski

Opis

Numer:
StPr/25/0465

Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na okres próbny

Wynagrodzenie:
od 2 333 PLN
Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce: Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie Miasta Płocka, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, w miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia o naborze jest niższy niż 6 %. Warunki pracy na stanowisku: Praca w budynku Klubu Rozwoju Cyfrowego, ul. Sienkiewicza 21 oraz w Centrum Organizacji Pozarządowych, ul. Synagogalna 4. Praca w wymiarze 1/2 etatu. Miejsca pracy znajdują się na parterze, w pomieszczeniach dostosowanych do wózków inwalidzkich. Ciągi komunikacyjne w budynkach o odpowiedniej szerokości, drzwi do pomieszczeń umożliwiają poruszanie się wózkiem inwalidzkim. W budynkach znajdują się toalety spełniające warunki dla osób z niepełnosprawnościami.

Zakres obowiązków:
Do wykonywanych zadań będzie należało w szczególności:
1) realizacja oferty Klubu Rozwoju Cyfrowego (KRC) - prowadzenie zajęć grupowych i indywidualnych podnoszących kompetencje cyfrowe;
2) dobieranie treści i formy zajęć do specyfiki grup i potrzeb uczestników, w tym analiza potrzeb kompetencyjnych uczestników;
3) pokazywanie korzyści płynących z posiadania kompetencji cyfrowych oraz umiejętności wykorzystywania narzędzi cyfrowych i usług w życiu codziennym;
4) zaspokajanie potrzeb cyfrowych uczestników w zakresie wybranych umiejętności przydatnych w życiu prywatnym oraz zawodowym;
5) prowadzenie rekrutacji na spotkania, szkolenia, warsztaty i pozostałe formy wsparcia w ramach oferty KRC;
6) tworzenie i doskonalenie oferty KRC według ścieżek edukacyjnych określonych w ramach funkcjonowania Klubów Rozwoju Cyfrowego w Polsce;
7) opracowanie merytoryczne materiałów edukacyjnych;
8) pomoc uczestnikom w uczeniu się przez działanie, wymianę doświadczeń i zastosowanie wiedzy i umiejętności w praktyce;
9) prowadzenie walidacji potwierdzenie efektów uczenia się uczestników;
10) kontakt z otoczeniem instytucjami i organizacjami, z którymi KRC może nawiązać współpracę;
11) prowadzenie dokumentacji ze wszystkich działań realizowanych w ramach KRC, niezbędnej do ewaluacji i sprawozdawczości do Instytucji Pośredniczącej;
12) bieżące monitorowanie potrzeb uczestników;
13) systematyczne podnoszenie własnej wiedzy i umiejętności, uczestnictwo w szkoleniach i spotkaniach sieciujących;
14) obsługa KRC w godzinach funkcjonowania i gotowość do doradztwa dla osób niezapowiedzianych oraz udzielanie bieżących porad klientom KRC.

Miejsce pracy:
09-400 Płock, powiat: m. Płock, woj: mazowieckie

Pracodawca:
Urząd Miasta Płocka

Liczba godzin pracy w tygodniu:
20

Wymagania konieczne:
  • wykształcenie: wyższe (w tym licencjat)
  • Wymagania niezbędne (formalne): 1. obywatelstwo polskie (o stanowisko mogą ubiegać się również osoby nie posiadające obywatelstwa polskiego zgodnie z art. 11 ust. 2 i 3 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2024 r. poz. 1135); 2. nieposzlakowana opinia; 3. pełna zdolność do czynności prawnych i korzystanie z pełni praw publicznych; 4. brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe; 5. wykształcenie studia minimum pierwszego stopnia; 6. znajomość ram funkcjonowania Klubów Rozwoju Cyfrowego w Polsce; 7. bardzo dobra znajomość obsługi komputera w tym posiadanie kompetencji cyfrowych na poziomie co najmniej średnio zaawansowanym zgodnie z opisem tego poziomu w ramach kompetencji cyfrowych DigComp2.2. obejmujących co najmniej: - umiejętności wyszukiwania informacji w internecie i weryfikacji ich prawdziwości, - umiejętności komunikacji i współpracy (e-maile, rozmowy wideo, komunikatory, sieci społecznościowe), - umiejętności tworzenia treści cyfrowych (obsługa edytorów tekstu, arkuszy kalkulacyjnych, tworzenie prezentacji itp.), - umiejętności pobierania, instalowania i zmiany ustawień oprogramowania i aplikacji, korzystania z usług dostępnych w sieci (zakupy, bankowość internetowa, e-administracja), - umiejętności w obszarze bezpieczeństwa (zarządzanie dostępem do informacji osobistych, zapewnienie bezpieczeństwa danych); 8. doświadczenie w prowadzeniu zajęć edukacyjnych, minimum 20 godzin dydaktycznych przeprowadzonych np. warsztatów, szkoleń, webinariów, w okresie ostatnich 3 lat. Wymagania dodatkowe: I. znajomość ustaw: - z dnia 21 listopada 2008 roku o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2024 r. poz. 1135); - z dnia 8 marca 1990 roku o samorządzie gminnym (Dz. U. z 2024 r. poz. 1465 ze zm.); - z dnia 24 kwietnia 2003 roku o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie (Dz. U. z 2024 r. poz. 1491 ze zm.).


Inne wymagania:
Wymagania niezbędne (formalne): 1. obywatelstwo polskie (o stanowisko mogą ubiegać się również osoby nie posiadające obywatelstwa polskiego zgodnie z art. 11 ust. 2 i 3 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2024 r. poz. 1135); 2. nieposzlakowana opinia; 3. pełna zdolność do czynności prawnych i korzystanie z pełni praw publicznych; 4. brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe; 5. wykształcenie studia minimum pierwszego stopnia; 6. znajomość ram funkcjonowania Klubów Rozwoju Cyfrowego w Polsce; 7. bardzo dobra znajomość obsługi komputera w tym posiadanie kompetencji cyfrowych na poziomie co najmniej średnio zaawansowanym zgodnie z opisem tego poziomu w ramach kompetencji cyfrowych DigComp2.2. obejmujących co najmniej: - umiejętności wyszukiwania informacji w internecie i weryfikacji ich prawdziwości, - umiejętności komunikacji i współpracy (e-maile, rozmowy wideo, komunikatory, sieci społecznościowe), - umiejętności tworzenia treści cyfrowych (obsługa edytorów tekstu, arkuszy kalkulacyjnych, tworzenie prezentacji itp.), - umiejętności pobierania, instalowania i zmiany ustawień oprogramowania i aplikacji, korzystania z usług dostępnych w sieci (zakupy, bankowość internetowa, e-administracja), - umiejętności w obszarze bezpieczeństwa (zarządzanie dostępem do informacji osobistych, zapewnienie bezpieczeństwa danych); 8. doświadczenie w prowadzeniu zajęć edukacyjnych, minimum 20 godzin dydaktycznych przeprowadzonych np. warsztatów, szkoleń, webinariów, w okresie ostatnich 3 lat. Wymagania dodatkowe: I. znajomość ustaw: - z dnia 21 listopada 2008 roku o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2024 r. poz. 1135); - z dnia 8 marca 1990 roku o samorządzie gminnym (Dz. U. z 2024 r. poz. 1465 ze zm.); - z dnia 24 kwietnia 2003 roku o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie (Dz. U. z 2024 r. poz. 1491 ze zm.).

Sposób aplikowania:
bezpośrednio do pracodawcy

Wymagane dokumenty:
Aplikacja powinna zawierać następujące dokumenty: 1. życiorys (CV) dodany jako załącznik do formularza aplikacyjnego; 2. dokumenty potwierdzające wykształcenie - dodane jako załącznik do formularza aplikacyjnego (skan); 3. oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych zawartych w aplikacji innych niż określone w art. 221 Kodeksu pracy oraz w ustawie o pracownikach samorządowych do celów naboru na wolne stanowisko urzędnicze w Urzędzie Miasta Płocka - poświadczone w elektronicznym formularzu aplikacyjnym; 4. oświadczenie o posiadanym obywatelstwie polskim (o stanowisko mogą ubiegać się również osoby nie posiadające obywatelstwa polskiego zgodnie z art. 11 ust. 2 i 3 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2024 r. poz. 1135) - poświadczone w elektronicznym formularzu aplikacyjnym; 5. oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych - poświadczone w elektronicznym formularzu aplikacyjnym; 6. oświadczenie o braku skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe - poświadczone w elektronicznym formularzu aplikacyjnym; 7. oświadczenie o nieposzlakowanej opinii - poświadczone w elektronicznym formularzu aplikacyjnym; 8. oświadczenie o zapoznaniu się z Zarządzeniem Nr 342/2024 Prezydenta Miasta Płocka z dnia 25 września 2024 roku w sprawie wdrożenia procedury zgłoszeń wewnętrznych oraz ochrony sygnalistów w Urzędzie Miasta Płocka (https://nowybip.plock.eu/zarzadzenie/iuLsGXPQ) - poświadczone w elektronicznym formularzu aplikacyjnym; 9. oświadczenie o znajomości ram funkcjonowania Klubów Rozwoju Cyfrowego w Polsce - poświadczone w elektronicznym formularzu aplikacyjnym; 10. oświadczenie o bardzo dobrej znajomości obsługi komputera w tym posiadanie kompetencji cyfrowych na poziomie co najmniej średnio zaawansowanym zgodnie z opisem tego poziomu w Ramach kompetencji cyfrowych DigComp2.2. obejmujących co najmniej: - umiejętności wyszukiwania informacji w internecie i weryfikacji ich prawdziwości, - umiejętności komunikacji i współpracy (e-maile, rozmowy wideo, komunikatory, sieci społecznościowe), - umiejętności tworzenia treści cyfrowych (obsługa edytorów tekstu, arkuszy kalkulacyjnych, tworzenie prezentacji itp.), - umiejętności pobierania, instalowania i zmiany ustawień oprogramowania i aplikacji, korzystania z usług dostępnych w sieci (zakupy, bankowość internetowa, e-administracja), - umiejętności w obszarze bezpieczeństwa (zarządzanie dostępem do informacji osobistych, zapewnienie bezpieczeństwa danych) - poświadczone w elektronicznym formularzu aplikacyjnym; 11.oświadczenie o posiadaniu doświadczenia w prowadzeniu zajęć edukacyjnych, minimum 20 godzin dydaktycznych przeprowadzonych np. warsztatów, szkoleń, webinariów, w okresie ostatnich 3 lat - poświadczone i dodane w elektronicznym formularzu aplikacyjnym; 12. dokument potwierdzający niepełnosprawność w przypadku kandydata, który zamierza skorzystać z uprawnienia, o którym mowa w art. 13a ust.2 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2024 r. poz.1135) załączony do elektronicznego formularza aplikacyjnego (skan). Dokumenty sporządzone w języku obcym muszą być załączone przez kandydata wraz z tłumaczeniem na język polski przez tłumacza przysięgłego skan dokumentu załączony w elektronicznym formularzu aplikacyjnym. Składanie aplikacji: Aplikacje składa się poprzez wypełnienie i przesłanie drogą elektroniczną formularza aplikacyjnego upowszechnionego na stronie portalu rekrutacyjnego Urzędu Miasta Płocka ( https:// e-rekrutacja.plock.eu ) w terminie do dnia 12 maja 2025 roku. * Z osobami, które spełnią wymagania formalne, może być przeprowadzona rozmowa, test kwalifikacyjny lub sprawdzenie umiejętności, o czym kandydaci zostaną poinformowani drogą mailową (elektroniczną). * Kandydaci zaproszeni na test kwalifikacyjny, przed przystąpieniem do testu, będą zobowiązani do przedstawienia dokumentu tożsamości potwierdzającego dane zawarte w aplikacji. * Kandydaci zaproszeni na rozmowę kwalifikacyjną, przed przystąpieniem do udziału w rozmowie, mogą być zobowiązani do przedstawienia oryginałów dokumentów potwierdzających dane zawarte w aplikacji. * Osoba wybrana do zatrudnienia będzie zobowiązana do przedstawienia oryginału aktualnego Zapytania o udzielenie informacji o osobie z Krajowego Rejestru Karnego. * Osobom, które nie posiadają dostępu do internetu, a są zainteresowane złożeniem APLIKACJI, zagwarantowano dostęp do bezpłatnego stanowiska komputerowego, w celu jej złożenia, w godzinach pracy Urzędu, pl. Stary Rynek 1.
Dodano: 06.05.2025, 04:18
ID ogłoszenia: 205625
Udostępnij:
Dodano: 06.05.2025, 04:18
ID ogłoszenia: 205625

Zobacz inne oferty

Do góry