StPr/25/0279
Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na czas określony
Wynagrodzenie:
od 4 940 PLN
Zakres obowiązków:
1. Prowadzenie spraw związanych z udzielaniem, odmową udzielania, zmianą, zawieszeniem lub
cofnięciem zezwolenia na wykonywanie zawodu przewoźnika drogowego rzeczy lub osób.
2. Prowadzenie spraw związanych z udzielaniem, odmową udzielania, zmianą, zawieszeniem lub
cofnięciem licencji na wykonywanie krajowego transportu drogowego w zakresie przewozu osób samochodem osobowym, pojazdem samochodowym przeznaczonym konstrukcyjnie do przewozu powyżej 7 i nie więcej niż 9 osób łącznie z kierowcą, taksówką.
3. Wydawanie zaświadczeń, poświadczających spełnienie wymogu zdolności finansowej
przedsiębiorców wykonujących transport drogowy, osób, rzeczy.
4. Prowadzenie ewidencji za pośrednictwem Elektronicznego Krajowego Rejestru KREPTD,
przedsiębiorców wykonujących transport drogowy rzeczy, osób.
Zakres odpowiedzialności:
1. Odpowiedzialność za prawidłowe i terminowe wykonywanie obowiązków służbowych.
2. Odpowiedzialność pracownicza wynikająca z przepisów ustawy o pracownikach samorządowych, Kodeksu pracy i innych ustaw oraz aktów wykonawczych, określających obowiązki pracownicze.
Godziny pracy: 7.30-17.00; 7.30-15.30, 7.30-14.00
Miejsce pracy:
Powstańców 1, 41-400 Mysłowice, powiat: m. Mysłowice, woj: śląskie
Pracodawca:
Urząd Miasta MYSŁOWICE
Liczba godzin pracy w tygodniu:
40
Wymagania konieczne:
- wykształcenie: średnie zawodowe
- Wymagania niezbędne: 1. Wykształcenie średnie lub wyższe. W przypadku wykształcenia średniego minimum 3 letni staż pracy praca na podstawie umowy o pracę. 2. Niekaralność sądowa za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe. 3. Posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych oraz praw publicznych. 4. Obywatelstwo polskie (z zastrzeżeniem art. 11 ust. 2 i 3 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych). 5. Nieposzlakowana opinia. 6. Umiejętność obsługi programów komputerowych (Word, Excel) w stopniu dobrym. 7. Umiejętność redagowania pism urzędowych. 8. Znajomość przepisów prawa, niezbędnych do pracy na stanowisku będącym przedmiotem naboru, umiejętność praktycznej ich interpretacji oraz wykorzystania do wykonywania zadań, w tym: a) ustawa o transporcie drogowym, b) ustawa Kodeks postępowania administracyjnego, c) ustawa o samorządzie gminnym, d) ustawa o samorządzie powiatowym. 4. Pożądane cechy charakteru 1. Odporność na stres. 2. Komunikatywność. 3. Odpowiedzialność. 4. Zaangażowanie.
Inne wymagania:
Wymagania niezbędne: 1. Wykształcenie średnie lub wyższe. W przypadku wykształcenia średniego minimum 3 letni staż pracy praca na podstawie umowy o pracę. 2. Niekaralność sądowa za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe. 3. Posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych oraz praw publicznych. 4. Obywatelstwo polskie (z zastrzeżeniem art. 11 ust. 2 i 3 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych). 5. Nieposzlakowana opinia. 6. Umiejętność obsługi programów komputerowych (Word, Excel) w stopniu dobrym. 7. Umiejętność redagowania pism urzędowych. 8. Znajomość przepisów prawa, niezbędnych do pracy na stanowisku będącym przedmiotem naboru, umiejętność praktycznej ich interpretacji oraz wykorzystania do wykonywania zadań, w tym: a) ustawa o transporcie drogowym, b) ustawa Kodeks postępowania administracyjnego, c) ustawa o samorządzie gminnym, d) ustawa o samorządzie powiatowym. 4. Pożądane cechy charakteru 1. Odporność na stres. 2. Komunikatywność. 3. Odpowiedzialność. 4. Zaangażowanie.
Sposób aplikowania:
bezpośrednio do pracodawcy
Nr telefonu:
32 317 13 19
Wymagane dokumenty:
Dokumenty aplikacyjne należy składać: do 30.07.2025 r. w zamkniętej kopercie z adnotacją: Konkurs na stanowisko Podinspektora w Wydziale Spraw Obywatelskich": - osobiście w Kancelarii Ogólnej Urzędu Miasta Mysłowice przy ul. Powstańców 1 w Mysłowicach lub - drogą pocztową na adres: Urząd Miasta Mysłowice, ul. Powstańców 1, 41-400 Mysłowice. Wymagane dokumenty: 1. List motywacyjny. 2. Kopia dokumentów potwierdzających posiadane wykształcenie. 3. Kopia dokumentów potwierdzających okres wymaganego stażu pracy (świadectwa pracy lub zaświadczenie o zatrudnieniu w przypadku trwającego stosunku pracy). 4. Kopia dodatkowych dokumentów potwierdzających posiadane kwalifikacje (jeżeli są wymagane). 5. KwesConariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie. 6. Oświadczenie o zgodzie na przetwarzanie danych osobowych. 7. Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe. 8. Kandydat, który zamierza skorzystać z uprawnienia, o którym mowa w art. 13a ust. 2 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych jest zobowiązany do złożenia wraz z dokumentami kopii dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność. https://bip.myslowice.pl/pliki/myslowice/zalaczniki/3942/poinspektor-w-wydziale-spraw-obywatelskich.pdf
Sposób przekazania dokumentów:
Preferowane formy kontaktu: telefon