StPr/25/1229
Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na czas określony
Wynagrodzenie:
od 5 040 PLN
Zakres obowiązków:
Informacje dotyczące stanowiska pracy dostępne na stronie https://bip.um.rybnik.eu/Default.aspx?Page=32&Id=100468
Dokumenty w zamkniętej kopercie z dopiskiem: Kandydat na stanowisko Podinspektora w Wydziale Kultury i Promocji, Referacie Promocji należy składać w Centrum Organizacji Urzędu, Wydziale Kadr i Płac (pok. 303) lub w Kancelarii Urzędu Miasta Rybnika, ul. Bolesława Chrobrego 2, 44-200 Rybnik w godzinach, w których w Urzędzie odbywa się bezpośrednia obsługa Klientów bądź przesłać pocztą na adres: ul. Bolesława Chrobrego 2, 44-200 Rybnik w terminie do 29 września 2025 r.
Miejsce pracy:
Bolesława Chrobrego 2, 44-200 Rybnik, powiat: m. Rybnik, woj: śląskie
Pracodawca:
URZĄD MIASTA RYBNIKA
Liczba godzin pracy w tygodniu:
40
Typ propozycji:
praca stała
Wymagania konieczne:
- wykształcenie: wyższe (w tym licencjat)
- Prawo jazdy kat. B, brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe, posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych, co najmniej 3 letni staż pracy lub wykonywanie przez co najmniej 3 lata działalności gospodarczej o charakterze zgodnym z wymaganiami na danym stanowisku, nieposzlakowana opinia, znajomość programu Microsoft Office, Excel, doświadczenie zawodowe powyżej 1 roku w obszarze współpracy z organizacjami pozarządowymi lub rozliczania dotacji lub powyżej czterech lat w administracji publicznej., obywatelstwo polskie
- Wymagania niezbędne: doświadczenie zawodowe powyżej pół roku w administracji publicznej lub w pracy biurowej Wymagania dodatkowe: znajomość przepisów ustaw: o samorządzie gminnym, o pracownikach samorządowych, Kodeksu postępowania administracyjnego, umiejętnosć obsługi programó pakietu Microsoft Office (MS Word, MS Excel) oraz znajomość środowiska Windows, umiejętność obsługi mediów społecznościowych (Facebook i Instagram), umiejętność obsługi programów firmy Meta do obsługi Facebooka i Instagrama, umiejętność obsługi aparatu fotograficznego na poziomie zaawansowanym, umiejętność obsługi programów graficznych a pakietu Adobe Creative Cloud.
Inne wymagania:
Wymagania niezbędne: doświadczenie zawodowe powyżej pół roku w administracji publicznej lub w pracy biurowej Wymagania dodatkowe: znajomość przepisów ustaw: o samorządzie gminnym, o pracownikach samorządowych, Kodeksu postępowania administracyjnego, umiejętnosć obsługi programó pakietu Microsoft Office (MS Word, MS Excel) oraz znajomość środowiska Windows, umiejętność obsługi mediów społecznościowych (Facebook i Instagram), umiejętność obsługi programów firmy Meta do obsługi Facebooka i Instagrama, umiejętność obsługi aparatu fotograficznego na poziomie zaawansowanym, umiejętność obsługi programów graficznych a pakietu Adobe Creative Cloud.
Sposób aplikowania:
bezpośrednio do pracodawcy
Osoba do kontaktu:
Anna Koziołek
Wymagane dokumenty:
Niezbędne wymagane dokumenty i oświadczenia: - kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie stanowiący Załącznik nr 1 do ogłoszenia, - formularz oświadczeń niezbędnych stanowiący Załącznik nr 2 do ogłoszenia - kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie, Załączniki nr 1 i 2 są zamieszczone wraz z ogłoszeniem w BIP Urząd Miasta Rybnika w zakładce Nabór Urząd Miasta. Dodatkowe dokumenty i oświadczenia: - formularz oświadczeń dodatkowych stanowiący Załącznik nr 3 do ogłoszenia. Załącznik nr 3 jest zamieszczony wraz z ogłoszeniem w BIP Urząd Miasta Rybnika, w zakładce Nabór Urząd Miasta.
Sposób przekazania dokumentów:
Preferowane formy kontaktu: osobiście