StPr/25/0794
Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na czas określony
Wynagrodzenie:
od 4 840 do 7 100 PLN
wynagrodzenie zasadnicze + wysługa lat
Zakres obowiązków:
* ewidencja księgowa operacji finansowych dotyczących Organu - Gminy,
* sporządzanie przelewów, ewidencja i rozliczenia środków przekazanych jednostkom budżetowym oraz przez te jednostki,
* współpraca z pracownikami jednostek organizacyjnych gminy w zakresie przepływów finansowych,
* kontrola sprawozdań składanych przez podległe jednostki gminy - budżetowych,
finansowych oraz w zakresie operacji finansowych,
* sporządzanie sprawozdań sporządzanych z prowadzoną ewidencją księgową, a także łącznych, zbiorczych i skonsolidowanych Gminy - budżetowych, finansowych oraz sprawozdań w zakresie operacji finansowych,
* publikacja na stronie BIP sprawozdań i ewentualnych innych informacji z zakresu zadań realizowanych na stanowisku,
* archiwizacja dokumentacji związanej z zajmowanym stanowiskiem,
* uczestnictwo w szkoleniach, seminariach itp.
Miejsce pracy:
PLAC ZWYCIĘSTWA 37, 72-300 Gryfice, powiat: gryficki, woj: zachodniopomorskie
Pracodawca:
URZĄD MIEJSKI W GRYFICACH
Liczba godzin pracy w tygodniu:
40
Wymagania konieczne:
- wykształcenie: średnie ogólnokształcące
- Niezbędne wymagania: 1. obywatelstwo polskie, 2. pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych, 3. kandydat nie może być skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe i nie toczy się przeciwko niemu postępowanie karne, 4. nieposzlakowana opinia, 5. wykształcenie minimum średnie, 6. co najmniej 5-letni staż pracy w administracji samorządowej w służbach księgowych, 7. biegła obsługa komputera MS Office (Word, Excel), OPEN OFFICE oraz innych urządzeń biurowych, 8. znajomość regulacji prawnych z zakresu ustaw: o samorządzie gminnym, o finansach publicznych oraz o dochodach jednostek samorządu terytorialnego, rozporządzeń dotyczących sprawozdawczości jst: budżetowej, finansowej, w zakresie sprawozdawczości z operacji finansowych, szczególnych zasad rachunkowości i planów kont jst, szczegółowej klasyfikacji dochodów i wydatków budżetowych. V. Dodatkowe wymagania: 1. odpowiedzialność, sumienność, dokładność, cierpliwość, 2. umiejętność pracy w zespole, 3. wysoka kultura osobista w kontaktach ze współpracownikami.
Inne wymagania:
Niezbędne wymagania: 1. obywatelstwo polskie, 2. pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych, 3. kandydat nie może być skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe i nie toczy się przeciwko niemu postępowanie karne, 4. nieposzlakowana opinia, 5. wykształcenie minimum średnie, 6. co najmniej 5-letni staż pracy w administracji samorządowej w służbach księgowych, 7. biegła obsługa komputera MS Office (Word, Excel), OPEN OFFICE oraz innych urządzeń biurowych, 8. znajomość regulacji prawnych z zakresu ustaw: o samorządzie gminnym, o finansach publicznych oraz o dochodach jednostek samorządu terytorialnego, rozporządzeń dotyczących sprawozdawczości jst: budżetowej, finansowej, w zakresie sprawozdawczości z operacji finansowych, szczególnych zasad rachunkowości i planów kont jst, szczegółowej klasyfikacji dochodów i wydatków budżetowych. V. Dodatkowe wymagania: 1. odpowiedzialność, sumienność, dokładność, cierpliwość, 2. umiejętność pracy w zespole, 3. wysoka kultura osobista w kontaktach ze współpracownikami.
Sposób aplikowania:
bezpośrednio do pracodawcy
Osoba do kontaktu:
Olga Bujanowska
Wymagane dokumenty:
zgodnie z ogłoszeniem o naborze