PODINSPEKTOR - WIELOOSOBOWE STANOWISKO DS. UŻYTKOWANIA WIECZYSTEGO

PODINSPEKTOR - WIELOOSOBOWE STANOWISKO DS. UŻYTKOWANIA WIECZYSTEGO

Miejski Urząd Pracy w Płocku

Wymiar pracy
Pełny etat
Rodzaj umowy
Umowa o pracę na okres próbny
Doświadczenie
Doświadczenie niewymagane
Wynagrodzenie
od 4 666 zł
brutto
Stawka miesięczna
 Drukuj ofertę
  • Polski

Opis

Numer:
StPr/25/0568

Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na okres próbny

Wynagrodzenie:
od 4 666 PLN
do uzgodnienia Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce: Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie Miasta Płocka, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, w miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia o naborze jest niższy niż 6 %. Warunki pracy na stanowisku: Praca w budynku Urzędu, pl. Stary Rynek 1. Bezpieczne warunki pracy na stanowisku. Miejsce pracy w budynku z podjazdem dla niepełnosprawnych. Stanowisko pracy znajduje się na II piętrze w pomieszczeniach niedostosowanych dla wózków inwalidzkich. Ciągi komunikacyjne w budynku o odpowiedniej szerokości, natomiast drzwi do pomieszczeń uniemożliwiają poruszanie się wózkiem inwalidzkim, ponadto w ciągach komunikacyjnych znajdują się schody. W budynku, w części D na II piętrze, znajdują się toalety o małej powierzchni użytkowej i wąskich drzwiach.

Zakres obowiązków:
Do wykonywanych zadań będzie należało w szczególności:
1) prowadzenie spraw związanych z naliczaniem, korygowaniem, anulowaniem opłat rocznych z tytułu użytkowania wieczystego w związku z obrotem wtórnym prawem użytkowania wieczystego, sprzedażą, przekształceniem czy wygaszeniem tego prawa;
2) podejmowanie czynności związanych z ustalaniem spadkobierców po zmarłych użytkownikach wieczystych gruntów Skarbu Państwa;
3) czynności związane z planowaniem i przeprowadzeniem procedury aktualizacji opłat rocznych z tytułu użytkowania wieczystego oraz aktualizacja stawki procentowej tych opłat;
4) prowadzenie postępowań w sprawie sprzedaży prawa własności gruntu Skarbu Państwa na własność użytkownika wieczystego gruntu;
5) prowadzenie kartotek dla poszczególnych użytkowników wieczystych w tym tworzenie przypisów opłat dla Wydziału Podatków i Księgowości (WPK);
6) współpraca z WPK w zakresie windykacji naliczonych opłat rocznych;
7) prowadzenie postępowań w sprawie przekształcenia prawa użytkowania wieczystego w prawo własności nieruchomości;
8) prowadzenie spraw związanych z nieodpłatnym nabyciem nieruchomości przez Skarb Państwa w oparciu o ustawy: o KRS i Przepisy wprowadzające ustawę o KRS;
9) wyjaśnianie i regulacja zapisów wieczystoksięgowych i ewidencyjnych nieruchomości Skarbu Państwa;
10) współpraca z radcami prawnymi w zakresie opiniowania dokumentów pod względem prawnym oraz przygotowywania materiałów, opracowań i informacji do toczących się postępowań przed Samorządowym Kolegium Odwoławczym;
11) sporządzanie analiz, sprawozdań i zestawień statystycznych.

Miejsce pracy:
09-400 Płock, powiat: m. Płock, woj: mazowieckie

Pracodawca:
Urząd Miasta Płocka

Liczba godzin pracy w tygodniu:
40

Wymagania konieczne:
  • wykształcenie: wyższe (w tym licencjat)
  • Wymagania niezbędne (formalne): 1. obywatelstwo polskie (o stanowisko mogą ubiegać się również osoby nie posiadające obywatelstwa polskiego zgodnie z art. 11 ust. 2 i 3 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2024 r. poz. 1135); 2. nieposzlakowana opinia; 3. pełna zdolność do czynności prawnych i korzystanie z pełni praw publicznych; 4. brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe; 5. wykształcenie - studia minimum pierwszego stopnia; 6. bardzo dobra znajomość obsługi komputera, w tym edytora tekstu i arkusza kalkulacyjnego. Wymagania dodatkowe: - z dnia 21 listopada 2008 roku o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2024 r. poz. 1135); - z dnia 8 marca 1990 roku o samorządzie gminnym (Dz. U. z 2024 r. poz. 1465 ze zm.); - z dnia 21 sierpnia 1997 roku o gospodarce nieruchomościami (Dz. U. z 2024 r. poz. 1145 ze zm.); - z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego (Dz. U. z 2024 r. poz. 572); - z dnia 29 lipca 2005 roku o przekształceniu prawa użytkowania wieczystego w prawo własności nieruchomości (Dz. U. z 2024 r. poz. 900); - z dnia 20 lipca 2018 roku o przekształceniu prawa użytkowania wieczystego gruntów zabudowanych na cele mieszkaniowe w prawo własności tych gruntów (Dz. U. z 2025 r. poz. 6); - z dnia 11 września 2019 roku Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2024 r. poz. 1320 ze zm.).


Inne wymagania:
Wymagania niezbędne (formalne): 1. obywatelstwo polskie (o stanowisko mogą ubiegać się również osoby nie posiadające obywatelstwa polskiego zgodnie z art. 11 ust. 2 i 3 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2024 r. poz. 1135); 2. nieposzlakowana opinia; 3. pełna zdolność do czynności prawnych i korzystanie z pełni praw publicznych; 4. brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe; 5. wykształcenie - studia minimum pierwszego stopnia; 6. bardzo dobra znajomość obsługi komputera, w tym edytora tekstu i arkusza kalkulacyjnego. Wymagania dodatkowe: - z dnia 21 listopada 2008 roku o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2024 r. poz. 1135); - z dnia 8 marca 1990 roku o samorządzie gminnym (Dz. U. z 2024 r. poz. 1465 ze zm.); - z dnia 21 sierpnia 1997 roku o gospodarce nieruchomościami (Dz. U. z 2024 r. poz. 1145 ze zm.); - z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego (Dz. U. z 2024 r. poz. 572); - z dnia 29 lipca 2005 roku o przekształceniu prawa użytkowania wieczystego w prawo własności nieruchomości (Dz. U. z 2024 r. poz. 900); - z dnia 20 lipca 2018 roku o przekształceniu prawa użytkowania wieczystego gruntów zabudowanych na cele mieszkaniowe w prawo własności tych gruntów (Dz. U. z 2025 r. poz. 6); - z dnia 11 września 2019 roku Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2024 r. poz. 1320 ze zm.).

Sposób aplikowania:
bezpośrednio do pracodawcy

Wymagane dokumenty:
Aplikacja powinna zawierać następujące dokumenty: 1.życiorys (CV) dodany jako załącznik do formularza aplikacyjnego; 2.dokumenty potwierdzające wykształcenie - dodane jako załącznik do formularza aplikacyjnego (skan); 3.oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych zawartych w aplikacji innych niż określone w art. 221 Kodeksu pracy oraz w ustawie o pracownikach samorządowych do celów naboru na wolne stanowiska urzędnicze w Urzędzie Miasta Płocka - poświadczone w elektronicznym formularzu aplikacyjnym; 4.oświadczenie o posiadanym obywatelstwie polskim (o stanowisko mogą ubiegać się również osoby nie posiadające obywatelstwa polskiego zgodnie z art. 11 ust. 2 i 3 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2024 r. poz. 1135) - poświadczone w elektronicznym formularzu aplikacyjnym; 5.oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych - poświadczone w elektronicznym formularzu aplikacyjnym; 6.oświadczenie o braku skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe - poświadczone w elektronicznym formularzu aplikacyjnym; 7.oświadczenie o nieposzlakowanej opinii - poświadczone w elektronicznym formularzu aplikacyjnym; 8.oświadczenie o zapoznaniu się z Zarządzeniem Nr 342/2024 Prezydenta Miasta Płocka z dnia 25 września 2024 roku w sprawie wdrożenia procedury zgłoszeń wewnętrznych oraz ochrony sygnalistów w Urzędzie Miasta Płocka (https://nowybip.plock.eu/zarzadzenie/iuLsGXPQ) - poświadczone w elektronicznym formularzu aplikacyjnym; 9.oświadczenie o bardzo dobrej znajomości obsługi komputera, w tym edytora tekstu i arkusza kalkulacyjnego poświadczone w elektronicznym formularzu aplikacyjnym; - poświadczone w elektronicznym formularzu aplikacyjnym; 10.dokument potwierdzający niepełnosprawność w przypadku kandydata, który zamierza skorzystać z uprawnienia, o którym mowa w art. 13a ust.2 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2024 r. poz.1135) załączony do elektronicznego formularza aplikacyjnego (skan). Dokumenty sporządzone w języku obcym muszą być załączone przez kandydata wraz z tłumaczeniem na język polski przez tłumacza przysięgłego skan dokumentu załączony w elektronicznym formularzu aplikacyjnym. Składanie aplikacji: Aplikacje składa się poprzez wypełnienie i przesłanie drogą elektroniczną formularza aplikacyjnego upowszechnionego na stronie portalu rekrutacyjnego Urzędu Miasta Płocka (https://e-rekrutacja.plock.eu) w terminie do dnia 8 lipca 2025 roku. * Z osobami, które spełnią wymagania formalne, może być przeprowadzona rozmowa, test kwalifikacyjny lub sprawdzenie umiejętności, o czym kandydaci zostaną poinformowani drogą mailową (elektroniczną). * Kandydaci zaproszeni na test kwalifikacyjny, przed przystąpieniem do testu, będą zobowiązani do przedstawienia dokumentu tożsamości potwierdzającego dane zawarte w aplikacji. * Kandydaci zaproszeni na rozmowę kwalifikacyjną, przed przystąpieniem do udziału w rozmowie, mogą być zobowiązani do przedstawienia oryginałów dokumentów potwierdzających dane zawarte w aplikacji. * Osoba wybrana do zatrudnienia będzie zobowiązana do przedstawienia oryginału aktualnego Zapytania o udzielenie informacji o osobie z Krajowego Rejestru Karnego. * Osobom, które nie posiadają dostępu do internetu, a są zainteresowane złożeniem APLIKACJI, zagwarantowano dostęp do bezpłatnego stanowiska komputerowego, w celu jej złożenia, w godzinach pracy Urzędu, pl. Stary Rynek 1.
Dodano: 28.06.2025, 03:54
ID ogłoszenia: 248053
Udostępnij:
Dodano: 28.06.2025, 03:54
ID ogłoszenia: 248053

Zobacz inne oferty

4 800 złbrutto
Nowe
Przemyśl
4 800 złbrutto
Dodano: 1 godzinę temu
220 złbrutto
Nowe
Zbiersk-Cukrownia
220 złbrutto
Dodano: 1 godzinę temu
4 666 złbrutto
Nowe
Słupsk
4 666 złbrutto
Dodano: 1 godzinę temu
4 666 złbrutto
Nowe
Słupsk
4 666 złbrutto
Dodano: 1 godzinę temu
Do góry