StPr/25/0231
Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na czas określony
Wynagrodzenie:
od 4 666 PLN
Zakres obowiązków:
prowadzenie egzekucji administracyjnej: egzekwowanie opłat za gospodarowanie odpadami komunalnymi od dłużników, terminowe wystawianie upomnień i tytułów wykonawczych, prowadzenie egzekucji należności pieniężnych w trybie i na zasadach określonych w Ordynacji podatkowej oraz innych przepisach prawa; weryfikacja oraz kontrola wpłat i zaległości z tytułu opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi: ewidencja księgowa wpływów zobowiązań pieniężnych, podatków i opłat od osób fizycznych oraz podmiotów gospodarczych, prowadzenie bieżącej analizy poprawności wpłat, wystawianie i księgowanie not odsetkowych, udzielanie niezbędnych wyjaśnień oraz podejmowanie działań informacyjnych wobec mieszkańców w zakresie dokonanych wpłat lub powstałych zaległości; współpraca i prowadzenie postępowań: współpraca z organami egzekucyjnymi i innymi podmiotami w ramach prowadzonych postępowań egzekucyjnych, aktualizacja tytułów wykonawczych, przygotowywanie decyzji i prowadzenie postępowań w sprawach należności i zobowiązań finansowych w zakresie prowadzonych spraw, współpraca z referatami Biura w celu prawidłowego i sprawnego wykonywania zadań i czynności; organizacja pracy: wykonywanie obowiązków powierzonych przez pracodawcę w określonych terminach, organizacja własnej pracy w celu zapewnienia efektywnego funkcjonowania Biura; obsługa urządzeń i dokumentów: obsługa urządzeń biurowych takich jak komputer, telefon, drukarka, fax oraz nadzór nad dokumentami jednostki i ich odpowiednie zabezpieczenie; komunikacja i raportowanie: odbieranie połączeń telefonicznych oraz przekazywanie informacji do odpowiednich działów; przekazywanie przełożonemu lub pracodawcy wyników własnej pracy; podnoszenie kwalifikacji i przestrzeganie przepisów: stałe podnoszenie kwalifikacji poprzez uczestnictwo w szkoleniach i kursach, przestrzeganie regulaminu oraz przepisów BHP i przeciwpożarowych obowiązujących w miejscu pracy; odpowiedzialność i zachowanie tajemnicy: ponoszenie odpowiedzialności za podejmowane decyzje, odpowiedzialność za formalno-rachunkową stronę dokumentacji finansowej i księgowej w ramach prowadzonych spraw i wykonywanych zadań, zachowanie poufności w stosunku do danych pracowników i całej jednostki
Miejsce pracy:
Chojna, powiat: gryfiński, woj: zachodniopomorskie
Pracodawca:
kontakt przez PUP
Liczba godzin pracy w tygodniu:
40
Wymagania konieczne:
Sposób aplikowania:
za pośrednictwem urzędu
Osoba do kontaktu:
Małgorzata Januszczak
Nr telefonu:
914141931 w. 151
Wymagane dokumenty:
skierowanie z PUP