StPr/24/0480
Rodzaj umowy:
Umowa zlecenie / Umowa o świadczenie usług
Wynagrodzenie:
od 30,5 PLN
Zakres obowiązków:
wymiana pościeli oraz jej ewidencja, wymiana oraz uzupełnianie ręczników, uzupełnianie artykułów konsumpcyjnych oraz eksploatacyjnych według ustalonych standardów, uzupełnianie materiałów reklamowych, informowanie przełożonego o brakach i usterkach w pokojach, zgłaszanie i odnoszenie rzeczy zaginionych pozostawionych przez gości hotelowych, przekazywanie do pralni i odbiór z pralni rzeczy gości, pranie hotelowej pościeli, ręczników, firan, zasłon, kap itp. (w przypadku małych obiektów), przekazywanie do pralni i odbiór z pralni pościeli hotelowej, ręczników, firan, zasłon kap itp. (w przypadku dużych obiektów), realizowanie życzeń gości hotelowych będących w zakresie obowiązków pokojowej, przekazywanie odpowiednim pracownikom uwag i życzeń klientów
Miejsce pracy:
Zakopane, powiat: tatrzański, woj: małopolskie
Pracodawca:
kontakt przez PUP
Liczba godzin pracy w tygodniu:
40
Wymagania konieczne:
- wykształcenie: brak lub niepełne podstawowe
- obowiązkowość
- [Inne] : dokładność,sumienność, obowiązkowość, uczciwość i systematyczność, zmysł organizacyjny, umiejętność nawiązywania kontaktu z ludźmi, cierpliwość i wyrozumiałość, ogólna sprawność fizyczna i ruchow, praca ta ma charakter sezonowy
Inne wymagania:
[Inne] : dokładność,sumienność, obowiązkowość, uczciwość i systematyczność, zmysł organizacyjny, umiejętność nawiązywania kontaktu z ludźmi, cierpliwość i wyrozumiałość, ogólna sprawność fizyczna i ruchow, praca ta ma charakter sezonowy
Sposób aplikowania:
za pośrednictwem urzędu
Osoba do kontaktu:
Małgorzata Mikołajczak
Nr telefonu:
182015479 w. 90
E-mail:
[email protected]
Wymagane dokumenty:
Brak danych.