StPr/25/0304
Rodzaj umowy:
Mianowanie
Wynagrodzenie:
od 6 427,90 PLN
Godziny pracy zgodnie z grafikiem służby.
Zakres obowiązków:
- ochrona życia i zdrowia ludzi oraz mienia przed bezprawnymi zamachami naruszającymi te dobra,
- ochrona bezpieczeństwa i porządku publicznego, w tym zapewnienie spokoju w miejscach publicznych,
- inicjowanie i organizowanie działań mających na celu zapobieganie popełnieniu przestępstw i wykroczeń,
- wykrywanie przestępstw i wykroczeń oraz ściganie ich sprawców.
- realizowanie innych zadań Policji wynikających z odrębnych przepisów.
Miejsce pracy:
Żwirki i Wigury 20, 22-100 Chełm, powiat: m. Chełm, woj: lubelskie
Pracodawca:
Komenda Wojewódzka Policji w Lublinie
Liczba godzin pracy w tygodniu:
40
Typ propozycji:
praca stała
Wymagania konieczne:
- wykształcenie: średnie zawodowe
- Miejsce pracy: Komenda Miejska Policji w Chełmie, ul. Żwirki i Wigury 20. Przyjęcie do służby w Policji następuje w drodze mianowania na podstawie Ustawy z dnia 06 kwietnia 1990 r. o Policji. Wymagania niezbędne: - wykształcenie co najmniej średnie, - obywatelstwo polskie, - nieposzlakowana opinia, - nieskazanie prawomocnym wyrokiem sądu za przestępstwo lub przestepstwo skarbowe, - korzystanie z pełni praw publicznych, - posiadanie zdolności fizycznej i psychicznej do służby w formacjach uzbrojonych, podległych szczególnej dyscyplinie służbowej, - dawanie rękojmi zachowania tajemnicy stosownie do wymogów określonych w przepisach o ochronie informacji niejawnych. Szczegółowe informacje o procesie rekrutacji oraz wymaganych dokumentach dostępne sa na stronie internetowej: www.lubelska.policja.gov.pl/lub/praca-w-policji oraz pod numerem telefonu 47 811 46 55.
Inne wymagania:
Miejsce pracy: Komenda Miejska Policji w Chełmie, ul. Żwirki i Wigury 20. Przyjęcie do służby w Policji następuje w drodze mianowania na podstawie Ustawy z dnia 06 kwietnia 1990 r. o Policji. Wymagania niezbędne: - wykształcenie co najmniej średnie, - obywatelstwo polskie, - nieposzlakowana opinia, - nieskazanie prawomocnym wyrokiem sądu za przestępstwo lub przestepstwo skarbowe, - korzystanie z pełni praw publicznych, - posiadanie zdolności fizycznej i psychicznej do służby w formacjach uzbrojonych, podległych szczególnej dyscyplinie służbowej, - dawanie rękojmi zachowania tajemnicy stosownie do wymogów określonych w przepisach o ochronie informacji niejawnych. Szczegółowe informacje o procesie rekrutacji oraz wymaganych dokumentach dostępne sa na stronie internetowej: www.lubelska.policja.gov.pl/lub/praca-w-policji oraz pod numerem telefonu 47 811 46 55.
Sposób aplikowania:
bezpośrednio do pracodawcy
Nr telefonu:
47 811 46 55
E-mail:
[email protected]
Wymagane dokumenty:
lista wymaganych dokumentów wraz z oświadczeniami oraz wzorami druków dostępna jest na stronie: www.lubelska.policja.gov.pl/lub/praca-w-policji (oraz informacje pod nr tel. 47 811 46 55)
Sposób przekazania dokumentów:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, e-mail, inny - Uwaga! Wysyłając CV na adres e-mail proszę zachować ostrożność i nie podawać numeru PESEL, numeru dokumentu tożsamości, adresów zamieszkania, numerów telefonów i danych wrażliwych. Art. 22 1. § 1. ustawy z dnia 26 czerwca 1974 roku Kodeks pracy, mówi, że: Pracodawca żąda od osoby ubiegającej się o zatrudnienie podania danych osobowych obejmujących: 1) imię (imiona) i nazwisko; 2) datę urodzenia; 3) dane kontaktowe wskazane przez taką osobę; 4) wykształcenie; 5) kwalifikacje zawodowe; 6) przebieg dotychczasowego zatrudnienia. § 2. Pracodawca żąda podania danych osobowych, o których mowa w § 1 pkt 4 - 6, gdy jest to niezbędne do wykonywania pracy określonego rodzaju lub na określonym stanowisku.