PODINSPEKTORA W WYDZIALE ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH (NABÓR NA STANOWISKO URZĘDNICZE )

PODINSPEKTORA W WYDZIALE ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH (NABÓR NA STANOWISKO URZĘDNICZE )

Powiatowy Urząd Pracy w Suwałkach

Wymiar pracy
Pełny etat
Rodzaj umowy
Umowa o pracę na czas określony
Doświadczenie
Doświadczenie niewymagane
Wynagrodzenie
od 5 300 PLN
brutto
Stawka miesięczna
 Drukuj ofertę
  • Polski

Opis

Numer:
StPr/25/0557

Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na czas określony

Wynagrodzenie:
od 5 300 PLN
Wynagrodzenie zasadnicze od 5.300 zł brutto plus dodatek stażowy (uzależniony od stażu pracy) oraz dodatkowe wynagrodzenie roczne.

Zakres obowiązków:
1.Samodzielne przygotowywanie i przeprowadzanie zleconych postępowań o udzielenie zamówienia publicznego, a w szczególności sporządzanie specyfikacji warunków zamówienia, publikowanie ogłoszeń, sporządzanie umów, prowadzenie dokumentacji postępowań zgodnie z ustawą Prawo zamówień publicznych, aktami wykonawczymi do tej Ustawy oraz uregulowaniami wewnętrznymi.
2.Weryfikowanie pod względem formalno prawnym składanych wniosków przez Wydziały Merytoryczne UM dot. wszczęcia procedury udzielenia zamówienia publicznego.
3.Przygotowanie projektów zarządzeń Prezydenta Miasta Suwałki w zakresie powołania komisji przetargowych do przygotowania i przeprowadzenia postępowań o udzielenie zamówienia publicznego.
4. Uczestniczenie w pracach komisji przetargowych m.in. poprzez zapewnienie merytorycznej i technicznej obsługi pracy komisji przetargowej.
5.Prowadzenie procedury związanej z rozpatrywaniem odwołań i wnoszeniem skarg.
6.Koordynowanie i kontrolowanie czynności związanych z zawarciem umowy i aneksami do tej umowy z wybranym oferentem.
7.Prowadzenie rejestru umów oraz nadzór nad realizacją obowiązku publikacji ogłoszeń o wykonaniu umowy w Biuletynie Zamówień Publicznych przez kierowników komórek merytorycznych.


Miejsce pracy:
Adama Mickiewicza 1, 16-400 Suwałki, powiat: m. Suwałki, woj: podlaskie

Pracodawca:
Urząd Miejski w Suwałkach

Liczba godzin pracy w tygodniu:
40

Wymagania konieczne:
  • wykształcenie: wyższe (w tym licencjat)
  • 1. Wymagania niezbędne: 1.Obywatelstwo polskie. 2.Pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych. 3.Niekaralność za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe. 4.Nieposzlakowana opinia. 5.Stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na ww. stanowisku. 6.Wykształcenie wyższe, w tym preferowane kierunki: prawo, administracja, ekonomia. 7.Znajomość ustawy Prawo zamówień publicznych oraz aktów wykonawczych do tej ustawy, ustawy o finansach publicznych, ustawy o odpowiedzialności za naruszenie dyscypliny finansów publicznych, Kodeksu cywilnego. 8.Dobra znajomość obsługi komputera i pakietów oprogramowania biurowego MS Office (Word i Excel) 2. Wymagania dodatkowe: 1.Doświadczenie zawodowe w zakresie zamówień publicznych po stronie zamawiającego. 2.Doświadczenie w obsłudze portali: e-Zamówienia UZP, eNotices2. 3.Bardzo dobra organizacja pracy. 4.Samodzielność, umiejętność pracy pod presją, odporność na stres.


Inne wymagania:
1. Wymagania niezbędne: 1.Obywatelstwo polskie. 2.Pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych. 3.Niekaralność za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe. 4.Nieposzlakowana opinia. 5.Stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na ww. stanowisku. 6.Wykształcenie wyższe, w tym preferowane kierunki: prawo, administracja, ekonomia. 7.Znajomość ustawy Prawo zamówień publicznych oraz aktów wykonawczych do tej ustawy, ustawy o finansach publicznych, ustawy o odpowiedzialności za naruszenie dyscypliny finansów publicznych, Kodeksu cywilnego. 8.Dobra znajomość obsługi komputera i pakietów oprogramowania biurowego MS Office (Word i Excel) 2. Wymagania dodatkowe: 1.Doświadczenie zawodowe w zakresie zamówień publicznych po stronie zamawiającego. 2.Doświadczenie w obsłudze portali: e-Zamówienia UZP, eNotices2. 3.Bardzo dobra organizacja pracy. 4.Samodzielność, umiejętność pracy pod presją, odporność na stres.

Sposób aplikowania:
bezpośrednio do pracodawcy

Osoba do kontaktu:
Marta Buraczewska

Wymagane dokumenty:
1)własnoręcznie podpisany list motywacyjny, 2)własnoręcznie podpisany życiorys (CV), 3)wypełniony i własnoręcznie podpisany kwestionariusz osobowy, 4)własnoręcznie podpisane oświadczenia o: a)nieposzlakowanej opinii, b)niekaralności prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub za umyślne przestępstwo skarbowe (w przypadku wyboru kandydata na stanowisko konieczne zaświadczenie z Krajowego Rejestru Karnego), c)posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystania w pełni praw publicznych, d)oświadczenie kandydata o braku przeciwwskazań zdrowotnych do wykonywania pracy na danym stanowisku, e)oświadczenie kandydata, że w przypadku wyboru jego oferty zobowiązuje się nie wykonywać zajęć pozostających w sprzeczności lub związanych z zajęciami, które wykonuje w ramach obowiązków służbowych, wywołujących uzasadnione podejrzenie o stronniczość lub interesowność oraz zajęć sprzecznych z obowiązkami wynikającymi z ustawy, f)oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych niezbędnych przeprowadzenia procesu rekrutacji na stanowisko urzędnicze następującej treści Zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. a ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016) wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb rekrutacji. 5)kserokopie dokumentów (poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem) potwierdzające wykształcenie, 6)kserokopie świadectw pracy oraz kserokopie innych dokumentów potwierdzających dotychczasowy przebieg zatrudnienia (poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem), 7)kserokopie innych dokumentów o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach (poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem).Termin, miejsce i forma składania dokumentów: 1)Wymagane dokumenty aplikacyjne można: składać w siedzibie Urzędu Miejskiego w Suwałkach, ul. A. Mickiewicza 1, przysłać drogą pocztową na adres: Urząd Miejski w Suwałkach, ul. A. Mickiewicza1, 16 400 Suwałki. 2)Dokumenty aplikacyjne złożone w siedzibie Urzędu Miejskiego w Suwałkach lub przesłane pocztą winny znajdować się w zamkniętej kopercie z dopiskiem nabór na stanowisko podinspektora w Wydziale Zamówień Publicznych Urzędu Miejskiego w Suwałkach. 3)Dokumenty przyjmowane będą w nieprzekraczalnym terminie do dnia 10 października 2025 r. O zachowaniu terminu złożenia dokumentów aplikacyjnych decyduje odpowiednio data złożenia do urzędu lub data stempla pocztowego.

Sposób przekazania dokumentów:
Preferowane formy kontaktu: inny - 1)Wymagane dokumenty aplikacyjne można: składać w siedzibie Urzędu Miejskiego w Suwałkach, ul. A. Mickiewicza 1, przysłać drogą pocztową na adres: Urząd Miejski w Suwałkach, ul. A. Mickiewicza1, 16 400 Suwałki. 2)Dokumenty aplikacyjne złożone w siedzibie Urzędu Miejskiego w Suwałkach lub przesłane pocztą winny znajdować się w zamkniętej kopercie z dopiskiem nabór na stanowisko podinspektora w Wydziale Zamówień Publicznych Urzędu Miejskiego w Suwałkach. 3)Dokumenty przyjmowane będą w nieprzekraczalnym terminie do dnia 10 października 2025 r. O zachowaniu terminu złożenia dokumentów aplikacyjnych decyduje odpowiednio data złożenia do urzędu lub data stempla pocztowego.
Dodano: 30.09.2025, 04:18
ID ogłoszenia: 324699
Udostępnij:
Dodano: 30.09.2025, 04:18
ID ogłoszenia: 324699

Zobacz inne oferty

Do góry