StPr/24/1034
Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na okres próbny
Wynagrodzenie:
od 4 666 PLN
do uzgodnienia Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie Miasta Płocka, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, w miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia o naborze jest niższy niż 6 %. Warunki pracy na stanowisku: Praca w budynku Urzędu, pl. Stary Rynek 1 i w terenie. Bezpieczne warunki pracy na stanowisku. Miejsce pracy w budynku z podjazdem dla niepełnosprawnych. Stanowisko pracy znajduje się na III piętrze w pomieszczeniach niedostosowanych dla wózków inwalidzkich. Ciągi komunikacyjne w budynku o odpowiedniej szerokości, natomiast drzwi do pomieszczeń uniemożliwiają poruszanie się wózkiem inwalidzkim. W tej części budynku na III piętrze znajdują się toalety o małej powierzchni użytkoweji wąskich drzwiach.
Zakres obowiązków:
Do wykonywanych zadań będzie należało w szczególności:
1) sporządzanie / koordynacja sporządzania miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego Miasta lub ich zmiany;
2) koordynacja sporządzania aktów planowania przestrzennego lub ich zmiany;
3) sporządzanie wypisów i wyrysów z aktów planowania przestrzennego;
4) wydawanie zaświadczeń z zakresu działania Referatu Polityki Przestrzennej Miasta;
5) wydawanie opinii w sprawie podziału nieruchomości na podstawie miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego;
6) uzgadnianie projektów decyzji o warunkach zabudowy i o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego w zakresie zgodności z zadaniami samorządu powiatowego;
7) sporządzanie analiz zasadności przystąpienia do sporządzenia planu miejscowego lub jego zmiany, analiz zmian w zagospodarowaniu przestrzennym Miasta;
8) przygotowywanie projektów uchwał Rady w sprawie:
- oceny aktualności planu ogólnego i miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego,
- przystąpienia do sporządzenia aktów planowania przestrzennego, a także ich zmiany;
9) opracowywanie wieloletnich programów sporządzania planów miejscowych;
10) udzielanie informacji dotyczących przeznaczenia terenu na podstawie aktów planowania przestrzennego, a także z projektów aktów planowania przestrzennego wykładanych do publicznego wglądu;
11) opiniowanie projektów aktów planowania przestrzennego gmin sąsiednich w kontekście polityki przestrzennej Miasta;
12) sporządzanie koncepcji zagospodarowania oraz opracowań studialnych związanych z kreowaniem ładu przestrzennego wynikającego z ustawy o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym;
13) sporządzanie analiz przestrzennych w zakresie planowanych i realizowanych inwestycji miejskich;
14) konsultacje z innymi jednostkami w zakresie spójności polityki przestrzennej Miasta z wojewódzkimi i krajowymi dokumentami planistycznymi oraz polityki przestrzennej gmin sąsiednich, w tym opiniowanie projektów decyzji o warunkach zabudowy i o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego gmin sąsiednich w kontekście polityki przestrzennej Miasta;
15) nadzorowanie sporządzenia opracowań ekofizjograficznych;
16) przygotowywanie dokumentów związanych z powołaniem Miejskiej Komisji Urbanistyczno Architektonicznej (MKUA) oraz obsługa techniczna posiedzeń Komisji;
17) opracowywanie projektów planów rozwoju sieci kanalizacji deszczowej we współpracy z Wydziałem Spraw Komunalnych (WSK);
18) opiniowanie inwestycji drogowych realizowanych w oparciu o ustawę o szczególnych zasadach przygotowania i realizacji inwestycji w zakresie dróg publicznych;
19) redagowanie i aktualizowanie informacji zamieszczanych na stronie Urzędu Miasta Płocka Miasta Płocka w zakładce Rozwój miasta planowanie przestrzenne".
Miejsce pracy:
09-400 Płock, powiat: m. Płock, woj: mazowieckie
Pracodawca:
Urząd Miasta Płocka
Liczba godzin pracy w tygodniu:
40
Wymagania konieczne:
- wykształcenie: wyższe (w tym licencjat)
- Wymagania niezbędne (formalne): 1. obywatelstwo polskie (o stanowisko mogą ubiegać się również osoby nie posiadające obywatelstwa polskiego zgodnie z art. 11 ust. 2 i 3 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2024 r. poz. 1135); 2. nieposzlakowana opinia; 3. pełna zdolność do czynności prawnych i korzystanie z pełni praw publicznych; 4. brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe; 5. wykształcenie studia minimum pierwszego stopnia w zakresie planowania przestrzennego, gospodarki przestrzennej, architektury, architektury krajobrazu lub geografii; 6. umiejętność czytania map geodezyjnych; 7. umiejętność czytania dokumentów planistycznych; 8. umiejętność obsługi aplikacji typu GIS (system informacji geograficznej). Wymagania dodatkowe: Znajomość ustaw: - z dnia 21 listopada 2008 roku o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2024 r. poz. 1135); - z dnia 8 marca 1990 roku o samorządzie gminnym (Dz. U. z 2024 r. poz. 1465 ze zm.); - z dnia 27 marca 2003 roku o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (Dz. U. z 2024 r. poz. 1130); - z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego (Dz. U. z 2024 r. poz. 572).
Inne wymagania:
Wymagania niezbędne (formalne): 1. obywatelstwo polskie (o stanowisko mogą ubiegać się również osoby nie posiadające obywatelstwa polskiego zgodnie z art. 11 ust. 2 i 3 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2024 r. poz. 1135); 2. nieposzlakowana opinia; 3. pełna zdolność do czynności prawnych i korzystanie z pełni praw publicznych; 4. brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe; 5. wykształcenie studia minimum pierwszego stopnia w zakresie planowania przestrzennego, gospodarki przestrzennej, architektury, architektury krajobrazu lub geografii; 6. umiejętność czytania map geodezyjnych; 7. umiejętność czytania dokumentów planistycznych; 8. umiejętność obsługi aplikacji typu GIS (system informacji geograficznej). Wymagania dodatkowe: Znajomość ustaw: - z dnia 21 listopada 2008 roku o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2024 r. poz. 1135); - z dnia 8 marca 1990 roku o samorządzie gminnym (Dz. U. z 2024 r. poz. 1465 ze zm.); - z dnia 27 marca 2003 roku o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (Dz. U. z 2024 r. poz. 1130); - z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego (Dz. U. z 2024 r. poz. 572).
Sposób aplikowania:
bezpośrednio do pracodawcy
Wymagane dokumenty:
Aplikacja powinna zawierać następujące dokumenty: 1.życiorys (CV) dodany jako załącznik do formularza aplikacyjnego; 2.dokumenty potwierdzające wykształcenie - dodane jako załącznik do formularza aplikacyjnego (skan); 3.oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych zawartych w aplikacji innych niż określone w art. 221 Kodeksu pracy oraz w ustawie o pracownikach samorządowych do celów naboru na wolne stanowiska urzędnicze w Urzędzie Miasta Płocka - poświadczone w elektronicznym formularzu aplikacyjnym; 4.oświadczenie o posiadanym obywatelstwie polskim (o stanowisko mogą ubiegać się również osoby nie posiadające obywatelstwa polskiego zgodnie z art. 11 ust. 2 i 3 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2024 r. poz. 1135) - poświadczone w elektronicznym formularzu aplikacyjnym; 5.oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych - poświadczone w elektronicznym formularzu aplikacyjnym; 6.oświadczenie o braku skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe - poświadczone w elektronicznym formularzu aplikacyjnym; 7.oświadczenie o nieposzlakowanej opinii - poświadczone w elektronicznym formularzu aplikacyjnym; 8.oświadczenie o zapoznaniu się z Zarządzeniem Nr 342/2024 Prezydenta Miasta Płocka z dnia 25 września 2024 roku w sprawie wdrożenia procedury zgłoszeń wewnętrznych oraz ochrony sygnalistów w Urzędzie Miasta Płocka (https://nowybip.plock.eu/zarzadzenie/iuLsGXPQ) - poświadczone w elektronicznym formularzu aplikacyjnym; 9.oświadczenie o posiadaniu umiejętności czytania map geodezyjnych poświadczone w elektronicznym formularzu aplikacyjnym; 10.oświadczenie o posiadaniu umiejętności czytania dokumentów planistycznych poświadczone w elektronicznym formularzu aplikacyjnym; 11.oświadczenie o posiadaniu umiejętności obsługi aplikacji typu GIS (system informacji geograficznej) poświadczone w elektronicznym formularzu aplikacyjnym; 12.dokument potwierdzający niepełnosprawność w przypadku kandydata, który zamierza skorzystać z uprawnienia, o którym mowa w art. 13a ust.2 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2024 r. poz.1135) załączony do elektronicznego formularza aplikacyjnego (skan). Dokumenty sporządzone w języku obcym muszą być załączone przez kandydata wraz z tłumaczeniem na język polski przez tłumacza przysięgłego skan dokumentu załączony w elektronicznym formularzu aplikacyjnym. Składanie aplikacji: Aplikacje składa się poprzez wypełnienie i przesłanie drogą elektroniczną formularza aplikacyjnego upowszechnionego na stronie portalu rekrutacyjnego Urzędu Miasta Płocka (https://e-rekrutacja.plock.eu) w terminie do dnia 9 grudnia 2024 roku. * Z osobami, które spełnią wymagania formalne, może być przeprowadzona rozmowa, test kwalifikacyjny lub sprawdzenie umiejętności, o czym kandydaci zostaną poinformowani drogą mailową (elektroniczną). * Kandydaci zaproszeni na test kwalifikacyjny, przed przystąpieniem do testu, będą zobowiązani do przedstawienia dokumentu tożsamości potwierdzającego dane zawarte w aplikacji. * Kandydaci zaproszeni na rozmowę kwalifikacyjną, przed przystąpieniem do udziału w rozmowie, mogą być zobowiązani do przedstawienia oryginałów dokumentów potwierdzających dane zawarte w aplikacji. * Osoba wybrana do zatrudnienia będzie zobowiązana do przedstawienia oryginału aktualnego Zapytania o udzielenie informacji o osobie z Krajowego Rejestru Karnego. * Osobom, które nie posiadają dostępu do internetu, a są zainteresowane złożeniem APLIKACJI, zagwarantowano dostęp do bezpłatnego stanowiska komputerowego, w celu jej złożenia, w godzinach pracy Urzędu, pl. Stary Rynek 1