PODINSPEKTOR - WIELOOSOBOWE STANOWISKO PRACY DS. POSTĘPOWAŃ O UDZIELANIE ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH W REFERACIE DS. ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH URZĘDU MIASTA LUBLIN

PODINSPEKTOR - WIELOOSOBOWE STANOWISKO PRACY DS. POSTĘPOWAŃ O UDZIELANIE ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH W REFERACIE DS. ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH URZĘDU MIASTA LUBLIN

Miejski Urząd Pracy w Lublinie

Wymiar pracy
Pełny etat
Rodzaj umowy
Umowa o pracę na czas określony
Doświadczenie
Doświadczenie niewymagane
Wynagrodzenie
4 840 - 7 600 PLN
brutto
Stawka miesięczna
 Drukuj ofertę
  • Polski

Opis

Numer:
StPr/25/2246

Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na czas określony

Wynagrodzenie:
od 4 840 do 7 600 PLN

Zakres obowiązków:
Przygotowywanie i przeprowadzanie postępowań o udzielanie zamówień publicznych zgodnie z ustawą Prawo zamówień publicznych.

Szczegółowy zakres wykonywanych zadań znajduje się w treści ogłoszenia o naborze na stronie www.bip.lublin.eu


Miejsce pracy:
PLAC LITEWSKI 1, 20-080 Lublin, powiat: m. Lublin, woj: lubelskie

Pracodawca:
URZĄD MIASTA LUBLIN

Liczba godzin pracy w tygodniu:
40

Wymagania konieczne:
  • wykształcenie: wyższe (w tym licencjat)
  • zawód: Specjalista do spraw zamówień publicznych
  • Obsługa komputera, obsługa poczty elektronicznej
  • - znajomość ustawy o samorządzie gminnym oraz ustawy o samorządzie powiatowym; - znajomość podstaw Kodeksu postępowania administracyjnego; - znajomość Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 18 stycznia 2011 r. w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych; - znajomość ustawy Prawo zamówień publicznych i przepisów wykonawczych do ustawy; - umiejętność obsługi komputera w zakresie: pakiet biurowy LibreOffice, poczta elektroniczna, Internet;


Inne wymagania:
- znajomość ustawy o samorządzie gminnym oraz ustawy o samorządzie powiatowym; - znajomość podstaw Kodeksu postępowania administracyjnego; - znajomość Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 18 stycznia 2011 r. w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych; - znajomość ustawy Prawo zamówień publicznych i przepisów wykonawczych do ustawy; - umiejętność obsługi komputera w zakresie: pakiet biurowy LibreOffice, poczta elektroniczna, Internet;

Sposób aplikowania:
bezpośrednio do pracodawcy

Osoba do kontaktu:
Weronika Winiarczyk

Wymagane dokumenty:
Szczegółowe informacje dotyczące wymaganych dokumentów do aplikowania na ww. stanowisko znajdują się w treści ogłoszenia o naborze na stronie www.bip.lublin.eu.

Sposób przekazania dokumentów:
Preferowane formy kontaktu: inny - Szczegółowe informacje dotyczące wymaganych dokumentów do aplikowania na ww. stanowisko znajdują się w treści ogłoszenia o naborze na stronie www.bip.lublin.eu. --
Dodano: 14.11.2025, 03:27
ID ogłoszenia: 349913
Udostępnij:
Dodano: 14.11.2025, 03:27
ID ogłoszenia: 349913

Zobacz inne oferty

Do góry