StPr/25/1866
Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na czas określony
Wynagrodzenie:
od 4 840 do 7 600 PLN
Zakres obowiązków:
Pełnienie całodobowych dyżurów w Miejskim Centrum Zarządzania Kryzysowego, informowanie w trybie alarmowym służb ratowniczych, podejmowanie działań w celu zapobieżenia i minimalizowania oraz usuwaniu skutków zagrożeń.
Szczegółowy zakres wykonywanych zadań znajduje się w treści ogłoszenia o naborze na stronie www.bip.lublin.eu
Miejsce pracy:
LIPOWA 27, 20-020 Lublin, powiat: m. Lublin, woj: lubelskie
Pracodawca:
URZĄD MIASTA LUBLIN
Liczba godzin pracy w tygodniu:
40
Wymagania konieczne:
- wykształcenie: wyższe (w tym licencjat)
- zawód: Specjalista administracji publicznej
- Prawo jazdy kat. B, obsługa poczty elektronicznej, Obsługa komputera, Obsługa internetu
- - posiadanie poświadczenia bezpieczeństwa upoważniającego do dostępu do informacji niejawnych o klauzuli poufne lub wyrażenie pisemnej zgody na poddanie się procedurze sprawdzającej mającej na celu wydanie poświadczenia bezpieczeństwa upoważniającego do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą poufne; - znajomość ustawy o samorządzie gminnym oraz ustawy o samorządzie powiatowym; - znajomość podstaw Kodeksu postępowania administracyjnego; - znajomość Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 18 stycznia 2011 r. w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych; - znajomość ustawy o zarządzaniu kryzysowym oraz aktów wykonawczych do ustawy; - znajomość zagadnień z zakresu służb ratowniczych i innych instytucji odpowiedzialnych za bezpieczeństwo; - umiejętność obsługi komputera w zakresie: pakiet biurowy LibreOffice, poczta elektroniczna, Internet. Szczegółowe informacje dotyczące wymaganych dokumentów do aplikowania na ww. Stanowisko znajdują się w treści ogłoszenia o naborze na stronie www.bip.lublin.eu.
Inne wymagania:
- posiadanie poświadczenia bezpieczeństwa upoważniającego do dostępu do informacji niejawnych o klauzuli poufne lub wyrażenie pisemnej zgody na poddanie się procedurze sprawdzającej mającej na celu wydanie poświadczenia bezpieczeństwa upoważniającego do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą poufne; - znajomość ustawy o samorządzie gminnym oraz ustawy o samorządzie powiatowym; - znajomość podstaw Kodeksu postępowania administracyjnego; - znajomość Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 18 stycznia 2011 r. w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych; - znajomość ustawy o zarządzaniu kryzysowym oraz aktów wykonawczych do ustawy; - znajomość zagadnień z zakresu służb ratowniczych i innych instytucji odpowiedzialnych za bezpieczeństwo; - umiejętność obsługi komputera w zakresie: pakiet biurowy LibreOffice, poczta elektroniczna, Internet. Szczegółowe informacje dotyczące wymaganych dokumentów do aplikowania na ww. Stanowisko znajdują się w treści ogłoszenia o naborze na stronie www.bip.lublin.eu.
Sposób aplikowania:
bezpośrednio do pracodawcy
Osoba do kontaktu:
Aleksandra Gruszkowska
Nr telefonu:
081 466-18-00
E-mail:
[email protected]
Wymagane dokumenty:
Szczegółowe informacje dotyczące wymagań niezbędnych, wymagań dodatkowych oraz wymaganych dokumentów do aplikowania na ww. stanowisko znajdują się w treści ogłoszenia o naborze na stronie bip.lublin.eu
Sposób przekazania dokumentów:
Preferowane formy kontaktu: telefon, e-mail