PODISPEKTOR DS. KSZTAŁTOWANIA ŚRODOWISKA I ROLNICTWA W REFERACIE OCHRONY ŚRODOWISKA

PODISPEKTOR DS. KSZTAŁTOWANIA ŚRODOWISKA I ROLNICTWA W REFERACIE OCHRONY ŚRODOWISKA

Powiatowy Urząd Pracy w Lidzbarku Warmińskim

Wymiar pracy
Pełny etat
Rodzaj umowy
Nie dotyczy
Doświadczenie
Doświadczenie wymagane
Wynagrodzenie
4 840 - 5 800 PLN
brutto
Stawka miesięczna
 Drukuj ofertę
  • Polski

Opis

Numer:
StPr/25/0745

Rodzaj umowy:
Nie dotyczy

Wynagrodzenie:
od 4 840 do 5 800 PLN

Zakres obowiązków:
Zakres podstawowych zadań do wykonania na stanowisku:
1. Wykonywanie zadań nałożonych na wójta z zakresu ochrony gruntów rolnych i leśnych.
2. Prowadzenie postępowań w zakresie określonym w ustawie Prawo ochrony środowiska, ustawy o ochronie przyrody, ustawie o utrzymaniu czystości i porządku w gminach.
3. Udostępnianie posiadanych informacji o środowisku i jego ochronie,
4. Rejestrowanie szkód spowodowanych przez zjawiska przyrodnicze, szacowanie strat i sporządzanie wniosków o pozyskanie środków na likwidację szkód.
5. Współdziałanie z administracją rządową i innymi instytucjami w zakresie zapobiegania klęskom żywiołowym i nadzwyczajnym zagrożeniom środowiska,
6. Prowadzenie kontroli z zakresu przestrzegania i stosowania przepisów o ochronie środowiska.
7. Prowadzenie działań wynikających z ustawy o ochronie zwierząt.
8. Prowadzenie spraw związanych z zapewnieniem opieki bezdomnym zwierzętom.
9. Współdziałanie z samorządem rolniczym i prowadzenie spraw dotyczących wyborów do Izby Rolniczej,
10. Współdziałanie ze służbami działającymi na rzecz rolnictwa,
11. Współdziałanie z dzierżawcami i zarządcami obwodów łowieckich, nadleśniczymi lasów państwowych w sprawach związanych z zagospodarowaniem obwodów łowieckich w szczególności w zakresie ochrony i hodowli zwierzyny,
12. Przyjmowanie informacji o pojawieniu się chorób, szkodników i chwastów,
13. Wzywanie do wykonania czynności lub wykonanie zastępcze zwalczania chorób, szkodników
i chwastów,
14. Podawanie do publicznej wiadomości o zarządzonych przez państwowego lekarza weterynarii tymczasowych środków w celu umiejscowienia choroby i dopilnowanie ich wykonania
15. Wykonywanie innych zadań zleconych przez przełożonego.

Miejsce pracy:
Ignacego Krasickiego 1, 11-100 Lidzbark Warmiński, powiat: lidzbarski, woj: warmińsko-mazurskie

Pracodawca:
Urząd Gminy Lidzbark Warmiński

Liczba godzin pracy w tygodniu:
40

Wymagania konieczne:
  • wykształcenie: wyższe (w tym licencjat)
  • Wymagania niezbędne: 1. posiadane obywatelstwo polskie; 2. pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych; 3. wykształcenie wyższe; 4. co najmniej 5 - letni staż pracy; 5. prawo jazdy kategorii B; 6. nieposzlakowana opinia; 7. stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na stanowisku; 8. niekaralność za przestępstwa popełnione umyślnie ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwa skarbowe. Wymagania dodatkowe: 1. preferowane będą osoby, które posiadają doświadczenie zawodowe z zakresu spraw, których nabór dotyczy; 2. umiejętności organizacyjne, umiejętność sporządzania pism, protokołów i decyzji administracyjnych oraz stosowania przepisów prawa w praktyce; 3. znajomość obowiązujących przepisów w zakresie funkcjonowania administracji publicznej i postępowania administracyjnego, w szczególności: ustawy Prawo ochrony środowiska, ustawy o ochronie przyrody, ustawy o ochronie gruntów rolnych i leśnych, ustawy o ochronie zwierząt, ustawy o utrzymaniu czystości i porządku w gminach, ustawy o samorządzie gminnym, ustawy Kodeks postępowania administracyjnego, ustawy o ochronie danych osobowych, ustawy o dostępie do informacji publicznej; 4. obsługa komputera ze znajomością oprogramowania wykorzystywanego w administracji, w szczególności, w zakresie systemów informatycznych wspomagających pracę na w/w stanowisku, 5. umiejętność komunikowania się.


Inne wymagania:
Wymagania niezbędne: 1. posiadane obywatelstwo polskie; 2. pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych; 3. wykształcenie wyższe; 4. co najmniej 5 - letni staż pracy; 5. prawo jazdy kategorii B; 6. nieposzlakowana opinia; 7. stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na stanowisku; 8. niekaralność za przestępstwa popełnione umyślnie ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwa skarbowe. Wymagania dodatkowe: 1. preferowane będą osoby, które posiadają doświadczenie zawodowe z zakresu spraw, których nabór dotyczy; 2. umiejętności organizacyjne, umiejętność sporządzania pism, protokołów i decyzji administracyjnych oraz stosowania przepisów prawa w praktyce; 3. znajomość obowiązujących przepisów w zakresie funkcjonowania administracji publicznej i postępowania administracyjnego, w szczególności: ustawy Prawo ochrony środowiska, ustawy o ochronie przyrody, ustawy o ochronie gruntów rolnych i leśnych, ustawy o ochronie zwierząt, ustawy o utrzymaniu czystości i porządku w gminach, ustawy o samorządzie gminnym, ustawy Kodeks postępowania administracyjnego, ustawy o ochronie danych osobowych, ustawy o dostępie do informacji publicznej; 4. obsługa komputera ze znajomością oprogramowania wykorzystywanego w administracji, w szczególności, w zakresie systemów informatycznych wspomagających pracę na w/w stanowisku, 5. umiejętność komunikowania się.

Sposób aplikowania:
bezpośrednio do pracodawcy

Osoba do kontaktu:
Kinga Suchomska

Nr telefonu:
897673274 w.44

Wymagane dokumenty:
Wymagane dokumenty: 1. list motywacyjny; 2. CV zawierające oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do realizacji procesu naboru zgodnie z ogólnym rozporządzeniem o ochronie danych osobowych, wg załączonego wzoru; 3. kwestionariusz osobowy, wg wzoru dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie; 4. kserokopie świadectw pracy (jeśli takie posiada) lub oświadczenie kandydata w przypadku trwającego stosunku pracy; 5. kserokopie dokumentów potwierdzające wykształcenie; 6. kserokopie dokumentów potwierdzające kwalifikacje zawodowe w tym, kserokopia prawa jazdy; 7. oświadczenie kandydata o braku przeciwwskazań zdrowotnych do zajmowanego stanowiska, wg załączonego wzoru; 8. oświadczenie kandydata, że ma pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzysta z pełni praw publicznych, wg załączonego wzoru; 9. oświadczenie kandydata, że nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe, wg załączonego wzoru; 10. w przypadku osób, które zamierzają skorzystać z uprawnień, o których mowa w art. 13a ust.2 - dokumenty określone w art. 13a ustawy o pracownikach samorządowych (jeśli takie posiada) - kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność. Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać w pokoju Nr 30 (sekretariat Urz.Gm.) lub przesłać w terminie do dnia 29 grudnia 2025 r. (poniedziałek) do godz. 1500 na adres: URZĄD GMINY Lidzbark Warmiński, ul. Krasickiego 1, 11-100 Lidzbark Warmiński w zaklejonych kopertach z dopiskiem: Nabór na wolne stanowisko urzędnicze -Podinspektor ds. kształtowania środowiska i rolnictwa w Referacie Ochrony Środowiska i Nieruchomości. Aplikacje, które wpłyną do Urzędu po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.

Sposób przekazania dokumentów:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon
Dodano: 18.12.2025, 05:45
ID ogłoszenia: 370090
Udostępnij:
Dodano: 18.12.2025, 05:45
ID ogłoszenia: 370090

Zobacz inne oferty

Nowe

MAGAZYNIER

6 000 PLNbrutto
Nowe
Powiatowy Urząd Pracy w Pyrzycach
Stare Czarnowo
6 000 PLNbrutto
Dodano: 1 godzinę temu
5 500 PLNbrutto
Nowe
Powiatowy Urząd Pracy w Kaliszu
Kalisz
5 500 PLNbrutto
Dodano: 2 godz. temu
Nowe

KSIĘGOWY

5 000 - 7 000 PLNbrutto
Nowe
Powiatowy Urząd Pracy w Turku
Turek
5 000 - 7 000 PLNbrutto
Dodano: 2 godz. temu
5 000 - 8 000 PLNbrutto
Nowe
Powiatowy Urząd Pracy w Turku
Turek
5 000 - 8 000 PLNbrutto
Dodano: 2 godz. temu
Nowe

AUTOMATYK

6 400 - 9 600 PLNbrutto
Nowe
Powiatowy Urząd Pracy w Ostródzie
Morąg
6 400 - 9 600 PLNbrutto
Dodano: 2 godz. temu
Do góry