StPr/25/0448
Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na czas określony
Wynagrodzenie:
od 4 800 PLN
Zakres obowiązków:
-prowadzenie postępowań administracyjnych w sprawie rejestracji czasowej i stałej pojazdów;
- wydawanie dowodów rejestracyjnych;
-prowadzenie postępowań administracyjnych w sprawie wyrejestrowania pojazdów;
- wprowadzanie do CEPiK zawiadomień o zbyciu pojazdu;
-układanie kartotek w rotomacie;
-archiwizacja dokumentów Referatu Komunikacji;
-układanie dowodów rejestracyjnych pod kartoteki pojazdów;
-bieżąca ewidencja tablic wycofanych z ruchu;
-kserowanie dokumentacji do udostępniania danych;
-redagowanie bieżących pism Referatu;
-aktualizacja bieżących kartotek pojazdów, podpinanie dokumentów.
Miejsce pracy:
Legnica, powiat: m. Legnica, woj: dolnośląskie
Pracodawca:
kontakt przez PUP
Liczba godzin pracy w tygodniu:
40
Wymagania konieczne:
- wykształcenie: wyższe (w tym licencjat)
- umiejętności: sprawna obsługa komputera w szczególności w zakresie edytorów tekstu i arkuszy kalkulacyjnych, samodzielność; dokładność; komunikatywność; umiejętność logicznego i analitycznego myślenia, dobra organizacja pracy, odporność na stres, wysoka kultura osobista oraz umiejętność pracy w zespole.
Inne wymagania:
umiejętności: sprawna obsługa komputera w szczególności w zakresie edytorów tekstu i arkuszy kalkulacyjnych, samodzielność; dokładność; komunikatywność; umiejętność logicznego i analitycznego myślenia, dobra organizacja pracy, odporność na stres, wysoka kultura osobista oraz umiejętność pracy w zespole.
Sposób aplikowania:
za pośrednictwem urzędu
Osoba do kontaktu:
Anna Modras
Nr telefonu:
767225231
Wymagane dokumenty:
miejsce pracy: Urzad Miasta Legnica, Pl. Słowiański 8, ul. Chojnowska 2, 59-220 Legnica, Wydział Spraw Obywatelskicgh SKIEROWANIE Z PUP, CV rozmowa kwalifikacyjna: dn. 03.06.2025 godz. 9:00 II piętro, pok. 225, Urząd Miasta Legnica, 59-220 Legnica