StPr/25/0230
Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na czas określony
Wynagrodzenie:
od 4 666 PLN
Zakres obowiązków:
prowadzenie spraw merytorycznych: pomoc w prowadzeniu spraw merytorycznych związanych z wykonywaniem zadań określonych w ustawie o utrzymaniu czystości i porządku w gminie oraz statucie i innych aktach prawnych, dotyczących nieruchomości zamieszkanych przez mieszkańców; weryfikacja deklaracji i zgłoszeń: weryfikacja składanych przez właścicieli nieruchomości deklaracji dotyczących opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi, analiza zgłoszeń o niewykonaniu lub nieprawidłowym wykonaniu obowiązku złożenia deklaracji oraz niewłaściwego wypełniania obowiązku selektywnej zbiórki odpadów komunalnych; kontrola opłat: kontrola wysokości uiszczanych przez właścicieli nieruchomości opłat za gospodarowanie odpadami komunalnymi; ewidencja nieruchomości: weryfikacja prowadzonej ewidencji nieruchomości dotyczącej danych niezbędnych do wymiaru i poboru opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi; współpraca i prowadzenie postępowań: współpraca z gminami, instytucjami i innymi podmiotami w celu zgromadzenia materiałów dowodowych w prowadzonych postępowaniach; organizacja pracy: wykonywanie obowiązków powierzonych przez pracodawcę w określonych terminach, organizacja własnej pracy w celu zapewnienia efektywnego funkcjonowania biura; obsługa urządzeń i dokumentów: obsługa urządzeń biurowych, takich jak komputer, telefon, drukarka, fax oraz nadzór nad dokumentami jednostki i ich odpowiednie zabezpieczenie; komunikacja i raportowanie: odbieranie połączeń telefonicznych oraz przekazywanie informacji do odpowiednich działów, przekazywanie przełożonemu lub pracodawcy wyników własnej pracy; podnoszenie kwalifikacji i przestrzeganie przepisów: stałe podnoszenie kwalifikacji poprzez uczestnictwo w szkoleniach i kursach, przestrzeganie regulaminu oraz przepisów BHP i przeciwpożarowych obowiązujących w miejscu pracy; odpowiedzialność i zachowanie tajemnicy: ponoszenie odpowiedzialności za podejmowane decyzje i przestrzeganie przepisów prawa oraz przepisów BHP i przeciwpożarowych, zachowanie poufności w stosunku do danych pracowników i całej jednostki
Miejsce pracy:
Chojna, powiat: gryfiński, woj: zachodniopomorskie
Pracodawca:
kontakt przez PUP
Liczba godzin pracy w tygodniu:
40
Wymagania konieczne:
Sposób aplikowania:
za pośrednictwem urzędu
Osoba do kontaktu:
Małgorzata Januszczak
Nr telefonu:
914141931 w. 151
Wymagane dokumenty:
skierowanie z PUP