StPr/25/0584
Rodzaj umowy:
Umowa o pracę w zastępstwie
Wynagrodzenie:
od 6 000 PLN
+ dodatek stażowy
Zakres obowiązków:
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku:
1. Obsługa Klienta w Informacji Turystycznej, udzielanie informacji na temat miasta i regionu w zakresie min. atrakcji turystycznych, infrastruktury turystycznej i okołoturystycznej, bazy noclegowej, oferty kulturalnosportowej, połączeń komunikacyjnych, udzielanie informacji i odpowiedzi drogą mailową, prowadzenie korespondencji i przygotowanie materiałów promocyjnych do wysyłki.
2. Współpraca przy prowadzeniu strony www. Miasta w zakresie turystyki, promocji, mediów społecznościowych oraz aplikacji mobilnej Miasta.
3. Współpraca z branżą turystyczną, stowarzyszeniami turystycznymi i innymi podmiotami związanymi z turystyką, min. pozyskiwanie informacji o wolnych miejscach noclegowych, ofercie turystycznej świadczonej przez te podmioty.
4. Współpraca z innymi informacjami turystycznymi krajowymi oraz z informacjami turystycznymi i branżą turystyczną po niemieckiej stronie wyspy Uznam, w tym wymiana materiałów i informacji.
5. Udział w targach turystycznych krajowych i zagranicznych oraz innych imprezach o charakterze turystycznopromocyjnym.
6. Prowadzenie zestawień statystycznych oraz badań rynku turystycznego.
7. Współpraca z Wydziałem przy opracowywaniu materiałów promocyjnych oraz przy organizacji imprez promocyjnych Miasta.
Szczegółowy zakres obowiązków umieszczono na BIP : https://bip.um.swinoujscie.pl/oferty-pracy/545
Miejsce pracy:
Wojska Polskiego 1/5, 72-600 Świnoujście, powiat: m. Świnoujście, woj: zachodniopomorskie
Pracodawca:
Urząd Miasta Świnoujście
Liczba godzin pracy w tygodniu:
40
Wymagania konieczne:
- wykształcenie: średnie ogólnokształcące, wyższe (w tym licencjat)
- Wolne stanowiska urzędnicze: Podinspektor w Wydziale Promocji, Turystyki, Kultury i Sportu umowa na zastępstwo Wymagania niezbędne to wymagania konieczne do podjęcia pracy na danym stanowisku: 1. obywatelstwo polskie*, 2. posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych, 3. niekaralność prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe, 4. nieposzlakowana opinia, 5. wykształcenie średnie lub wyższe, 6. doświadczenie zawodowe: minimum 3 lata stażu pracy przy wykształceniu średnim, przy wykształceniu wyższym staż pracy nie jest wymagany, 7. stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na wskazanym stanowisku. Wymagania dodatkowe to pozostałe wymagania, pozwalające na optymalne wykonywanie zadań na danym stanowisku: 1. Umiejętności/ kwalifikacje: a) obsługa komputera znajomość pakietu MS Office i obsługa urządzeń biurowych, b) bardzo dobra znajomość miasta Świnoujścia i okolic, szczególnie w zakresie atrakcji turystycznych, infrastruktury turystycznej i okołoturystycznej, usług, nazw ulic, dobra orientacja na mapie, c) znajomość języka: angielski, niemiecki. 2. Predyspozycje osobowościowe: a) wysoka kultura osobista, b) komunikatywność, c) umiejętność dobrej organizacji pracy własnej, d) samodzielność, e) rzetelność, f) dokładność i systematyczność, g) odporność na stres. Informacje o warunkach pracy na danym stanowisku: 1. stanowisko pracy na parterze / I piętrze (brak windy), 2. praca przy monitorze ekranowym, 3. brak uciążliwych i szkodliwych warunków pracy, 4. czas pracy: cały etat - 40 godzin tygodniowo, 5. wysiłek umysłowy. Data rozpoczęcia: Grudzień 2025 r. Miejsce zgłoszenia się kandydata na rozmowę kwalifikacyjną: Urząd Miasta Świnoujście ul. Wojska Polskiego 1/5
Inne wymagania:
Wolne stanowiska urzędnicze: Podinspektor w Wydziale Promocji, Turystyki, Kultury i Sportu umowa na zastępstwo Wymagania niezbędne to wymagania konieczne do podjęcia pracy na danym stanowisku: 1. obywatelstwo polskie*, 2. posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych, 3. niekaralność prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe, 4. nieposzlakowana opinia, 5. wykształcenie średnie lub wyższe, 6. doświadczenie zawodowe: minimum 3 lata stażu pracy przy wykształceniu średnim, przy wykształceniu wyższym staż pracy nie jest wymagany, 7. stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na wskazanym stanowisku. Wymagania dodatkowe to pozostałe wymagania, pozwalające na optymalne wykonywanie zadań na danym stanowisku: 1. Umiejętności/ kwalifikacje: a) obsługa komputera znajomość pakietu MS Office i obsługa urządzeń biurowych, b) bardzo dobra znajomość miasta Świnoujścia i okolic, szczególnie w zakresie atrakcji turystycznych, infrastruktury turystycznej i okołoturystycznej, usług, nazw ulic, dobra orientacja na mapie, c) znajomość języka: angielski, niemiecki. 2. Predyspozycje osobowościowe: a) wysoka kultura osobista, b) komunikatywność, c) umiejętność dobrej organizacji pracy własnej, d) samodzielność, e) rzetelność, f) dokładność i systematyczność, g) odporność na stres. Informacje o warunkach pracy na danym stanowisku: 1. stanowisko pracy na parterze / I piętrze (brak windy), 2. praca przy monitorze ekranowym, 3. brak uciążliwych i szkodliwych warunków pracy, 4. czas pracy: cały etat - 40 godzin tygodniowo, 5. wysiłek umysłowy. Data rozpoczęcia: Grudzień 2025 r. Miejsce zgłoszenia się kandydata na rozmowę kwalifikacyjną: Urząd Miasta Świnoujście ul. Wojska Polskiego 1/5
Sposób aplikowania:
bezpośrednio do pracodawcy
Osoba do kontaktu:
Anna Gryzik
Wymagane dokumenty:
Wymagane dokumenty i oświadczenia: 1. list motywacyjny, 2. życiorys zawodowy (CV), List motywacyjny i życiorys zawodowy (CV) należy opatrzyć własnoręcznymi podpisami, numerem telefonu kontaktowego lub e-mailem, a także klauzulą o następującej treści: Dobrowolnie wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych (innych niż wymagane przepisami prawa) przez administratora danych w celu realizacji procesu rekrutacji na stanowisko: Podinspektor w Wydziale Promocji, Turystyki, Kultury i Sportu. Dane osobowe przekazane przeze mnie są zgodne z prawdą. Zapoznałem (-am) się z treścią klauzuli informacyjnej, w tym z informacją o celu i sposobach przetwarzania danych osobowych oraz o prawach jakie mi przysługują w związku z przetwarzaniem danych osobowych. 3. kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie i dodatkowe kwalifikacje, 4. kopie dokumentów potwierdzających staż pracy (świadectwa pracy, zaświadczenie o zatrudnieniu trwającym), 5. oświadczenie kandydata o posiadaniu obywatelstwa polskiego, 6. oświadczenie kandydata o pełnej zdolności do czynności prawnych, 7. oświadczenie kandydata o korzystaniu z pełni praw publicznych, 8. kopia zaświadczenia o niekaralności z Krajowego Rejestru Karnego lub oświadczenie kandydata, że nie był prawomocnie skazany za przestępstwo umyślne lub przestępstwo skarbowe umyślne**, 9. kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu, w przypadku, gdy znajdują się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów, 10. klauzula informacyjna dla kandydata. Kserokopie dokumentów, które składa kandydat powinny być przez niego potwierdzone za zgodność z oryginałem własnoręcznym podpisem. Dokumenty składane w oryginale winny być opatrzone własnoręcznym podpisem. Wzór ww. oświadczeń oraz klauzula informacyjna do pobrania na stronie internetowej: https//bip.um.swinoujscie.pl/oferty-pracy/545; na stronie internetowej bip.um.swinoujscie.pl w zakładce praca, w wersji papierowej w Biurze Kadr Urzędu Miasta Świnoujście. Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać na Stanowisku Obsługi Interesantów albo przesyłać za pośrednictwem poczty na adres: Biuro Kadr, Urząd Miasta Świnoujście, ul. Wojska Polskiego 1/5, 72-600 Świnoujście w zamkniętej kopercie A4 oznaczonej dopiskiem: Dotyczy naboru na wolne stanowisko Podinspektor w Wydziale Promocji, Turystyki, Kultury i Sportu- umowa na zastępstwo w terminie do dnia 5 grudnia 2025 roku. Uwaga: 1. Weryfikacja spełniania przez kandydatki/kandydatów wymagań formalnych dokonana zostanie na podstawie dokumentów wymienionych w części wymagane dokumenty i oświadczenia. W związku z tym podkreślamy, że kompletne aplikacje to takie, które zawierają wszystkie wymagane dokumenty i własnoręcznie podpisane oświadczenia. 2. Do składania dokumentów zachęcamy również osoby niepełnosprawne. 3. Dokumenty aplikacyjne, które zostaną złożone w innej formie niż zamknięta koperta albo wpłyną po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane. 4. Kandydaci spełniający wymagania formalne określone w ogłoszeniu o naborze zostaną powiadomieni mailowo lub telefonicznie o terminie i miejscu naboru. 5. Wszystkie dokumenty w języku obcym należy przedłożyć wraz z ich tłumaczeniem na język polski, dokonane przez tłumacza przysięgłego.

Zaloguj się przez Facebook