StPr/24/0490
Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na czas określony
Wynagrodzenie:
od 4 300 PLN
Zakres obowiązków:
odbieranie poczty od doręczycieli, odbieranie poczty internetowej, doręczanie pism pracownikom urzedu, redagowanie pism urzędowych, kierowanie ruchem interesantów, prowadzenie kalendarza spotkań Burmistrza, organizacja spotkań z Burmistrzem
Miejsce pracy:
Wleń, powiat: lwówecki, woj: dolnośląskie
Pracodawca:
kontakt przez PUP
Liczba godzin pracy w tygodniu:
40
Wymagania konieczne:
- wykształcenie: pomaturalne/policealne, średnie branżowe, średnie zawodowe 4-letnie
Sposób aplikowania:
za pośrednictwem urzędu
Osoba do kontaktu:
Olivia Delost
Nr telefonu:
757824224 w. 261
E-mail:
[email protected]
Wymagane dokumenty:
CV